Suuteletteko kielellä vai ilman?
Outo kysymys, mutta askarruttaa. Olen itse tottunut siihen että kieltä käytetään kun kunnolla suudellaan. Eikö kaikki oikeasti tee niin? Jos teen näin, niin ällöttääkö se jotain?
Kommentit (14)
Tykkään vaihdella. Ei siis koko ajan mitään kielipusuja, mutta välillä. Tämä on tuntunut toimivalta kaikkien miesten kanssa. Ne, jotka eivät siitä pidä, eivät varmaan ole mukana siinä kielipusussa (eivät avaa suuta, liikuta omaa kieltään), tällöin kielipusuja en harrastaisi.
Kammottavinta ikinä on suudella kielellä, kun toinen ei suutele takaisin.
aluksi ilman, kevyesti ja pehmeästi
pikkuhiljaa voi tunnustella kielelläkin
En ikinä suutele kielipusuja. Ilman kieltä paras :)
Kiitos! Pidän kielellä suutelemista intohimoisempana. Kuulin jostai, ettei kaikki pidä siitä ja järkytyin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ihan suhteen tuhoava juttu? Että jos toinen haluaa suudella kielellä ja toinen ei. Kamala ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Siihen kuitenkin tottuu, etenkin kun tajuaa, että eihän melonilla edes ole kieltä.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ihan suhteen tuhoava juttu? Että jos toinen haluaa suudella kielellä ja toinen ei. Kamala ajatus.
Niin no ainakin mun mies samaa mieltä kanssani. :) Eikä ennen miestäkään tämä ole ollut ongelma. Kyllä niitä muitakin tapoja on intohimoon kun kielen pyörittely ;D
Itse en pidä kielipusuista. Kaikkein ällöttävintä on, kun uusi kumppani heti ensisuudelman koittaessa tunkee kielensä syvälle kurkkuuni. Suosittelisin alkuun suutelemaan ilman kieltä ja hieman myöhemmin tunnustelemaan varovasti kielellä ja katsomaan, vastaako toinen kielisuudelmaan. Kieltä on ihan kiva käyttää suhteen syventyessä, mutta ei silloinkaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Siihen kuitenkin tottuu, etenkin kun tajuaa, että eihän melonilla edes ole kieltä.
:(
Kuulostat vanhan Vauvan Icebergiltä. :D
Luv u!
Me suukotellaan ilman kieltä kun toinen lähtee tai tulee ja hyvän yön suukot yms.
Kieli tulee mukaan siinä vaiheessa kun toinen ehdottaa intiimimpää kanssa käymistä, eli meillä kielisuudelmat liittyy seksin harrastamiseen.
En ole koskaan kielisuudellut, en osaa. Mies yritti joskus alkuaikoina laittaa vähän kieltä sekaan ja se tuntui vaan typerältä enkä osannut "vastata" siihen mitenkään. Se siitä.
Eikö kukaan jaksa vastata?