Onko suurin osa palstailijoista työttömiä tai vain peruskoulun käyneitä
toki nyt kaikki asianajajat, lääkärit ilmoittautuu :)
Kommentit (26)
Töissä. Merkonomi, pari ammattitutkintoa myös. Oi ei, se ei merkkaa mitään, olen mitätön, koska nyt av:lla. :(
Palstan ammatteja seuratessa, huomaa että ainakin 70% kirjoittajista on kirurgeja.
Vierailija kirjoitti:
Palstan ammatteja seuratessa, huomaa että ainakin 70% kirjoittajista on kirurgeja.
Tarkoitat kai girurgian erikois lääkäreitä :)
Minun piti myös tulla kirjoittamaan, että palstalla viihtyy jostakin syystä suurin osa suomen kirurgeista.
Kokopäiväinen, vakituinen työntekijä. Ylimmät opinnot ammattikorkeasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai girurgian erikois lääkäreitä :)
Mun havaintojen mukaan suurin osa palstalaisista on kyllä äärimmäisen sivistyneitä maistereita.
Tekniikan tohtori (kesälomalla) ilmoittautuu.
Itse olen vain peruskoulun käynyt ja tällä hetkellä työtön. En kyllä usko että kovin moni olisi samassa tilanteessa kanssani, että silleen :)
Olen työtön tällä hetkellä, takana suoritettuna lukio ja yo-pohjainen amis. Nyt syksyllä toivottavasti pääsen opiskelemaan lisää :)
Peruskoulu jäi kesken. Satunnaisia hommia tehty yli 20 vuotta. Silti ihmettelen, kuinka tylyjä ja kapea- ja lyhytkatseisia monet täällä ovat.
Amk. Töissä vakityössä nyt 2,5 vuotta mut ei ole nämä oman alan hommia.
Suuri osa voi olla, suurin osa varmasti ei.
Ylempi korkeakoulututkinto, vakituinen kokoaikainen työ
Amis ja työmyyrä forever kunnes saavutan 40v taloudellisenriippumattomuuden ja alan eläkkeelle
Työtön työtön työtön ja koulutus elämän korkea koulu.
Mjuu, elikkäs ittel on meinaa vaa toi elämäm_koulu käytynä ja sittemmin tullut lähinnä juopoteltua. Hyvi on männy.
Lukio ja AMK käytynä. Tällä hetkellä kotihoidontuella, vakityöpaikka odottamassa. Haaveilen kuitenkin yliopisto-opinnoista "sit joskus".
Amk:n käyny.