Jos ostaisit nyt puhelimen, minkä ostaisit ja miksi?
Kommentit (24)
Ostan uuden iPhonen heti kun se syksyllä julkaistaan. Entinen iPhone 5 alkaa pikkuhiljaa prakata vajaa 4v käyttöiän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ostan uuden iPhonen heti kun se syksyllä julkaistaan. Entinen iPhone 5 alkaa pikkuhiljaa prakata vajaa 4v käyttöiän jälkeen.
Mitä, eivätkö nämä jumalpuhelimet kestäkään käyttöä?
Sony Xperia koska se on vaan paras ja pesee moiset omput mennen tullen.
Ostaisin kaikista halvimman puhelimen mitä on myynnissä. Ne on yleensä olleet kestäviä ja en tarvitse mitään muuta kuin puhua puheluja.
Huawei Honor 7 Lite Dual-SIM, kohtuullisen hintainen ja muutenkin ihan kelvollinen puhelin.
Doron simpukkaluurin, koska en löydä mistään enää ns. tavallisia simpukoita.
Huawei P9, ihan paras kännykkä huikealla akulla, käyttiksellä ja kameralla! Mulla oli kolme iPhonea putkeen ja nyt ostin tän, voin sanoa että omppuun en palaa! :D se on vaan niin köyhä verrattuna androideihin.
Jonkin androidin hintaluokassa parisattaa e tai alle. Honor 6 tai 7lite esim, tai LG joku.
oneplus3, ehdottomasti paras tällä hetkellä. 399e ja kilpailee 700-800 maksavien puhelinten kanssa samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Huawei P9, ihan paras kännykkä huikealla akulla, käyttiksellä ja kameralla! Mulla oli kolme iPhonea putkeen ja nyt ostin tän, voin sanoa että omppuun en palaa! :D se on vaan niin köyhä verrattuna androideihin.
Sama täällä.Ja hintakin on ihan kohtuullinen.
Galaxy s7 odottaa postissa noutoa (olen lomalla tiisella puolella Suomea)
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Laitan nykyisen 6 myyntiin ja ostan uusimman mallin.
Nokian simpukkapuhelimen, jos niitä vielä saisi jostain. En pidä yli-isoista älyluureista.
iPhone