avioero, lapset jää isälle
Lapset ja minä jäädään asumaan tänne ja vaimo muuttaa jonnekin muualle. Vaimo ottaa eron.
Mitä tässä pitää tehdä? Kelaan tiedoksi että maksavat lapsilisän jatkossa minun tilille? Lastentarhaan että tarvii hoitopaikkaa kahdelle lapselle kiireesti? Mitä muuten?
Kommentit (11)
Lastenvalvojalle yhteyttä huollosta sopimiseksi. Löytyy kunnan sivuilta. Minkä ikäiset lapset?
Lastenvalvojalle yhteyttä huollosta sopimiseksi. Löytyy kunnan sivuilta. Minkä ikäiset lapset?
Ja elarit tietty! Ettei vaimo pääse ihan puhtaalta pöydältä aloittamaan... ;)
Muista lypsää se lehmä kuivaksi, ja kerro kaikille millainen nainen on kyseessä.
Mikä äiti noin tekee? surullista lukea...mutta hienoa että sinä huolit niitä..huokaus...Oi tätä elämän menoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä äiti noin tekee? surullista lukea...mutta hienoa että sinä huolit niitä..huokaus...Oi tätä elämän menoa.
Vaan kuinka moni ISÄ tekee noin...?
Äidit on yleensä paremmin kartalla asioista, eivätkä kysele vauva-palstalla typeriä. Siksi heistä useimmiten tulee yksinhuoltajia. Köyhiä ja väheksyttyjä, kovaa työtä pienellä palkalla tekeviä yhteiskunnan tukipilareita.
Niin itse on äitienkin asiat selvitettävä kun isät häipyy.
Lastentarha? Se on kyllä päiväkoti
Vierailija kirjoitti:
Siis pariskunta eroaa, lapset jää isälle. Mitä pahaa on äiti tehnyt? Eihän tämä pois sulje äitinä olemista.
Miksi ne jäävät sinun luoksesi, jos et ole lapsien asioista millään tavalla tietoinen?