Mitä tiedät Ville Valosta?
Kommentit (34)
En mitään. Onko kyseessä joku valaisimiin erikoistunut yritys?
Poltti aikoinaan 5 askia tupakkaa. Hyi että..
Tykkää bruneteista jotka on ulkonäöltään aika lailla toistensa kopioita.
Ystäväni oli muutama kk sitten Villen seurueen kanssa bilettämässä. Ville oli vetänyt pöydän täydeltä kokkelia ja käyttäytynyt vauvamaisesti koko illan, tyttöystävä oli palvellut.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni oli muutama kk sitten Villen seurueen kanssa bilettämässä. Ville oli vetänyt pöydän täydeltä kokkelia ja käyttäytynyt vauvamaisesti koko illan, tyttöystävä oli palvellut.
No sen verran mä tiedän että tyttöystävää sillä ei pari kk sitte ollu! Tai jos oli, ni sit se on vaa "samanlainen ku kaikki muutkin miehet"...
On laulanut yhtyeessä nimeltä HIM.
Keski-ikäinen mies, jonka musiikki oli suosittua 15 vuotta sitten. Nykyään radiossa soi nolo suomiversio Annie's songista. Onko se nyt cover Freemanin suomiversiosta vai miten sen molliviisun muotoilisi. Ressukin iloinen renkutus oli parempi versio!
Ressu Redfordin Taas aurinko nousee on sama biisi kuin Olet mun kaikuluotain, kenen tekemä ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsia ?
Niin, kuka maksaa Villen eläkkeen?!?! Matti Nykänenkin on sentään hoitanut velvollisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redfordin Taas aurinko nousee on sama biisi kuin Olet mun kaikuluotain, kenen tekemä ikinä onkaan.
John Denver - Annie's song
Vierailija kirjoitti:
Tykkää bruneteista jotka on ulkonäöltään aika lailla toistensa kopioita.
Ne on kaikki sen äidin näköisiä, siis minkä näköinen sen äiti oli nuorena.
Siis eihän Ressusta ja Villestä voi puhua edes samassa lauseessa!! Herranjumala! Ville Valohan on jotain niin paljon parempaa!
Että hän on jonkin sortin muusikko tai muu musiikkialan ihminen.
Oletan, että on mies.