Jos apsesi haluaisi päivälliseksi jauhelihapihvejä, mitä toisit kaupasta?
Kommentit (56)
No ei ollu paljoa vaadittu niin toisin kaupasta naudan jauhelihaa ja muut tykötarpeet löytyvät kotoa niin voisin tehdä lihapullia tai pihvejä
Meillä ei syödä jauhelihaa, joten toisin jotain muuta pihviainesta.
Jauhelihaa. Ei pihveihin muuta tarvita. Suolaa ja pippuria on kaapissa. Lisäkkeeksi vaikka parsakaalia ja potumuusi voilla.
Jauhelihaa, sipuleita, kermaa, ranskanleivän (mahdollisesti suolaa ja pippuria, jos niitä ei kotona olisi). Sekä jauhoisia perunoita, maitoa, voita ja salaattiainekset.
Sipulia, jauhelihaa. Salaattiainekset. Fetaa. Perunoita.
Tai vaihtoehtoisesti tarjoaisin itsetehtyjä hampurilaisia eli niihin ainekset.
No kaikkea mitä kaapista puuttuu, halusi mitä halusi.
Olisiko kenties järkevämpää kysyä että miten teette jauhelihapihvit tai syöttekö vain einespihvejä...
Jauhelihaa, kermaviiliä, ranskalainen sipulikeittopussi, pari munaa. Suolaa ja pippuria löytyy kotoa.
Tekemiseen menisi 20 min.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kysymys tämä on?
Ihan selvästi se tuossa lukee. Ihan mielenkiinnosta kyselen miten teette pihvitaikinan vai teettekö.
Ap
Katsoisin mitä löytyy pakkasesta ja kaapeista. Sitten toisin kaupasta tarvittavat ainekset. Meillä pihvit on pakko tehdä itse, koska kuopus on keliaakikko eikä kaupasta löydy gluteenittomia pihvejä. Xtran lihapullat on gluteenittomia, joten jos olisi kiire tai olisin laiskalla päällä, hakisin niitä.
Mielenkiintoista olisi myös tietää, teettekö pihvit/pullat pannulla vai uunissa. Itse laitan uuniin ja käytän lopuksi pannulla saamassa väriä.
Ap
Bissee ja lonkkuu ja sit nii lihapulleroita kassajonosta.
En mitään, koska meillä on jo tarvittavat ainekset. Toisaalta, jos olen päättänyt tehdä tänään kalaa, niin todellakin teen kalaa, ja niitä jauhelihapihvejä lapsi saisi sitten vaikka huomenna.
No niitä jauhelihapihvejä.