Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi käyneensä maksullisissa.(oli pakko kertoa)

Vierailija
31.07.2016 |

Olisin halunnut seksiä perjantaina kun se tuli työmatkalta venäjältä. Oli käynyt panemassa jotain horoo ja kortsu oli hajonnut. Onneksi edes uskalsi kertoa,eikä alkanut hommiin kanssani. Saa mennä testeihin ja katsotaan sitten jatkuuko suhteemme. Oli halunnut kokeilla anaalia. Minä kun en ole suostunut siihen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi harrastaa miehen kanssa peppuseksiä niin miehelle ei tulisi tuollaisia houkutuksia?

Niin että miellytä miestäsi ja unohda omat mieltymyksesi ja tarpeesi?

Itse en ainakaan elä miehelleni, vaan ihan itselleni. Enkä harrasta peppuseksiä, kun en siitä pidä sitten tippaakaan. Eikä miehenikään edes haluaisi käytännössä raiskata minua, kun tietää etten halua sitä.

t.ei-ap

Kuten joku toinen jo sanoi, parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja. Ei mieskään varmasti tykkää ihan kaikesta mitä joutuu parisuhteessa tekemään mutta tekee sen silti.

Ei ole paha homma harrastaa kerran viikossa peppuseksiä jos sillä saa pidettyä miehen tyytyväisenä..

Vierailija
22/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan olis kertonu sulle jos ei olis hajonnu.739

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Jos palvelu ei pelaa niin sitten käytetään kilpailijan palveluita.

Minkälainen ihminen näkee parisuhteen palvelusuhteena? 

Eikö aviollinen velvollisuus tarkoita juuri sitä.

Silloin kuin tuollainen muinainen ilmaisu on ollut käytössä,se on tarkoittanut juuri sitä.Ei siitä ole kovinkaan kauan,kun raiskaus avioliitossa oli laillista,koska kyllähän aviolliset velvollisuudet täytetään vaikka väkisin.

Näin 2010 ihmisillä on onneksi oikeus päättää,koska,kenen kanssa ja millaista seksiä harrastavat.

Vierailija
24/24 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli sentään miestä tunnustaa tekonsa. Liekö nyt sitten se perspano kokemus jonka sai ollut kaiken sen sopan arvoista mikä tuosta seuraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän