Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä haukutaan täysin syystä Jenni Vartiaisen tyylitajun puutetta pukeutumisessa. Chisu on toista maata, löytänyt todella itsensä. Häikäisevän seksikäs keikka-asu tämä!

Vierailija
29.07.2016 |

Mun miehellä alkoi jöpöttää kun näki tämän Chisun keikkakuvan. Aivan upea nainen ja tyylikkäin mitä tästä maasta löytyy. Todella tietää miten ottaa yleisönsä, laulun ja pukeutumisen puolesta.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13754296_1015498323008440…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*llukarvatko tuolta jalkovälistä roikkuu? Tuoko on tyylikästä? Olen ilmeisesti pahasti pudonnut nykymusiikin kelkasta...

Vierailija
2/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu on lahjakas musiinkintekijä ja tulkitsija, mutta ei tuo dramaqueen- tyyppinen hutsahtava tyyli oikein iske. Tuntuu, että Chisu on jo liian vanhan ja kulahtaneen näköinen tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu on ihana :)

Vierailija
4/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas Jenni-vihaaja liikkeellä! Please, hanki apua! Chisua voi kehua, mutta täytyykö taas tähänkin keskusteluun vetää Jenni-kortti.

Vierailija
5/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasuhousu

Vierailija
6/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu on tehnyt loistavaa musaa, huom imperfektissä! Ehkä seuraava levy jo taas toimii. Tyylitaju? No, omanlaisensa löytänyt varmasti, viime aikoina ( näin naisellisena naisena huom) olen no kiinnittänyt huomiota, että pukeutuu rumasti. Rahaa ja kroppaa ja kasvoja on! Mutta tunkkainen tyyli jotenkin. Musiikkia hän tietty tekee, mutta show on show. Jotenkin väsynyttä, epäaitoa ja jopa epätoivoa herättävää. Jospa se siitä..?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi