Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei pidä lihaksikkaista miehistä - joo - mutta miksi sitten sen jälkeen kun treenasin itseni lihaksikkaaksi on naisen saaminen ollut kovin helppoa

Vierailija
28.07.2016 |

Naisen ja miehen ero on iso. Mies tunnistaa ja tietää mikä naisessa viehättää. Nainen taas ei tiedä eikä myönnä kiinnostuvansa lihaksista, ei vallasta, ei rahasta, ei pahiksista.

Mutta jos sinulla on jotain noista ominaisuuksista tai monta samalla kertaa niin saat naisia. Simple as that.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pidä. Jotkut kikattelevat puoliaivot kenties pitävät.

Vierailija
2/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "kysyin yhdeltä naiselta tykkääkö se lihaksikkaista miehistä, ja se sanoi ei. Kuitenkin toinen nainen sanoi, että tykkää nimenomaan näkyvistä lihaksista. Päättäkää nyt jo naiset!". Naisilla ei ole mitään yhdyskunta-mieltä, joka aiheuttaisi sen, että kaikilla on sama mieltymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pidä LIIAN lihaksikkaista miehistä. Ainakaan minä. Kaikki sporttisuus kyllä on plussaa.

4/35 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ja kaikki kohdat täsmäävät paitsi tuo rahajuttu siltä kannalta että sopivatuloinen mies on hyvä, ei ihan köyhä, eikä liian varakas koska haluan pärjätä omilla tuloilla ja se on kiva jos tulotaso on suunnilleen sama, jotta molempien elintaso on myös suunnilleen sama. Mutta tuohan ei nyt se oleellisin tässä ollut. Naiset voivat pitää erilaisista vartaloista vaikkakin veikkaisin että suurin osa pitää lihaksikkaista vartaloista. Osalle naisista tulee myös rennompi olo sängyssä, jos miehellä ei ole ns. Täydellinen kroppa, jolloin ei ole ehkä niin kriittinen omaa kroppaansa, jos ei ole vaikka yhtä hyvin treenattu.

Vierailija
5/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tykkää. Ei kahta kysymystäkään.

Vierailija
6/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole kehunut lihaksiani live-elämässä; ainoastaan tällä palstalla. Vaatteita on kyllä ihailtu.

Vierailija
7/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti sanottuna minun päätäni ei lihaksikas mies käännä. Lihaksikkaasta miehestä tulee heti mieleen tyyppi, joka ei missään nimessä voi jättää edes yksiä treenejä väliin ja joka kyttää syömisiään.

Ja toisaalta tuollainen chubby-vartaloinen mies vain tuntuu ihanan pehmeältä =)

Vierailija
8/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja sama miltä näyttää. Mä en kadulla tms. tilanteissa jää ketään kattelee tarkemmin, vain yleisesti ja painan mieleeni.

Mä tykkään isoista pulskemmista pojista, oli lihaksia tai ei.

Vierailija
9/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes vilkaise ellei mies ole selkeästi treenattu, isot lihakset on ihan must. Kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään hiiri, jos lihaksia ei ole niin kyllä tulee väkisinkin mielikuva nössykästä. Enkä edes halua tietää miltä näyttää ilman paitaa. Minähän veisin sellaista estrogeenihiirtä ihan 6-0 ;) olen itsekin treenattu ja odotan samaa myös mieheltä.

Vierailija
10/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoikista miehistä. Isot lihakset on turn off.

N25

Vierailija
11/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sopiva jäntevyys ja lihaksikkuus on hyvästä miehellä. Liika lihaksikkuus puolestaan ei ole, koska se hävittää miehelle ominaisia viehättäviä mittasuhteita. Monet todella lihaksikkaat ovat usein myös muutoin turpeassa kunnossa, koska lihasten kasvattaminen vaatii korkeampia kalorimääriä. Aika harva itsensä viimeisen päälle trimmattu bodaaja on sellainen, joka varsinaisesti kiinnostaa ainakaan sen pelkän ulkomuodon perusteella. Oikeastaan tässä on se taso, mitä korkeammalle ei pitäisi lihasten koossa mennä. Tässäkin tapauksessa miehellä on muitakin "viehättävyystekijöitä", kuten hyvät kasvot.

http://3.bp.blogspot.com/-dOJiDFPJ0tQ/UK7o-TrhJzI/AAAAAAAA-DI/UuDTqQmpIF8/s1600/tumblr_m8c00mMXqh1qhctbpo1_250.jpg

Vierailija
12/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan juu muitakin viehättävyystekijöitä :D

Vierailija
13/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pätee, että mitä isommat lihakset sitä tyhjempi pää. Kait sekin joitain tietynlaisia naisia viehättää. Mietipä sitä.

Vierailija
14/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä tyhmin aloitus hetkeen.

Vierailija
15/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ehkä tyhmin aloitus hetkeen.

Kyllä! 😂 Yksi nainen sanoo pitävänsä lihaksikkaista miehistä ja joku toinen sanoo ettei pidä, niin ap on ihan kusi sukassa, ku ei naiset osaa päättää.

Minulle oikeastaan on aivan yhdentekevää onko mies treenattu vai ei.

Vierailija
16/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kai se jollain tapaa on sisään rakennettu ominaisuus. Isot lihakset = voimakas = suojelee perhettä. Samalla tavalla miehet automaattisesti kiinnittää huomiota leveisiin lantioihin, koska hänestä tulisi hyvä synnyttäjä.

No nyt ollaan kuitenkin niin sivistyneitä, että jokainen osaa ymmärtää, että nämä ei ole ne tärkeimmät asiat elämässä. :)

Jos olet kuitenkin alkanut urheilemaan, saannut hyvän itsetunnon ja kannat itseäsi paremmin, niin tämä nyt ainakin vetoaa naisiin.

Vierailija
17/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse pidän enemmän vatsalihaksista kuin kaljamahasta. Ruipelot kukkakepitkään ei oikein sytytä.

Mun mies on oikeesti hyvässä kunnossa, on lihaksikas, mutta ei isokokoinen kaappi. Siis oikeasti hyväkroppainen. Siihen vielä komeat kasvot niin voitte kuvitella miten naiset varsinkin yöelämässä pyörii ympärillä. Ja ne naiset pyörii siksi ympärillä, koska hän näyttää niin hyvältä.

Joten Ap, uskon täysin että naiset pörrää ympärillä kun olet treenattu. Surullista kyllä, mut ne hyväkroppaisimmat saa mahdollisesti eniten huomioo esim baareissa.

Vierailija
18/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pidät enemmän itsestäsi treenattuna. Sellainen vaikuttaa käytökseen ja sitä kautta naisiin. Minä muuten pidän kukkakepeistä, varsinkin jos on pitkät hiukset. Olen iloinen, ettei makuni liene kaikkein yleisimmästä päästä.

Vierailija
19/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset pitää lihaksikkaista treenatuista, terveennäköisistä miehistä tyyliin brad Pitt nuorena, mutta harva pitää bodareista jätti lihaksilla (sairaalloisen näköisiä) esim bull mentula! Jos kysyt vaan, et pidätkö lihaksikkaista miehistä? Voi joillekin tulla mielikuva Bullista, joka on epäsexy

Vierailija
20/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naiset pitää lihaksikkaista treenatuista, terveennäköisistä miehistä tyyliin brad Pitt nuorena, mutta harva pitää bodareista jätti lihaksilla (sairaalloisen näköisiä) esim bull mentula! Jos kysyt vaan, et pidätkö lihaksikkaista miehistä? Voi joillekin tulla mielikuva Bullista, joka on epäsexy

Näiden väliin mahtuu aika iso kirjo miesvartaloita. Edustan itse näiden välimaastoa. 179 cm, 101 kg ja vatsalihakset näkyy selvästi. Olen siis kehonrakentaja. Ennen sosiaalista mediaa olisin yhtynyt paljolti siihen, että naiset eivät pidä lihaksista, koska en käy ulkona bilettämässä ja salilla tietenkin tapaa naisia, joita oletuksena kiinnostaa treenattu fysiikka. Kuitenkin varsinkin Instagram tuntuisi kertovan ihan jotain muuta tuosta "naiset eivät pidä lihaksista" -väittämästä. Jos laitan Instaan "tavallisen kuvan", se saa ehkä 200-300 tykkäystä, mutta sitten taas jos laitan kuvan ilman paitaa, siihen saattaa tulla jopa yli 1000 tykkäystä. Näiden lisäksi sitten ne kommentit kuviin, direct messaget ja Facebook-kaveripyynnöt. Mistä sitten itse tykkään naisessa? No kauniista kasvoista ja ihanasta luonteesta. Niihin ihastun ensimmäisenä. Kroppa tulee sitten vasta näiden jälkeen. Olen seurustellut ja "harrastellut" sekä 50-kiloisten hyppyripeppuisten fitness-typyjen että 75-kiloisten, salilla koskaan käymättömien naisten kanssa. Myös nämä runsaammat tapaukset ovat kyllä tykänneet kaikin puolin, kun vaatteet on pois päältä. :)

Yhteenvetona: naisia on joka lähtöön. Kaikki lihaksikkaat miehet eivät ole a) mentuloita b) itserakkaita kusipäitä c) idiootteja d) impotentteja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän