Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä ottasin ton"

Vierailija
31.07.2016 |

"Niin minkä?"
"No ton *osoittaa*"
"Sanotko minkä, en näe tästä vitriinin läpi"
"NO TON!!! TOSTA! *tökkii sormella vitriiniä*"
"Siis sen korvapuustin?"
"E!"
"Leivän?"
"En kun TON!"

JOKA. VITUN. PÄIVÄ. AIKUISET. IHMISET.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä anna mitä se haluaa vaan kyselet tyhmiä?

Vierailija
2/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi lukea sitä tekstiä, tai vaihtoehtoisesti kuvailla että haluan tuon leivän jonka välissä on kinkkua, tai että haluan tuon kokispullon, tai että haluan tuon pinkin pullan? Miksi pitää taantua kolmevuotiaan tasolle ja tökkiä sormella ja kommunikoita korkeintaan kaksikirjaimisilla sanoilla? "E! TO! EI! TO!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi lukea sitä tekstiä, tai vaihtoehtoisesti kuvailla että haluan tuon leivän jonka välissä on kinkkua, tai että haluan tuon kokispullon, tai että haluan tuon pinkin pullan? Miksi pitää taantua kolmevuotiaan tasolle ja tökkiä sormella ja kommunikoita korkeintaan kaksikirjaimisilla sanoilla? "E! TO! EI! TO!"

"Siis tämän?"

"MM!"

"Se tekisi kolme euroa."

"HÄ?"

"Kolme euroa"

"Tos."

"Tästä vaihtorahat, otatko kuittia?"

"*puhallus nenästä*"

Vierailija
4/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jonkun leivoksen nimeksi TON!

Vierailija
5/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä ottasin ton."

"Jos voisit."

Vierailija
6/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota ja olen ajatellut että kyllä sen tajuaa että ottasin just ton. Tosi vaikea olis alkaa kuvailemaan että joo ton otan missä on tota vihreetä, juustoa näkyy olevan ja onko toi paprikaa? Sen mä otan. Eiku toi tossa, ei se, se toinen. Menee vaikeaksi ja aikaa palaa. Lopulta voi sanoa että anna ny sit ees jotain jooko?

Vierailija
7/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovin timanttiselta asiakaspalvelijalta, jos vain intät tuolla tavalla etkä luettele vaihtoehtoja asiakkaan avuksi. Asiakas ei välttämättä muista leivonnaisen tms. nimeä, sinun luulisi tietävän mitä myytte.

Vierailija
8/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jonkun leivoksen nimeksi TON!

Loistava idea! Ens viikolla vitriinistä löytyy tuotteet TON, TOMMONE, TOI, TO, TÄÄ TÄSTÄ sekä EIKU TOI". Tiskin alta löytyvät tuotteet "joku pulla", "jotain hyvää", sekä hittituote "eiks oo mitääm muuta".

Vierailija
9/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne etiketit on vähän epäselvästi kohdistettu niin tälläiselle juntille ne voivat olla haastavia. Ei usein ole mitään hajua mikä se leivos on nimeltään. Kunhan ulkonäön perusteella vain valitsen. 

Vierailija
10/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tajuu että osotan sormella sitä hyvännäköstä myyjää sun vieressä.

M

Vierailija
11/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta kovin timanttiselta asiakaspalvelijalta, jos vain intät tuolla tavalla etkä luettele vaihtoehtoja asiakkaan avuksi. Asiakas ei välttämättä muista leivonnaisen tms. nimeä, sinun luulisi tietävän mitä myytte.

No siinähän se luetteli leipää ja korvapuustia?

Vierailija
12/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas voi olla esimerkiksi änkyttäjä, tai ääntäminen voi hänelle muusta syystä haasteellista. Fiksu asiakaspalvelija ottaa tämän huomioon, eikä ala inttää lapsellisesti, että sano ääneen.

Vierailija
13/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tuota ja olen ajatellut että kyllä sen tajuaa että ottasin just ton. Tosi vaikea olis alkaa kuvailemaan että joo ton otan missä on tota vihreetä, juustoa näkyy olevan ja onko toi paprikaa? Sen mä otan. Eiku toi tossa, ei se, se toinen. Menee vaikeaksi ja aikaa palaa. Lopulta voi sanoa että anna ny sit ees jotain jooko?

Mutta kun se myyjä ei näe mitä tuotetta niistä kaikista katsot, kun sen vitriinin läpi ei näe. Useimmiten niissä tuotteissa on nimet esillä kuitenkin. Eri asia jos ne on sillä tavalla esillä että myyjä näkee mitä osoitat.

Vierailija
14/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se luetteli leipää ja korvapuustia?

Mutta viisasteli ensin, että pitäisi sanoa kun en näe, ja sittenkin vasta hitaasti yksi kerrallaan kertoi vaihtoehtoja. 

Vierailija
15/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä vitriinissä on 20 erilaista tuotetta ja kaikissa tuotteiden nimet, ei varmaan ole liian paljon asiakkaan kyykyttämistä pyytää edes hieman kuvailemaan mitä haluaa? Mun mielestä on asiakkaan älykkyyden aliarvioimista alkaa listata aakkosjärjestyksessä kaikkia myynnissä olevia tuotteita jos asiakas voi vaan itse kertoa mitä haluaa jollain muilla sanoilla kuin "tää" tai "toi".

Vierailija
16/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ilmeisesti ole kyllin kokenut asiakaspalvelija, kun perusoletukseni on että aikuinen ihminen osaa sekä lukea, puhua että vastata kysymyksiin.

Vierailija
17/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon "ton" niin en tiedä sen nimeä tai en ainakaan ole varma sen ääntämisestä. Viimeksi se toi oli vissiin joku macaroni, en ole varma, teki mieli sanoa keksi, mutta onko macaronit keksejä? Sellanen pieni vaaleanpunainen oli.

Sit vähän aikaa sitten teki mieli ostaa voisarvi, mutta aloin miettiä että pidetäänkö mua ihan junttina jos pyydän sarvea. Pitäisikö sanoa kroissantti ja miten se oikeastaan sanotaan? Ja sitten myyjä varmaan naureskeisi että se sanoi kroissantti kun pitäisi sanoa kruassäänt tms.

Vierailija
18/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa niissä ei lue, mitä ne paskakasat siellä vitriinissä on?

Ottasin ton täytetyn sämpylän.

Ei meillä oo.

No mikä toi on.

Sis mikä? Mikä mikä?

Siinä vieressä?

Minkä vieressä?

Sen mitä sä osotat?

Ai tän täytetyn ruisleivän vieressä?

Ei kun sen mitä sä äsken osoitit.

Se on täytetty croissant. Vai meinasiks alahyllyy?

Ai no otan sen.

*vitunmoista tuhinaa ja paiskomista tiskin takana*

Vierailija
19/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne etiketit on vähän epäselvästi kohdistettu niin tälläiselle juntille ne voivat olla haastavia. Ei usein ole mitään hajua mikä se leivos on nimeltään. Kunhan ulkonäön perusteella vain valitsen. 

Ei tarvitse tietää, mikä on bebe-leivos, mikä on charlotta ja mikä on blondie, riittää hyvin pitkälle kun osaa kuvailla väriä tai muotoa.

Vierailija
20/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ilmeisesti ole kyllin kokenut asiakaspalvelija, kun perusoletukseni on että aikuinen ihminen osaa sekä lukea, puhua että vastata kysymyksiin.

Tiedätkö miten paljon aikuisissa on erilaisista puheentuoton ongelmista ja lukivaikeuksista kärsiviä? Come on. Jos ongelma on jokapäiväinen, eiköhän sinun kannattaisi miettiä, mitä itse voisit tehdä tilanteiden paremmin hoitamiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi