Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on minusta riippuvainen

Vierailija
28.07.2016 |

Olen aikuinen mies ja asun äidin kanssa. Äitini on sanonut minulle: Yhdessä asutaan, jos asutaan. Lisäksi erilaisista kylään menemisestä äiti on ottanut erikoisen kannanoton: Yhdessä mennään kylään, äiti kysyy minulta: häpeätkö sinä minua, kun en pääse mukaan? Äitini haluaa olla minulle juridinen tukihenkilö mutta... Äidillä ei ole mitään koulutusta käsitellä mitään oikeudellisia asioita. Jatkuvasti äiti haluaa olla minussa kiinni, vänkää häpeämisestä jos teen asiat eri tavalla ja kääntää asiat oman edun tavoitteluksi. Lisäksi äiti syyttänyt minua riidan haastamisesta ja on loppupelissä itkenyt kun olen tuonut faktoja esille erilaisista asioista. Onko taustalla pelko tai mahdollisesti joku sellainen mistä minun pitäisi olla tietoinen? Onko minulla oikeus kysyä: Miksi et anna minun mennä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus kysyä.Ja on oikeus myös ottaa lähteä,jos siltä tuntuu.Se voi vasn vaatia kovia ponnisteluja mutta uskoisin että kannattaa.

Vierailija
2/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridinen tukihenkilö? Kylään mennessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omillesi ja pidä yhteyttä pari kertaa kuussa. Älä anna äidin määrätä elämääsi ja hanki muuta tekemistä.

Vierailija
4/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä koera olisin niin innokkaasti tämä koera tulis ja hyppis sinnuu vasten. Ja nuolis naaman ja tohottas. Voe jee voe jee voe jee ku oon kovasti innoissani, oon kovasti innoissani. MIE OON INNOISSANI JEE JEE JEE JEE kiva ku sinnuu näkkyy tiälläkin kiva kun sinnuu näkkyy, kiva kiva kiva. koera jos olisin niin innoissaan tulisin hyppimmään ja tohottammaan :) :)

Vierailija
5/5 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpelkoon saa apua mielenterveysosastolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi