Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän miehen, joka haluaa myös parisuhteessa seksiä vähintään 2-3 kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2016 |

Aina sama. Miesten kiinnostus seksiin lopahtaa pidemmän päälle. Ainoat miehet, joiden kanssa voi harrastaa hyvää ja molemminpuolin tyydyttävää seksiä on friends with benefit -tyyppiset ratkaisut, mitkä puolestaan eivät tyydytä tunnepuolta. Miksi aina täytyy valita joko tai? Onko liikaa vaadittu saada sekä hyvää seksiä että hellyyttä/arjen jakamista?? Vittu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun miehen. Tosin en takaa onko joka viikko noin, riippuu television urheilutarjonnasta. Jos on olympialaiset, saatat olla viikkokausia ilman. Muuten seksiä on aina kun mies saa päähänsä. Naisen oloista ja haluista ei sitte olekaan mitään väliä.

Vierailija
2/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat mun miehen. Tosin en takaa onko joka viikko noin, riippuu television urheilutarjonnasta. Jos on olympialaiset, saatat olla viikkokausia ilman. Muuten seksiä on aina kun mies saa päähänsä. Naisen oloista ja haluista ei sitte olekaan mitään väliä.

No hei kiva, että jaat omastasi, mutta haluaisin myös, että seksi olisi hyvää. Molemmin puolin tietenkin. Ja sitten taas toisaalta, mieluummin kerran viikkoon hyvää, kuin joka toinen päivä vähän sinnepäin. Mut perkele kun ei tää tunnu ikinä menevä putkeen :'( Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vaikka joka päivä.

Vierailija
4/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Ärsyttää kun suhteen alussa ollaan panemassa tuhat kertaa päivässä, mutta sitten tyssää kuin seinään ja hyvä jos sen kaksi kertaa viikossa saa. Eikä olla oltu edes kahta vuotta yhdessä... Edellisen tyypin kanssa sentään vierähti useampi vuosi ennen kuin nihkeily alkoi.

Vierailija
5/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen? Kuinka olet ongelmasi ratkaissut? Ap

Vierailija
6/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies saisi, muuta kuin seksiä 2-3 krt viikossa? (ja millaista seksiä?)

M

Vierailija
7/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies 2 krt vkossa vaikka oltu koht 20-vuotta yhdessä. Mies kerenny viel vieraisiinkin, et aika viriili tapaus, ehkä palautan vapaille markkinoille viel.

Vierailija
8/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki seurustelukumppanit, ovat halunneet joka päivä. Mulla ei kuitenkaan paikat kestä semmoista.

Myös nykyinen mieheni on "aina valmis".

Mistä sinä löydät niitä alhaisen libidon miehiä?

Vierailija
9/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen? Kuinka olet ongelmasi ratkaissut? Ap

Olen mies. En ole ratkaissut ongelmaa mitenkään. Kun seurustelin, seksin määrästä saatiin ihan ok kompromissi. En odota kovinkaan monen jaksavan oikeasti kerran päivässä -tahtia pidemmän päälle.

Vierailija
10/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä ilmiössä olla kyse siitä että miehet on vain tyytyneet teihin kun taas te naiset olette voineet valita miehen monen joukosta joten teidän ei ole tarvinnut tyytyä.

Vierailija
11/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki seurustelukumppanit, ovat halunneet joka päivä. Mulla ei kuitenkaan paikat kestä semmoista.

Myös nykyinen mieheni on "aina valmis".

Mistä sinä löydät niitä alhaisen libidon miehiä?

En minä tiedä, missä nyt seurustelukumppaneita löydetään. Baarista, harrastuksista, kavereiden kavereista. Ap

Vierailija
12/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mies saisi, muuta kuin seksiä 2-3 krt viikossa? (ja millaista seksiä?)

M

Hyvää seksiä. Olen melkoisen hyvä suihinottaja, vaikka itse sanonkin. Lisäksi olen suhteellisen kokeilunhaluinen, en pingota, rento, sinut kroppani kanssa, avoin. En ota itseeni (pun intended), jos vaikka joskus väsähtää tai lerpahtaa tai ei vaan tuu. En vaadi itselleni orgasmia joka kerta, ja tiedän, että puolet vastuusta hyvän seksin suhteen on mulla. Eli siis muutakin kuin "peiton alla pimeessä lahnaa". Seksin ei tarvi olla vakavaa, ja nauraminen on hauskaa, ei toki toiselle mutta yhdessä meille. Yhden miehen jo löysin, jonka kanssa seksi oli timanttia ja sitä sai useasti, molemmat tykättiin jne, mutta sitten se pönttö meni pettämään.

Lisäksi mies saisi rennon seurustelukumppanin. Mua ei tartte viedä jatkuvaan ravintoloihin, ostella kukkia tai dimangeja, olen urheilullinen, kiva tyyppi. Osaan kuunnella, antaa tilaa, ymmärtäväinen, fiksukin vissiin. Emminä tiedä :D Ap

Vierailija
13/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa päivässä sopisi oikein kivasti.

mies

Vierailija
14/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällä palstallakin varmasti sinua tyydyttäviä miehiä. Mistä päin ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja meillä harrastetaan kyllä joka ainut päivä, mukaan lukien ne menkkapäivät, jolloin vuoto on jo vähän rauhoittunut. Vapaapäivinä pannaan ekan kerran ennen kuin syödään edes aamupalaa ja toisen kerran sitten illallemmalla tai sitten yöllä, kun mennään unille. Monta monta MONTA kertaa ollaan herätty panemaan keskellä yötä, kun toisella tai molemmilla on tullut yhtäkkiä ihan järjettömät himot. :D M36 ja N30

Vierailija
16/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tällä palstallakin varmasti sinua tyydyttäviä miehiä. Mistä päin ja minkä ikäinen olet?

32 v. En asu Suomessa, mutta sekä Suomessa että täällä olen törmännyt tähän samaan ongelmaan. Ap

Vierailija
17/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja meillä harrastetaan kyllä joka ainut päivä, mukaan lukien ne menkkapäivät, jolloin vuoto on jo vähän rauhoittunut. Vapaapäivinä pannaan ekan kerran ennen kuin syödään edes aamupalaa ja toisen kerran sitten illallemmalla tai sitten yöllä, kun mennään unille. Monta monta MONTA kertaa ollaan herätty panemaan keskellä yötä, kun toisella tai molemmilla on tullut yhtäkkiä ihan järjettömät himot. :D M36 ja N30

Plääh, olen kade. Ihanaa jatkoa teille!! Ap

Vierailija
18/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Hyvää seksiä. Olen melkoisen hyvä suihinottaja, vaikka itse sanonkin. Lisäksi olen suhteellisen kokeilunhaluinen, en pingota, rento, sinut kroppani kanssa, avoin. En ota itseeni (pun intended), jos vaikka joskus väsähtää tai lerpahtaa tai ei vaan tuu. En vaadi itselleni orgasmia joka kerta, ja tiedän, että puolet vastuusta hyvän seksin suhteen on mulla. Eli siis muutakin kuin "peiton alla pimeessä lahnaa". Seksin ei tarvi olla vakavaa, ja nauraminen on hauskaa, ei toki toiselle mutta yhdessä meille. Yhden miehen jo löysin, jonka kanssa seksi oli timanttia ja sitä sai useasti, molemmat tykättiin jne, mutta sitten se pönttö meni pettämään.

Lisäksi mies saisi rennon seurustelukumppanin. Mua ei tartte viedä jatkuvaan ravintoloihin, ostella kukkia tai dimangeja, olen urheilullinen, kiva tyyppi. Osaan kuunnella, antaa tilaa, ymmärtäväinen, fiksukin vissiin. Emminä tiedä :D Ap

Minkä ikäinen olet ja missä asut?

Minulta saisit seksiä riittävän usein, laadusta en sitten mene sanomaan

Mitään.

Kuvauksen perusteella vaikutat aika kivalta.

Vierailija
19/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Minkä ikäinen olet ja missä asut?

Minulta saisit seksiä riittävän usein, laadusta en sitten mene sanomaan

Mitään.

Kuvauksen perusteella vaikutat aika kivalta.

32, en asu enää Suomessa, mutta ongelma ei poistunut maisemaa vaihtamalla :D (Eipä sillä että se olisi edes ollut syy.) Ja kiitos :) Tiedän olevani ainakin "ihan kiva tyyppi". Ulkonäössä on tietty aina varaa parantaa, mutta sekään ei ole koskaan ollut kynnyskysymys, ja olen suht tyytyväinen niin kroppaan kuin kasvoihinkin. Ap

Vierailija
20/29 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Harvoin kenenkään teksti saa täällä hymyilemään, mutta vaikutat aivan mielettömän elämäniloiselta ja sympaattiselta naiselta. :) T: M36 (se jolle vastasitkin äsken)