Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattooko joku Taru sormusten herrasta?

Vierailija
29.07.2016 |

Ihana edelleen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, on hyvä.

Vierailija
2/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, siitä onkin ehtinyt vierähtää aikaa kun olen tämän viimeksi nähnyt. Mahtava elokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri nyt, mutta aina silloin tällöin katson ne kaikki.

Vierailija
4/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllystä löytyy jo kaikki, mutta katson silti. Hienoja teoksia, vaikka eivät ihan kirjoja vastaakaan täydellisesti.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
5/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä! Paras trilogia.. Ei pääse mihkään.

Vierailija
6/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika katsoo. Itse en voi sietää taru somusten herrasta ja harry potteria.

Vierailija
7/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kyllästy ikinä! Aloitin sormusten herrojen lukemisen 11-vuotiaana, olisinko kolmesti lukenut kirjat läpi reilun 20-vuoden aikana, niihin on aina pakko palata. :) Elokuvatkin on tullut katsottua monesti. Kauheasti jo tekisi mieli näyttää elokuvat 8-vuotiaalle lapselleni, mutta nyt tässä katsoessa tajuan taas, että ovat vielä ihan liian pelottavia ja kirjat taas liian raskaita lukea/kuunnella.

Vierailija
8/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso juuri nyt, mutta kaikki kolme leffaa ovat aivan huippukamaa. Voi todellakin katsoa useaan kertaan.

Vierailija
9/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan paluu on kyllä vähän tympeä.

Vierailija
10/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon kyllästy ikinä! Aloitin sormusten herrojen lukemisen 11-vuotiaana, olisinko kolmesti lukenut kirjat läpi reilun 20-vuoden aikana, niihin on aina pakko palata. :) Elokuvatkin on tullut katsottua monesti. Kauheasti jo tekisi mieli näyttää elokuvat 8-vuotiaalle lapselleni, mutta nyt tässä katsoessa tajuan taas, että ovat vielä ihan liian pelottavia ja kirjat taas liian raskaita lukea/kuunnella.

Sama täällä! Oma lapseni luki kirjat vasta yli kymmenvuotiaana, eivät ole samanlaista ahmimiskamaa kuin monet muut samantyyliset. 

Periaatteistani poiketen katsottiin leffat ennenkuin lapsi oli lukenut kirjat, koska maisemat, tunnelma ja hahmot ovat niissä vaan niin suuria ja mielikuvitusta kiehtovia. Mutta- katsoimme ne yhdessä kauko kädessä, ja kelasin yli pelottavat kohtaukset, esimerkiksi sen kääpiövuoren sisällä tapahtuvan taistelun. Tarina, musiikki ja maisemat ihastuttivat ja ihastuttavat meitä molempia silti. Loppua kohden meni taas liian tappelukeskeiseksi, mutta etenkin eka leffa sopii kaikille kunhan vanhemmat sensuroivat hiukan. 

Kirjoista lapsi tykkää eniten viimeisestä osasta joka kertoo enemmän Samin ja Frodon matkan loppuosasta, kahdesta pienestä kaveruksesta isossa vaikeassa maailmassa. 

Vierailija
11/13 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin mahtava elokuvatrilogia että huh huh... katsoin ne nyt uudelleen tässä joulun alla ja kyllähän siitä itku monesti pääsi :') niiden innoittamana aloin nyt lukea kirjojakin uudelleen!

Vierailija
12/13 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan paluu on paras leffa ever!

Vierailija
13/13 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH maistuu ihan erilailla uuden seelannin reissun jälkeen, kun on nähnyt omin silmin rautapihan, rohanin, rivendellin ja konnun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän