Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopen kyllästynyt suoristamaan mun tukkaa

Vierailija
31.07.2016 |

En saa sitä itse jostain syystä suoristettua takaa. Edestä kyllä. Mutta takaa jää kiharaiseksi jos itse yritän. Mietin vaan että missähän vaiheessa mies oikeesti kyllästyy tähän touhuun ja lähtee ovet paukkuen? Ei, tämä ei ole provo.

N28

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä että mulle suora ja sileä tukka on ihan yhtä tärkeä asia kun hoidettu hyväkuntonen iho, eli en pysty edes lähtemään ovesta ulos sellasella pörrötukalla :/ sp

Vierailija
2/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vahvalta parisuhteelta jos riskinä on ero tämän takia."Ai olette eronneet? Voi harmi, olen pahoillani. Saako kysyä mistä syystä?" "No en jaksanut enää suoristaa sen tukkaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että jaoit tämän tiedon kanssamme.

Vierailija
4/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vahvalta parisuhteelta jos riskinä on ero tämän takia."Ai olette eronneet? Voi harmi, olen pahoillani. Saako kysyä mistä syystä?" "No en jaksanut enää suoristaa sen tukkaa."

En usko että ihan ero tämän takia tulisi, mutta luultavasti jossain vaiheessa mies ei enää vaan yksinkertasesti suostu suoristaa mun tukkaa. Mikä on sit mun kannalta huonompi juttu.. onko kellään suositella mitään tukan suoristusta helpottavaa tuotetta? ap

Vierailija
5/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti? Peruukki?

Vierailija
6/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että ihan ero tämän takia tulisi, mutta luultavasti jossain vaiheessa mies ei enää vaan yksinkertasesti suostu suoristaa mun tukkaa. Mikä on sit mun kannalta huonompi juttu.. onko kellään suositella mitään tukan suoristusta helpottavaa tuotetta? ap

Ei, mutta sen sijaan suosittelisin suuntaamaan enemmän huomiotasi johonkin millä on oikeasti merkitystä.

Vierailija
7/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Permanentti? Peruukki?

....... ap

Vierailija
8/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tekee mieli pyytää mies avuksi, jos ei yksinkertaisesti pysty itse tukkaansa takaa suoristamaan – mutta en suosittele. Asia kun on niin, että naisten kauneudessa on tasan yksi osa, johon miehet haluavat osallistua. Siitä käytetään nimitystä 'nauttiminen'. Nauttiminen katsein ja kosketuksin. Miehet eivät halua olla mukana hoitamassa naistensa kauneutta eivätkä edes keskustelemassa koko asiasta. Äärimmäisenä negatiivisena esimerkkinä tästä on veljeni avovaimo, joka valittaa jatkuvasti veljelleni, kuinka hänen "pitäisi taas ajaa jalkakarvat". Nuo asiat kuuluu tehdä, niistä ei kuulu puhua.

Vierailija
9/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pystyn kyllä ihan hyvältä supristamaan mun tukan peilin avulla :D

Vierailija
10/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tekee mieli pyytää mies avuksi, jos ei yksinkertaisesti pysty itse tukkaansa takaa suoristamaan – mutta en suosittele. Asia kun on niin, että naisten kauneudessa on tasan yksi osa, johon miehet haluavat osallistua. Siitä käytetään nimitystä 'nauttiminen'. Nauttiminen katsein ja kosketuksin. Miehet eivät halua olla mukana hoitamassa naistensa kauneutta eivätkä edes keskustelemassa koko asiasta. Äärimmäisenä negatiivisena esimerkkinä tästä on veljeni avovaimo, joka valittaa jatkuvasti veljelleni, kuinka hänen "pitäisi taas ajaa jalkakarvat". Nuo asiat kuuluu tehdä, niistä ei kuulu puhua.

Niin, on kamalaa jos mies joutuu kohtaamaan sen todellisuuden, että perinteisellä tavalla ns. hoidettu ulkonäkö vaatii pirusti työtä. Miehen kuuluu saada uskoa että normaalit naiset näyttävät siltä ihan luonnostaan, vain friikeillä kasvaa esim. karvaa missään muualla kuin päässä. Miehen herkkä sielu ei kestä tämän illuusion särkemistä! 

Vierailija
11/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä nyt jauha noista asioista miehelleni enkä pyydä häntä tekemään mitään muuta kun tätä tukan suoristusta. Ihan siitä yksinkertasesta syystä että en jostain syystä saa sitä tukkaa tuolta takaa itse suoristettua, jää törkysen näköseksi kun osa tukkaa on sileää ja suoraa, osa taas kiharaa. Nämä ovat näitä pitkän tukan ongelmia, lyhyttä en suostu leikkaaamaan eikä mieskään sitä halua, vaikka onkin kyllästynyt tähän touhuun. ap

Vierailija
12/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä pystyn kyllä ihan hyvältä supristamaan mun tukan peilin avulla :D

No olen minäkin yrittänyt.. ap

Vierailija
13/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestosuoristus kampaajalla? Eipä tarttis kummankaa suoristaa

Vierailija
14/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olis aika opetella. Miten olet ennen miestäsi pärjännyt asian kanssa? Ehkä kannattaisi työstää omaa mentaalia ennemmin hiustesi suhteen, jos et halua sinnikkäällä opettelulla oppia suoristamaan omia hiuksiasi.

Vierailija
15/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki suoristuspermanentti tai opettele suoristamaan itse. Ei mua ainakaan kiinnostaisi suoristaa kenenkään muun tukkaa joka jumalan päivä.

Vierailija
16/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksilöllinen ongelma.

Vierailija
17/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies oppii, mitä se päivittäinen ulkonäön ylläpitäminen vaatii. Pyydä vielä meikkaamaan sinut.

Vierailija
18/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ajelemaan karvat.

Vierailija
19/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapalvelukseksi voi puristella sen finnit selästä ja pakaroista. Kyllä liitto siten kestää.

Vierailija
20/20 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajaa se päänuppi kaljuksi! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi