Mistä ensihuumasta ihmiset aina toitottavat?
Täälläkin jatkuvasti aiheita: "ensihuuman" jälkeen kumppanini sitä ja tätä keskusteluita.
Luuleeko ihmiset, että parisuhde tai elämä on jotain yliluonnollista jännitystä alusta loppuun? Ja heti kun vähän menee tylsäksi arki niin aletaan heti keksimään tekosyitä miksi kaikki on niin huonosti.
Ei hyvää päivää sanon minä. Ei kumppani ole sitä varten että se tuo jotain kipinöitä ja seksuaalista ylilatausta ensitapaamisesta hautaan. Kumppani on tukipilari arkeen joka vahvistuu iän myötä.
Unohtakaa ensihuumat ja keskittykää elämiseen. Tai älkää edes pariutuko.
Kommentit (22)
kaffimånsteri kirjoitti:
Minä taidan olla sisäisesti stereotyyppinen mies, koska kiinnostavan miehen seurassa olen aivan hullun kiimainen ja himoitsen munaa kuin kissa lintuja XD Ensimmäisen seksikerran jälkeen se isoin jännitys poistuu ja tulee ärsyttävä olo XD Sen jälkeen usein pikku hiljaa saa huomata, ettei se mies olekaan ihan niin *mitä tahansa* kuin aluksi vaikutti, sitten alkaa vituttamaan ja yleensä kuukaudessa suklis kypsyy miehiin, koska kaikki vain muuttuu XD MUTTA se ei ole sääntö! Sukliksella on ollut myös vuoden mittainen suhde (pari eroa välissä, olimme teinejä XD) sekä puolen vuoden, jolloin ero tuli tyhmästä syystä jätkän takia. Vuosia myöhemmin exä on selittänyt kaiken juurta jaksain.
Niin että tässä sitä odotellaan miestä, joka saa sukliksen himoitsemaan itseään kieli pitkällä vuoden, kaksi, kolme, neljä, viisi... XD
Voi suklis :) postauksesi kuvastaa juuri minun kohdehenkilöä. Kiitos että annoit esimerkin
Tätä oli kiva lukea! Eräs sukliksen exä teki parit temput* aikoinaan ja selitti suklikselle paaaaaaaaljon myöhemmin, että alkoi ajan kanssa kiintymään ja pitämään tästä NAISOLENNOSTAAN. Kuulemma rakastamaankin. Ei kuulosta kovin intohimoiselta ihastukselta, jos tältä exältä (minulta) kysytään XD Sukliksen kohdalla samainen mies (silloin jätkä) oli melkoisen aktiivinen tapaus... ei myönnä exä tehneensä tyhmästi, mutta kukapa sitä myöntäisi, kun on tehnyt peruuttamattomia asioita joiden kanssa on elettävä...
*ei niistä sen enempää
PS. Samainen exä on kirjoitellut suklikselle hieman miten sen nyt sanoisi... arveluttavaan tyyliin, halusipa tavatakin tässä taannoin . . .