Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emätintulehdus ja supistukset?

01.03.2006 |

Onko kokemusta että aiheuttaa? Terkkari (joka ollut joka suhteessa törppö!) väittää ettei yleensä aiheuta, olen eri mieltä. Todettiin tulehdus ja kivut oli kovia, jopa vauvan liikkuminen aiheutti puukon viillon kaltaisia kipuja kohdussa, valvotun ja sietämättömän yön jälkeen menin sairaalapäivystykseen seurantaan ja särkylääkkeille. Antibioottikuuri (5 vrk, tällä kertaa tabletein) alkoi rauhoittaa tilannetta vasta loppuvaiheessaan, olen ollut pari päivää kotona ja tuntuu että taidan pärjätä vaikka sisään olisivat ottaneetkin sairaalaan. Edellinen emätintulehdus joulukuussa, ei mennyt ekalla voiteella (oliskohan ollut 4 vrk ajan?), saattoi olla kontrolli (jonka itse vaadin) liiankin pian toisen voidekuurin lopettamisen jälkeen, epäilyttää olisiko tulos ollut puhdas esim. viikon päästä...? :-/

Ylihuomenna la, toinen lapsi. Tämä on TÄYSIN erilainen raskaus kuin ensimmäinen... mutta ainakin tällä haavaa viikon jatkuneet jatkuvat supistelut ja viiltävät kivut on asettuneet:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi neuvolan lääkäri, että hiivainfektiotkin voivat aiheuttaa supistuksia ja kohdunkaulakanavan kypsymistä. Aika erikoinen suhtautuminen teidän terveydenhoitajallanne asiaan.

Kevis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla