Ovatko isosti tatuoidut aina wt-porukkaa, vai löytyykö kuvioitujen joukosta
Kommentit (13)
En ole yliopistolta bongannut yhtään, jolla olisi kämmentä isompi tatuointi.
Mun lääkäri pari viikkoa sitten oli toisesta kädestä täysin tatuoitu. Itse omaan koko selän kokoisen kuvan vaikka muuten en wt määritelmään solju :)
"omata" -verbin käyttö kertoo jo whitetrashiydestä... :D
Tiedän myös useamman tatuoidun lääkärin. Kaikki vain eivät näe kirurgejaan siviilissä ilman paitaa!
Jos näkee naisella tatuoinnin niin poikkeuksetta näkee myös myös tupakan suussa ja kirosanat raikaavat jatkuvasti suusta.
Vierailija kirjoitti:
"omata" -verbin käyttö kertoo jo whitetrashiydestä... :D
Ihan perussana jota olen lapsuudestani asti käyttänyt, voi olla alueeni sanoja(tiedätkö sanan murre, alueelliset erot)? Isäni on korkeakoulun opettaja joten jos kovin väärin olisi niin eiköhän hän olisi sen "korjannut" pois?
Paikallisen terveyskeskuksen komealla mieslääkärillä on molemmat käsivarret tatuoitu. En näin keski-ikäisenä tatuoimattomana naisena mitenkään hätkähtänyt, saati ajatellut hänen kuuluvan mihinkään wt-luokkaan. Käsitykseni wt-ihmisistä ovat lähinnä Usa:n peräkulmilla asuvat sisäsiittoiset ns. redneck ihmiset.
Katkerat, "räväkät" mammat alapeukuttamassa 😘
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee naisella tatuoinnin niin poikkeuksetta näkee myös myös tupakan suussa ja kirosanat raikaavat jatkuvasti suusta.
Terveisiä sinne 50-luvulle! Hienoa, että olet oppinut aikamatkustamaan vuoteen 2016!
Tatska kertoo "olen WT". Tatuoimalla siis jopa tohtori voi tehdä itsestään WT-kansalaisen.
No jos ajatellaan tämän palstan määritelmää wt:stä, niin kyllähän kaikki tatuoidut väistämättä siihen porukkaan kuuluvat. Wt:tähän tämän palstan mielestä ovat kaikki, jotka eivät ole vähintään professoreita.