Miksi ette ole koskaan miehen puolella parisuhdeongelmissa?
kyllähän te tunnette hirvittäviäkin naisia niin miksi luulette näiden naisten olevan ihania kotona joissa hirviomies alistaa heitä?
Kommentit (12)
Mies tai nainen, minua vituttaa tasapuolisesti paskoissa suhteissa väkisin roikkuvat ruikuttajat. Erotkaa, jos se suhde on riitelyä, toisen halveeraamista, jne. Ei sellaisessa ole mitään järkeä roikkua elämäänsä pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lakkaa hakkaamasta vaimoasi?
tästä juuri puhuin
ap
Miksi pitäisi? Miehet on perseestä ja kelpaavat ainoastaan naisten palvelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tästä juuri puhuin
ap
Aijaa. Ei aloituksesta käynyt mielestäni ilmi, että puhut vaimosi hakkaamisesta.
Itse olen huomannut että monet ongelmat ovat valitettavasti miehessä ainakin Suomalaisissa parisuhteissa. On poikkeuksiakin mutta useasti mies on se jonka pitäisi silmiä hieman avata.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että monet ongelmat ovat valitettavasti miehessä ainakin Suomalaisissa parisuhteissa. On poikkeuksiakin mutta useasti mies on se jonka pitäisi silmiä hieman avata.
Helppohan se on peiliä syyttää, kun oma naama on väärällään.
Usein olen miehen puolella, joten lopeta yleistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Usein olen miehen puolella, joten lopeta yleistäminen.
esim. missä asioissa naiset kohtelevat miehiä epäoikeudenmukaisesti?
ap
Tähän 50 v. ikään mennessä on tullut huomattua, että eron tullessa on samasta erosta usein kaksi erilaista erotarinaa. Kumpikin tarinoista on kertojilleen ihan faktaa... välttelen yleensä kommentoimasta tarinoita 🙄
Koska palstamammat ovat kaikki joko lesboja, lompakkoloisia tai yksinhuoltajia.
Enpä usko täältä löytyvän yhtäkään joka ei tuntisi syvää myötätuntoa päivittäismarisija @äitihullun puolisoa (ja lapsia) kohtaan.