Ihastuminen työkaveriin.
Ääh, nyt se taas alkaa. Ollut ihana loma perheen kanssa, työkaveri ei ole ollut oikeastaan ollenkaan mielessä tänä aikana. No, tällä viikolla alkoi taas työt ja törmäsin heti tähän työkaveriin ja tässä sitä nyt sitten taas mennään... Olen kuin halolla päähän lyöty. Ärsyttää, hävettää, nolottaa... Pelkään, että tämä tyyppi huomaa ihastukseni, on varmaan huomannutkin jo, miten noloa! Toivoisin niin vaan että se loppuisi, ja voisi töissä rauhassa keskittyä työntekoon. Neuvoja miten saan itseni kylmäksi?
Kommentit (15)
Toi on juuri pahin kauhuskenaarioni. Minäkin olen ollut jo pitkään palavasti ihastunut työkaveriini. Nyt on kuitenkin ihme tapahtunut ja olen lomani aikana päässyt eroon ihastumisen tunteesta. Ensimmäiset 2 viikkoa mies pyöri mielessä yötä päivää, mutta sitten helpotti. Pelkään kuitenkin miehen näkemistä reilun viikon päästä. Mitä jos ihastuminen tulee takaisin, tuleekohan.. Lisäksi tämä mies on ollut ihastunut minuun ja hänen tunteidensa tila jännittää myös..
Kakkonen jatkaa vielä, että oma kielletty ihastuminen on ollut todella riuduttavaa ja nyt olo on helpottunut. Mutta ei kai ne tunteet väistämättä palaa ku näemme taas?!?
Vierailija kirjoitti:
Nussi sitä, haluat kuitenkin.
No ihastuminen voi hyvin olla yksipuolista. En osaa sanoa. Välillä tuntuu kyllä että mies käyttäytyy oudosti kanssani, mutta varmaan kuvittelen vaan, tai sitten on huomannut ihastukseni. En kyllä tiedä mistä voi huomata? Kertokaa miten kannattaa olla, jotta ei huomaisi?
Kuulostaa tutulta ja rasittaa etukäteen jo töiden alku ensi viikolla. Ollaan oltu eri aikoina lomilla joten ei olla nähty noin 2 kuukauteen ja olen keskittynyt perheeseen. Se on ollut hyvä. Tiedän, että töissä olen taas siinä helkutin taikapiirissä. Täytyy yrittää vetäytyä välillä ja hoitaa vain välttämätön hänen kanssaan, eikä jutella muuta.
On ihan normaalia ihastua työkaveriinsa (tai keneen tahansa), ei siinä ole mitään noloa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on juuri pahin kauhuskenaarioni. Minäkin olen ollut jo pitkään palavasti ihastunut työkaveriini. Nyt on kuitenkin ihme tapahtunut ja olen lomani aikana päässyt eroon ihastumisen tunteesta. Ensimmäiset 2 viikkoa mies pyöri mielessä yötä päivää, mutta sitten helpotti. Pelkään kuitenkin miehen näkemistä reilun viikon päästä. Mitä jos ihastuminen tulee takaisin, tuleekohan.. Lisäksi tämä mies on ollut ihastunut minuun ja hänen tunteidensa tila jännittää myös..
Mistä teidät, että mies on ollut ihastunut sinuun, oletteko jutelleet? Itse en ole puhunut ihastukseni kanssa kuin työasioista. Mutta tunnen sellaisen latauksen aina kun hänet näen, tai hän on vieressäni...
Pieni vipinä antaa vain positiivista virtaa arkeen. Se tekee iloiseksi ja töihin on kiva mennä. Eli nouki asian positiiviset puolet ja käytä ne hyödyksesi. Mutta herranen aika, pidä flirtti täysin viattomana.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta ja rasittaa etukäteen jo töiden alku ensi viikolla. Ollaan oltu eri aikoina lomilla joten ei olla nähty noin 2 kuukauteen ja olen keskittynyt perheeseen. Se on ollut hyvä. Tiedän, että töissä olen taas siinä helkutin taikapiirissä. Täytyy yrittää vetäytyä välillä ja hoitaa vain välttämätön hänen kanssaan, eikä jutella muuta.
Taikapiiri, just nimenomaan. En edes tiennyt että sellaiseen voi joutua. Olen suhtautunut ylimielisesti kaiken maailman työpaikkaihastumisiin ym. Olen ollut mieheni kanssa lähes 10 vuotta yhdessä, enkä kertaakaan ole ihastunut kehenkään sinä aikana. Todella luulin olevani sellaisen ylipuolella. t. AP
Vierailija kirjoitti:
Mopojonnet, menkää uimaan kylmään mereen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni vipinä antaa vain positiivista virtaa arkeen. Se tekee iloiseksi ja töihin on kiva mennä. Eli nouki asian positiiviset puolet ja käytä ne hyödyksesi. Mutta herranen aika, pidä flirtti täysin viattomana.
Mutta kun en edes mielestäni flirttaile hänen kanssaan! t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en edes mielestäni flirttaile hänen kanssaan! t. AP
Niin varmaan.