Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain 20v huumeidenkäyttäjältä

Menestynynarkki
31.07.2016 |

.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkkeitä tykkäät käyttää?

Vierailija
2/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttäjä ihan vai ex käyttäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö muita rikoksia?

Vierailija
4/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaita vai nopeita?

Vierailija
5/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niitä ihmisiä jotka ovat polttaneet pilveä kolme kertaa ja haluavat julistaa ja paasata asiasta kaikille? Vituttaako elämä babylonissa? Käytätkö punakeltavihreitä vaatteita joissa on hampunlehdn kuvia?

Vierailija
6/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lopeta?

Vierailija
7/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni noin niiku omasta mielestä?

Vierailija
8/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juurikaan lääkkeitä. Olen kokeillut neljää eri lääkettä ja ainoastaan panacodista tablettina tykkään.

Olen ihan nykyinen käyttäjä. En kuitenkaan ongelmakäyttäjä. Olen 20vuotias, käyn töissä ja seurustelen. Omaisuutta olen omalla työllä ehtinyt saamaan n. 50k.

Teen muitakin "rikoksia" eli olen välittänyt huumeita pieniä määriä kavereilleni ja he minulle. Olen saanut myös ylinopeudesta sakot.

Vierailija
9/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää

Mutta toivottavasti pääset sieltä vielä, vaikka harvemmin niin käy. Jos et ole sauhun polttaja tai uran alussa

Se on jännää hetken. Todellisuudessa se maailma vielä paljon raaempi mitä tavikset luulee, eli ei niitä koulujen kulmilla ilmaisia jakavia ja katolta hyppiviä lentotaitoiseksi itseään luulevia yms

Vierailija
10/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä käytät?

Vierailija
11/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lhes päivittäin kannabista, kerran kuussa ekstaasia ja satunnaisesti amfea, lsdtä, sieniä jne.

En lopeta koska en halua. Saan nautintoa huumeista.

Omasta mielestä menee minulle oikein hyvin, poislukien huumeidenkäyttö on vähän kyseenalaista.

Vierailija
12/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luulin, että olet käyttänyt 20 vuotta huumeita.. Ei ketään kiinnosta jonkun junorin paksirallit. Kaikkihan kamaa vetää nuorena.

Vierailija
13/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niitä ihmisiä jotka ovat polttaneet pilveä kolme kertaa ja haluavat julistaa ja paasata asiasta kaikille? Vituttaako elämä babylonissa? Käytätkö punakeltavihreitä vaatteita joissa on hampunlehdn kuvia?

Haha :D naurettavia tuollaiset ihmiset. Tyyliini ei kuulu tuollainen. Pukeudun siististi aika klassisesti. En valista kenellekkäön hampusta, kannabis on ihan ok mutta ei mikään hyvä juttu.

Vierailija
14/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynytnarkki kirjoitti:

Käytän lhes päivittäin kannabista, kerran kuussa ekstaasia ja satunnaisesti amfea, lsdtä, sieniä jne.

En lopeta koska en halua. Saan nautintoa huumeista.

Omasta mielestä menee minulle oikein hyvin, poislukien huumeidenkäyttö on vähän kyseenalaista.

Blaa blaa blaa

Vierailija
15/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha :D naurettavia tuollaiset ihmiset. Tyyliini ei kuulu tuollainen. Pukeudun siististi aika klassisesti. En valista kenellekkäön hampusta, kannabis on ihan ok mutta ei mikään hyvä juttu.

Et pukeudu kauaa.

Vierailija
16/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysyttävää

Mutta toivottavasti pääset sieltä vielä, vaikka harvemmin niin käy. Jos et ole sauhun polttaja tai uran alussa

Se on jännää hetken. Todellisuudessa se maailma vielä paljon raaempi mitä tavikset luulee, eli ei niitä koulujen kulmilla ilmaisia jakavia ja katolta hyppiviä lentotaitoiseksi itseään luulevia yms

Kirjotat sekavasti. En ymmärtänyt täysin. Maailma missä elän ei ole raaka. En ole kokenut väkivaltaa tai muutakaan ikävää.

Huumeet ostan netistä tuntemattomilta tai kavereiltani, yleensä diilerit on tavallisia mukavia ihmisiä, toki narkkidiilereitäkin on, mutta en asioi heidän kanssaan.

Vierailija
17/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pukeudu kauaa.

Miksi vaihtaisin tyyliäni? Olen käyttänyt huumeita 15 vuotiaasta ja vielä olenbtavallinen ihminen, olen se kiiltokuvapoika josta monet vanhemmat haluaisi tyttäriensä poikaystäviksi.

Vierailija
18/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pukeudu kauaa.

Juuri näin! Päihdepsykoosia odotellessa.....

Vierailija
19/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pieni, sä oot huumeiden VIIHDEKÄYTTÄJÄ. Ja vielä melko sinisilmäisestä päästä sellaisia, sulla on aika iso riski esim jäädä kiinni tosta välityksestä. Varsinkin kun olet tyyppiä joka rehentelee sillä. Sulla on edessä kova aikuistumiskoulu.

Vierailija
20/107 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset pulliaiset ajattelevat, että he erottavat huumeidenkäyttäjät. Ei vät erota. He erottavat ongelmakäyttäjät ts. Narkomaanit. Tunnen n. 50 muuta huumeiden käyttäjää joista ehkä kolmesta se näkyy. Tunnen muutaman yrittäjän joka käyttää huumeita ja ei sitä muut tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi