Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SENSAATIOMAINEN TUTKIMUS: Kumpi on viehättävämpi - Theresa May vai Angela Merkel?

Vierailija
31.07.2016 |

Perustelujakin saa laittaa :)

P.S. Rouvat ovat aakkosjärjestyksessä sukunimensä mukaan.

SENSAATIOMAINEN TUTKIMUS: Kumpi on viehättävämpi - Theresa May vai Angela Merkel?

En osaa sanoa
36.36%
Donald Trump on viehättävämpi kuin May ja Merkel (ja Clinton)
27.27%
Kysymys on seksistinen
18.18%
Pääministeri Theresa May on viehättävämpi
9.09%
Liittokansleri Angela Merkel on viehättävämpi
9.09%
May ja Merkel ovat yhtä viehättäviä
0%
May ja Merkel ovat ainakin viehättävämpiä kuin Hillary Clinton
0%
Ääniä yhteensä: 11

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on toistaiseksi äärimmäisen tasainen.

Vierailija
2/4 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkelin kädet ovat saksalaisten veressä, eikä ämmällä lamppu syty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat erittäin epäviehättäviä. Vanhoja rusinoita.

Vierailija
4/4 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theresa vaikuttaa viehättävämmältä ihmisenä.