Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavalla naisella oli kaupassa Kånken-reppu, ostokseni jäivät siihen ja poistuin kaupasta

Vierailija
30.07.2016 |

Olin jo ostanut lounastarpeet ja menossa kassalle kun huomasin lihavan, punahiuksisen naisen jolla oli kånken-reppu selässä. Minua alkoi etoa niin paljon (siis se reppu, lihavuus ei haittaa minua) että jätin korin siihen ja poistuin kaupasta. Autoni luona tuli melkein oksennus mutta sain sen pidettyä juuri ja juuri sisälläni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en tajua noita kånken-reppuja.. rumia.

Vierailija
2/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua näitä jatkuvia Kånken-viestejä... Ja nainenkin oli vielä lihava ja punatukkainen, ai kauhia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkään en tajua noita kånken-reppuja.. rumia.

Mitä tajuamista niissä on? Miksi niitä pitää TAJUTA? :P

Vierailija
4/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, punatukkainen, nainen. Miksi mainitsit nämä jos kysymyksessä on inho vain reppua kohtaan? Vai oletko niin tyhmä, että ajattelet lounaan väliin jättämisen jotenkin parantavan oloasi?

Jos ruma reppu noin ahdistaa, kehotan hakeutumaan hoitoon, nopeasti!

Vierailija
5/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, jotta saatte selkeämmän mielikuvan tapahtuneesta. Reppu oli likaisen vihreä/kulmista tummunut

t. Kånken-hullu

Vierailija
6/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
7/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi AP menee kassalle, jos on jo ostanut lounastarpeet.

Vierailija
8/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain ihmettelemään: voiko jonkun elämä todella olla niin tylsää ja sisällyksetöntä, että ainoa ajankulu on tehdä älyvapaita aloituksia tälle palstalle? Säälin sinua ap.

Vierailija
9/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis ottanut lounastarpeet koriini, en ostanut :D Kånkeneiden karmeus sai ajatukseni sekaisin.

t. Kånken-hullu

Vierailija
10/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on paras reppu.

Vierailija
11/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pieni elämä, jos pitää noin häiriintyä jostain repusta.. :D

Kyllä minuakin inhottaa monet asiat muodissa, mutta ei tulisi mieleenkään käyttäytä noin paniikinomaisesti

Vierailija
12/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken on paras reppu.

hyi saatana!

Vierailija
14/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysoireet ovat lisääntyneet selvästi ja niitä hoidetaan entistä vähemmän. Terveydenhoitosäästöt jättävät tälalista jälkeä, jossa reppuhullut joutuvat heitteille ja lopulta kuolevat nälkään, kun eivät voi liikkua missään. Surullista, mutta tätä on sos-suomessa elämä nykyaikana.

Vierailija
15/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on laatureppu. Mulla on ollut sellainen 30 vuotta. Hajotkaa siihen.

Vierailija
16/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli niin mahtava viesti, että mun taitaa olla pakko ostaa tuollainen Kånken. Ajatus siitä, että reppuni voisi häiritä jotain kanssaihmistä niin suunnattomasti, ettei hän kykene suorittamaan normaaleita arjen askareita kunnialla loppuun asti sen takia, on kerrassaan hykerryttävä! En ole mikään kiusaajatyyppi yleensä, mutta jos näin pienellä asialla, kuin selkärepun valinnalla, voisin suistaa jonkun tuntemattoman ihmisen noin raiteiltaan, on juttu ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Täytyypä mennä nettiin tutkimaan värivalikoimaa! 😆😈😂😂😂

Vierailija
17/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nää kyseisessä repussa mitään en edes penskana kun asuin naapurimaassa

tympeän näköinen reppu

Vierailija
18/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun poistuit kaupasta, heti lakkasi paska haisemasta.

Vierailija
19/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei puutu kuin punainen tukka ja kånken reppu...eipä muuta kuin kassalle :) .

Vierailija
20/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tämä Kånken-hullu, mutta miksi ne tosiaan ovat aina niin paskaisia? 

Ovatko materiaaliltaan sellaisia, että imevät jokaikisen likamolekyylin ilmakehästä magneetin tavoin? Omalla erittäin siistillä tytölläni oli tällainen vähän aikaa ja se oli pakko heittää parin kuukauden käytön jälkeen mäkeen. 

Pinttynyt kulmista liki mustaksi (oli viininpunainen) ja ei pesussa lähtenyt millään puhtaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi