Miksi lentoemot laskee matkustajat koneessa?
Eikö chekatut käy ilmi tietokoneelta kun se in checkaus tehfään lähtöportilla....
Kommentit (6)
Koneeseen noustessa on yleensä sen verran ruuhkaa että henkilökunta ei voi olla varma että ryysiksessä ei olisi livahtanut joku salaa koneeseen. Lasku tehdään jotta saadaan varmuus sisään leimattujen matkustajien määrän olevan sama kuin paikalla istuvien matkustajien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Koneeseen noustessa on yleensä sen verran ruuhkaa että henkilökunta ei voi olla varma että ryysiksessä ei olisi livahtanut joku salaa koneeseen. Lasku tehdään jotta saadaan varmuus sisään leimattujen matkustajien määrän olevan sama kuin paikalla istuvien matkustajien määrä.
Ok ☺
Vierailija kirjoitti:
Jaa, joka kerta kun olen itse koneeseen mennyt, on boarding pass katsottu jokaiselta ihan yksitellen, ei siinä mitään ruuhkaa tai rynnimistä ole ollut. En ymmärrä miten siitä välistä joku pääsisi livahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on joskus käynyt niin, että neljän hengen perheestä yksi boarding pass on jäänyt tsekkaamatta. Sitten koneessa henkilöstö on tullut kyselemään, ovatko kaikki meistä paikalla. Varmaan juuri tuon laskemisen ansiosta huomasivat, eivätkä lähteneet kuuluttelemaan kentälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, joka kerta kun olen itse koneeseen mennyt, on boarding pass katsottu jokaiselta ihan yksitellen, ei siinä mitään ruuhkaa tai rynnimistä ole ollut. En ymmärrä miten siitä välistä joku pääsisi livahtamaan.
Ihan helposti voisi jäädä huomaamatta, jos silmäsi ovat kiinni siinä boarding passissa ja joku siinä ihmisten heiluessa livahtaa ohi.
Tosielämässä ei kannata luottaa sokeasti tietokoneisiin.