Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Virtasen valtava ulkonäkömuutos

Vierailija
30.07.2016 |

Miten on sen tehnyt? Onko pelkästään painon putoamisen seurausta? Suu, leuka, kaikki piirteet muuttuneet.

Muistan kun aikoinani seiskan kuvista ihmettelin, että onpa Kimi vaihtanut taviksen näköiseen (jopa rumia piirteitä omaavaan) naiseen, hienoa. Täytyi luonteen ratkaista.

Nyt kun katsoo viime vuosien kuvia Mintusta, niin ei samaksi naiseksi tunnista. Pitkään kesti uskoa, ettei välissä ollut eri naista. Rahallako saa uuden ulkonäönkin? Olisi kiva itsellekin...

Kommentit (508)

Vierailija
481/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mikä ketju taas. Alkanut treenaamaan, näyttää tietenkin paremmalta. Big deal? Näkyy läskiperseille olevan.

Saako treenamisella uuden naavärkinkin?

Vierailija
482/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen on nyt ja ollut aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi meikki-, hius- ja pukeutumisvinkit. En haluaisi muuttua kokonaan toiseksi ihmiseksi. Itsetunto kärsisi: aina takaraivossa, etten itsenäni kelpaa.

Sulle riittäis mutta sä et riittäis Kimille.

Win-win. En huolisi yksinkertaista ratinpyörittäjää, joka ei ole koskaan kotona.

Tietysti toi sun herttainen luonne js positiivinen suhtautuminen kanssaihmisiin korvaa paljon ulkoisia puutteita.

Vierailija
484/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Minna-Mari!!

Vierailija
485/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on niin tavallisen näköinen, etten varmasti häntä edes tunnistaisi jos vastaan tulisi. Olen jo monta vuotta sitten tämän ääneen sanonut. Hänessä ei ole mitään persoonallista eikä merkillepantavaa, ellei nyt merkkivaatteet tai laukut herättäisi huomiotani.Tusinaan mahtuu 10 samannäköistä persoonatonta toistensa kopiota.

Toivotaan, että hän löytää oman itsensä eikä tarvitsisi kopioida muiden tyyliä.

Vierailija
486/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen Kylie Jenner ja entinen Minna-Mari Virtanen ovat kuin kaksi marjaa.

Vierailija
487/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi meikki-, hius- ja pukeutumisvinkit. En haluaisi muuttua kokonaan toiseksi ihmiseksi. Itsetunto kärsisi: aina takaraivossa, etten itsenäni kelpaa.

Sulle riittäis mutta sä et riittäis Kimille.

Win-win. En huolisi yksinkertaista ratinpyörittäjää, joka ei ole koskaan kotona.

Tietysti toi sun herttainen luonne js positiivinen suhtautuminen kanssaihmisiin korvaa paljon ulkoisia puutteita.

Kaikki ei ole harakoita, jotka tykkää kaikesta mikä kiiltää. Tai rakasta Rahaaaaaaaa......aaaahhhh!!!!!!!

Vierailija
488/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on ne pari peilin edessä harjoiteltua ilmettä.

http://static.iltalehti.fi/viihde/21970733_vi.jpg

https://www.instagram.com/p/BIc2LBAhpjI/?hl=fi

Eikä ole kaunis kummassakaan, ellei ei-läski meinaa jo itsessään superhottis jo nykyään... 

Vierailija
489/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te jotain konkreettista hyötyä tästä jatkuvasta Minttu Virtasen haukkumisesta? Miltä tuntuisi jos joku postaisi teistä jatkuvia haukkumisketjuja netissä päivästä toiseen?

Jos eläisin mintun elämää niin ei tuntuis kyllä yhtään missään. On sillä asiat sen verran mallillaan!

Mistä senkin muka tiedät? Se että rahaa riittää on vain yksi elämän osa-alueista. Kaikki muut voivat olla täysin pielessä, silloin se raha ei merkitse yhtään mitään. Kimi voi olla ihan kauhea puoliso (ei nyt julkisuuden perusteella ainakaan maailman miellyttävimmältä tyypiltä vaikuta), lapsilla voi olla sairauksia jne. Ne on semmosia asioita, joita rahalla ei korvata.

Kateelliset suomalaiset kuvittelee, että rajaton määrä massia = paras mahdollinen onni. Tiesittekö, että raha on myös sekottanut aika monen pään?

Vierailija
490/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miltä se näyttää?

Vierailija
491/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te jotain konkreettista hyötyä tästä jatkuvasta Minttu Virtasen haukkumisesta? Miltä tuntuisi jos joku postaisi teistä jatkuvia haukkumisketjuja netissä päivästä toiseen?

Jos eläisin mintun elämää niin ei tuntuis kyllä yhtään missään. On sillä asiat sen verran mallillaan!

Mistä senkin muka tiedät? Se että rahaa riittää on vain yksi elämän osa-alueista. Kaikki muut voivat olla täysin pielessä, silloin se raha ei merkitse yhtään mitään. Kimi voi olla ihan kauhea puoliso (ei nyt julkisuuden perusteella ainakaan maailman miellyttävimmältä tyypiltä vaikuta), lapsilla voi olla sairauksia jne. Ne on semmosia asioita, joita rahalla ei korvata.

Kateelliset suomalaiset kuvittelee, että rajaton määrä massia = paras mahdollinen onni. Tiesittekö, että raha on myös sekottanut aika monen pään?

Entäs kun ei ole massia eikä perhettä, ei minkäänlaista puolisoa ja lapset ei pidä paljonkaan yhteyttä. Vaan eipä haittaa, en ole kade kellekään. Toisinkin voisi oma elämäni olla, kuitenkin. Nyt jo ikää niin paljon, että tuskin se tästä paremmaksi muuttuu.

Vierailija
492/508 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kammottava raakkujaisketju. Kyllä Minttu on kaunis, tasapainoisen oloinen nainen. Ällöttää nämä vauvan ketjut, joissa keskustelu menee aivan pois raiteiltaan. 

Vierailija
493/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuinen ihminen saa tehdä ja laittaa naamaansa mitä haluaa, ilman että se sinulle kuuluu vaikka onkin julkimo.

Vierailija
494/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mikä ketju taas. Alkanut treenaamaan, näyttää tietenkin paremmalta. Big deal? Näkyy läskiperseille olevan.

Akoilla tuntuu olevan kova tarve haukkua toisten naisten ulkonäköä. Varsinkin jotain yksittäisiä kasvonpiirteitä, jotka oikeasti ovat täysin toissijaisia kunhan kokonaisuus on suunnilleen normaali.

Mulla ei ainakaan ole tarvetta haukkua ketään. Enkä mieti tässäkään jonkun kauneutta/rumuutta. Se kiinnostaa, miten tuollainen muutos on mahdollinen.

Vierailija
495/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kameleontti ja hyvä poseeraamaan kuvissa. Kuin eri ihminen kuin kuvissa tällä videolla.

Vierailija
496/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BeHonest kirjoitti:

En ymmärrä miten tällainen jaksaa kiinnostaa näinkin monia aikuisia ihmisiä. 31 sivua random golddiggerin pärstävärkin muutoksista. Eikös se ole aika selvää, että kun massia löytyy niin hevosellakin pääsee. Itse menisin samassa tilanteessa asap leikkauttamaan nenäni, ottamaan kemiallisen kuorinnan ja mesolangat, maltilliset huultentäytteet, maltilliset ripsien pidennykset, kuoret hampaisiin, pari rasvaimua ja löysän nahkan poiston eli bodyliftin sekä vielä varmasti rintojen kohotuksen ja rasvansiirronkin. Selvää olisi myös hyvällä maulla laitettavat akryylikynnet ja mahdollisesti myös kevyesti ehostavat sinettihiustenpidennykset. Ettekö muka mammat itse ottaisi, jos varaa olisi?

Miehesi rahoilla? Mä olen aina ihmetellyt miten jotkut pystyvät tuhlaamaan toisten rahoja tuollaisiin turhuuksiin ja johonkin lapsellisiin merkkivaatteisiin.

Myös minä muuta tekisin kaiken mahdollisen ulkonäköni kohentamiseksi mikäli se olisi taloudellisesti mahdollista. Ihanaa että Minulle tämä on mahdollista.

Vierailija
497/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIPÄ IHME!

Vierailija
498/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan aikuistumiseksi, kasvamiseksi.. Ihan parissa vuodessa olen itsekin muuttunut kasvoiltani.

Vierailija
499/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö ku Michael Jacksonin naamassa.

Ryysyistä rikkauksiin, niin saadaan yönmustastakin valkonen nirppanokka...

Vierailija
500/508 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas kammottava raakkujaisketju. Kyllä Minttu on kaunis, tasapainoisen oloinen nainen. Ällöttää nämä vauvan ketjut, joissa keskustelu menee aivan pois raiteiltaan. 

On. Todella ällöttävää kommentointia. Ulkonäön törkeä haukkuminen ihan aitoon kiusaajatyyliin oikeutetaan sillä että toinen sattuu olemaan julkisuudessa. Ihan kenen tahansa ulkonäöstä löytyy arvosteltavaa jos sille linjalle halutaan lähteä. Lisäksi nää ahneudesta ja pinnallisuudesta räkyttävät taitaa ihan vaan heijastaa omia ahneuksiaan toiseen, mua ei nimittäin edes kiinnosta miten tuo rahaa käyttää johonkin laukkuihin tai vaatteisiin, näitä sen sijaan vaikuttaa kiinnostavan kovastikin. Mihin niitä rahoja sitäpaitsi pitäisi säästellä jos sitä nyt ylimääräistä sattuu olemaan kuten näillä varmasti on?

Ketju on lukittu.