Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako exän vihaaminen pääsemään yli?

Vierailija
29.07.2016 |

Onko exän vihaamisesta oikeasti hyötyä sen suhteen, että siten pääsisi hänestä nopeammi yli? Mitä jos ei vaan tunne häntä kohtaan vihaa tms vaan lähinnä tuntee itsensä typeräksi. Selvisi eilen, että exällä oli heti minun jättämiseni jälkeen jo toinen nainen kierroksessa. Mutta siitä huolimatta en osaa vihata häntä tai en tunne raivoa. Lähinnä vain ajattelen, että miksi uhraisin ajatustyötä ihmiseen joka ei halunnut olla minun kanssani. Teenkö ko. ajattelulla vain itselleni hallaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vahvoista tunteista hyötyä ylitsepääsemisessä? Mitäs luulet?

Vierailija
2/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja katkeruus ei tee muutakuin syö vain sua itseäsi. Miksi uhrata ajatuksiaan sellaiseen? Keskity vain jatkamaan omaa elämääsi ja anna exän jatkaa omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun tunnet jotain toista ihmistä kohtaan, olet hänessä kiinni.

Se taas, mikset tunne mitään herättää kysymyksen että miksi olitte edes yhdessä.

Vierailija
4/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja rakkaus kulkee rinnakkain. Se että ei tunne mitään , kertoo että oot niin päässyt yli asiasta!

Vierailija
5/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kun tunnet jotain toista ihmistä kohtaan, olet hänessä kiinni.

Se taas, mikset tunne mitään herättää kysymyksen että miksi olitte edes yhdessä.

Tai oikeastaan, niin kauan kun toinen herättää sinussa tunteita, olet hänessä kiinni...

Vierailija
6/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan entistä poikakaveriani. Vihaan oikein todella, ja haluan hänelle vain pahaa. Vaikka kuinka yritän ja olen mennyt elämässä eteenpäin, ja olen tyytyväinen siihen, mitä minulla nyt on, en ole antanut anteeksi enkä unohtanut sitä, miten hän minua satutti. Olet onnekas, Ap!

Vierailija
7/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vihata? Mä ajattelen sen niin, että jos se kerran ei rakastanut mua enää, tai rakastui johonkin toiseen, tuskin se sitä tahallaan teki mua loukatakseen. En mä ketään voi pakottaa itseäni rakastamaan. Jos tunteet loppuu tai muuttuu, niin ne muuttuu. Ihan yhtä hyvin se olisin voinut olla minä, joka olisi rakastunut toiseen, tai halunnut jostain muusta syystä lähteä. 

En jaksa vihata ketään, mitä se hyödyttää. Itselle vain tulee kurja olo jos täytyy olla vihainen. Mä päästän irti.