Ehdinkö vielä päivittää Windows 10?
Kommentit (16)
Tuskin, mulla meni 8h ja muilla tuntemillani keskimäärin 4h. Pitää olla asennettu klo 00:00 mennessä.
Joku sanoi nopeasta yhteydestä, niin meillä 100M.
Mulla vanha kone, seiskan päivittäminen tällä viikolla kesti yli vuorokauden. Ekalla yrityksellä tuli error-viesti 20 tunnin jälkeen. Toka yritys kesti alle 10 tuntia.
Joopajoo1 kirjoitti:
Tuskin, mulla meni 8h ja muilla tuntemillani keskimäärin 4h. Pitää olla asennettu klo 00:00 mennessä.
Mä luin jostakin että kaikki päivitykset, jotka aloitetaan tämän vuorokauden puolella, menee läpi. Tosin en jaksa nyt tarkistaa.
Sunnuntaina viimeistään ettei tarttis maksaa jos sen haluaa, ei eroa pahasti windows seiskasta, sonnilla on kummatkin BTW. Ja vähän muitakin järjestelmiä.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Joopajoo1 kirjoitti:
Hevonpaskat
Tunteja? Elkää narratko, 30min mobiilinetillä, no ehkä viimetingassa alkaa olemaan ruuhkaa, niinkuin anttilan konkurssissakin.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Mä luin jostakin että kaikki päivitykset, jotka aloitetaan tämän vuorokauden puolella, menee läpi. Tosin en jaksa nyt tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Hevonpaskat
Mikä niin? 8h meni asentaa läppäriin. Miehellä meni 4h. Sama 100M kotinetti.
IISAKSONNI kirjoitti:
Tunteja? Elkää narratko, 30min mobiilinetillä, no ehkä viimetingassa alkaa olemaan ruuhkaa, niinkuin anttilan konkurssissakin.
-IISAK SONNI
Lataus ehkä, asennus ei.
Joopajoo1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Hevonpaskat
Mikä niin? 8h meni asentaa läppäriin. Miehellä meni 4h. Sama 100M kotinetti.
Et siis ääliö ymmärtänyt, mille osalle viestiäsi kommenttini oli.
Ap, ei missään tapauksessa kannata! Itse asensin sen uuteen, keväällä ostamaani koneeseen sen enempiä miettimättä, ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muuta kuin ongelmia toisensa jälkeen! Kaduttaa ihan helvetisti, että tuli se asennettua saman tien ilman yhtään mitään etukäteistietoja. Ei kannata tehdä samaa virhettä!
1,5 tuntia meni asennukseen läppärille (Windows 7). Kannatti, koska koneen jumitukset loppuivat ja avaaminen ja sulkeminen on erittäin nopeaa entiseen verrattuna. Kone tuntuu muutenkin virkeämmältä.
Nopealla yhteydellä noin 30 minuuttia.