Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden odotetulle lomamatkalle lihonneena ja rumana :(

Vierailija
31.07.2016 |

Miten päästin itseni tähän jamaan. Koko kesän olen ahkeroinut töissä ja kerännyt rahaa, tähänkin matkaan sitä valitettavasti uppoaa jonkinverran. Olen siis 19v joten vakituista paikkaa minulla ei ole, hyvän kesätyöpaikan kylläkin onnekseni sain.

Keväällä matkaa varatessamme ajattelin, että pudotan 5kg ennen lähtöä niin saan hyvällä mielellä lomailla. No eipä käynyt näin ja olo on kuin valaalla. Yhtäkkiä tajusin, että nythän se lähtö jo on. Ei oo yhtään matkafiilistä :( Viimeks kun oltiin tällasella bilerantalomalla, niin olin todella hyvässä kunnnossa ja ai että vaikutti kyllä loman laatuun erittäin positiivisesti.

No tyhmästä päästä saa kärsiä koko kroppa. Jos jollain vinkkejä, miten voisin silti nauttia ja hyötyäkin jotenkin lomasta, niin kuuntelen mielelläni. Enkä halua kuulla toistoja siitä, kuinka minulla on huono itsetunto joka pohjautuu ulkonäölleni, valitettavasti näin on ja tiedän sen itsekin.

Auttakaa <3 Lähtö kohta kentälle. En ole pakannut edes ykköskuteita mukaani, sillä säästän ne sille ajalle, kun olen oikeasti saanut itsestäni nuo liikakilot pois.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk! No mutta ehkä sitten palaat lomalta hoikistuneena ja kauniina?

Vierailija
2/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyyh! Lähden tästä ihanalle, odotetulle  bilelomalle mutta en voi nauttia kun tunnen oloni läskiksi. Oikeasti?? Olisko ihan vain asennemuutos paikallaan? Vai aitoko puristella läskimakkaroitasi koko loman ajan kun muut ottaa lomasta kaiken ilon irit??

Vierailija
4/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se +- 5kg haittaa suuntaan tai toiseen. Huomaat kyllä siellä lomalla, viimeistään rannalla, että ihmisiä on joka kokoa. Nauti lomasta :)

Vierailija
5/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lomasta. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Saahan sitä tavotteita olla, mutta se mitä on on hyvä.

Joskus tavoitteet toteutuu ja toisinaan ei. Anna itsellesi aikaa. Ole itsellesi armollinen.

Nauti elämästä.

Kiittele itseäsi siitä, että olet sen matkan saanut hankittua. Sehän se juttu kuitenkin on. SINÄ pääset matkalle. Sinä.olet sen työn tehnyt. Nauti.

Opettele sietämään epätäydellisyyttä. Epätäydellisyys on hyvä.

Vierailija
6/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti lomasta. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Saahan sitä tavotteita olla, mutta se mitä on on hyvä.

Joskus tavoitteet toteutuu ja toisinaan ei. Anna itsellesi aikaa. Ole itsellesi armollinen.

Nauti elämästä.

Kiittele itseäsi siitä, että olet sen matkan saanut hankittua. Sehän se juttu kuitenkin on. SINÄ pääset matkalle. Sinä.olet sen työn tehnyt. Nauti.

Opettele sietämään epätäydellisyyttä. Epätäydellisyys on hyvä.

Hyvin sanottu <3

ap

Vierailija
7/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama angsti kuule itsellä joka kesä ja ikää jo 39. :) Aina menee plösönä rantalomalle. Tosin mulla alkaa ikä jo suojata ja en jaksa olla niin itsekriittinen enää.

Kaksi käytännönvinkkiä: 1. Hommaa itsellesi sopiva uimapuku, maksoi mitä maksoi. Sellainen, joka istuu, peittää sopivasti, mutta on silti nuorekas. 2. Käy suihkurusketuksessa 2-4 päivää ennen reissua. Ehtii oranssi väri laskea, mutta olet mukavan ruskea heti lähteissä. Jotenkin vitivalkoisuus korostaa muhkuroita ja ruskeana sulaudut paremmin joukkoon, että ole huutomerkki uima-altaalla.

Todellisuudessa epäilen, että ongelma on sinun päässäsi. Jos ylipainoa on 5kg, niin mikään mätisäkki et ole. Mutta tosiaan hommaa hyvä uikkari ja suihkurusketus.

Vierailija
8/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät pettymyksiä. Et uskalla iloita matkastasi, koska pelkäät että se ei olekaan yhtä täydellinen kuin unelmissasi (eikä todellisuus koskaan ole). Itseäsi suojellaksesi olet alitajuisesti torpedoinut laihdutustavoitteesi, jotta voit nyt lähteä matkaan asenteella "tämä on joka tapauksessa sekundamatka".

Löydätkö saman toiminta- ja ajattelumallin muistakin elämäsi osa-alueista? Pelkäätkö olla onnellinen?

Vierailija
9/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ainoa, joka piittaa (sinun mielestäsi) viidesta liikakilostasi.

Lähde matkaan ja pidä hauskaa! :) 

Vierailija
10/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät pettymyksiä. Et uskalla iloita matkastasi, koska pelkäät että se ei olekaan yhtä täydellinen kuin unelmissasi (eikä todellisuus koskaan ole). Itseäsi suojellaksesi olet alitajuisesti torpedoinut laihdutustavoitteesi, jotta voit nyt lähteä matkaan asenteella "tämä on joka tapauksessa sekundamatka".

Löydätkö saman toiminta- ja ajattelumallin muistakin elämäsi osa-alueista? Pelkäätkö olla onnellinen?

Oho, osuit juuri naulan kantaan. Juuri tällaisia tuntemuksia koen jatkuvasti, en ole vain saanut puettua niitä sanoiksi. Pelkään pettymyksiä erittäin paljon ja kun tiedän, etten voi saavuttaa täydellisyyttä, kuten nyt, elän tietoista sekundaelämää. Todella ärsyttävää, mutta en pääse eroon tästä ja se hallitsee elämääni paljon. :( Kuka olet ja mistä tiesit arvata tämän? Kuvaa minua pelottavan paljon.

ap

Vierailija
11/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksanut lukea kaikkia, mutta voisi olla niinkin, että menisit rantalomalle niskatuen, tai jonkun diagnoosin kanssa. Diabetes, reuma. Tai vaikka kyynärsauvojen kanssa. Eli, elä kuin ensimmäistä onnenpäivää.

Vierailija
12/12 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvun paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi