Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa joku ihminen, joka ei pidä sinusta? Miten sait selville?

Vierailija
31.07.2016 |

H

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniakin. Kukaan ei pidä kaikista.

Vierailija
2/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa mun eksä ku se on niin nihkee nykyään. En tiiä miks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini. Hätinä aamulla moikkaa ja näyttää mut nähdessään siltä, kun tahtoisi puklata. Olen siitä surullinen, sillä muut työkaverini ja asiakkaat pitävät minusta kovasti ja saan hyvää palautetta myös esimiestaholta.

Vierailija
4/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eikä vain yksi vaan useita. Siis elämän varrella. Sen huomaa ainakin siitä kun keskustelut takkuilee sekä jokseenkin inhottavasta tunteesta ja painostavasta tunnelmasta.

Vierailija
5/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan erästä liikettä. Siellä eräs miespuolinen myyjä ei koskaan moikkaa mua, vaikka moikkaisin häntä. Oon kokonaan lopettanut hänelle moikkaamisen. Kaikki muut myyjät ovat ystävällisiä ja moikkailevat ja juttelevat mulle. En tiedä, mikä tällä yhdellä on mua vastaan. Tai sitten vaan ei tykkää siivoojista yleensäkään.

Vierailija
6/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Eräs sukulainen. On mielestään parempi ihminen, kuin me muut ja lisäksi hänen mielestään meidän pitää ottaa kaikki pakolaiset, jotka tänne haluaa, koska suomellahan rahaa on. Lisäksi hänen mielestään kehitysapuun pitää lisätä rahaa. Itse hän ei ole töissä, vaan elää tuilla. En ole samaa mieltä asioista ja hän tietää sen. Poisti minut naamakirjassa kavereistaankin, joten aika selvää on, että ei pidä minusta 😀. Yhtään ei haittaa.

Vierailija
7/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi alainen. Ei haittaa, duuniahan tässä vaan tehdään.

Vierailija
8/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka inhoaa syyttä ovat tavalla tai toisella älyltään kehittymättömiä ja hyvin huonoitsetuntoisia, vaikka joskus saattaisi multa vaikuttaa.

Älkää antako tällaisille vapautta mustamaalata muita!

Vierailija
9/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä muut ajattelevat minusta ei kuulu minulle.

Vierailija
10/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni heh heh heh, mutta toisaalta en minäkään pidä heistä

Vierailija
11/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ihmeellistä että joku ei pidä sinusta....

Vierailija
12/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin, en jaksa ajatella moisia. Ainoa joka nyt tulee mieleen on rinnakkaisluokkalainen koulussa kenen käytöksestä huomaa että ei hirveästi minusta pidä.

Vierailija
13/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehestä vaistoan ettei pidä mutta ollaan me tässä 10 vuoden tuntemisen jälkeen opittu tulemaan toimeen keskenämme.

Vierailija
14/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni ei pidä musta. Seurustelen miehen kanssa, jonka moni nainen täältä pikkukylästä haluaisi. Nää kaikki mun miehen havittelijat selkeästi vihaa mua. Yksi on sanonut ihan päin naamaa vihaavansa mua sydämensä kyllyydestä. Kuulostaa hirveen leuhkalta nää mun puheet :D mutta toisaalta, minäkin vihaan ainakin osaa heistä kun viitsivät olla niin törkeitä et käskevät mun miestä mun nähden jättää mut. Mutta vihatkoon, minulla onkin hyvä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi