Tilasin juuri rullakebabin kotiin
Kommentit (20)
Lapset on mummolassa enkä jaksa laittaa pelkästään itselleni ruokaa, joten voisin myös tilata kebabin. Kiitos ideasta.
Söin äidin luona vähän kesäkeittoa. Kohta teen simppelisti kanaa ja wokkiwihanneksia
Minäkin tilasin rullakebabin. Samiksia siis.
Vois varmaan itekin viikonloppuna, tosin ehkäpä jaksan marssia pizzeriaan syömään sen.
M22
Meillä kolme lasta ja mieheni, tilasimme kebabia myös :) Yksi lapsista halusi rullan.
Pottumuusilaatikkoa, eilen tekemäni minestronekeiton tapaisen jämiä, tai metura-sipulipiirakan jämiä. Olisihan se varmaan kiva maistaa joskus tuollaista oikeaa rullakebabia, itse tein kerran jotain siihen suuntaan. Ei vaan raski.
Olen selvästi ollut liikaa tällä palstalla, luulin otsikon takaa löytyvän jotain rasistista rullahuulijuttua :(
Pastaa jauhelihakastikkeella jossa jauhelihan lisäksi sipulia, maissia, papuja ja tomaattimurskaa. Lisäksi ruusukaaleja :)
Minäkin söin rullakebabia maanantaina ja tiistaina. Oli kilon painoinen, niin riitti kahdeksi päiväksi. Tänään kanafilettä ja nauhapastaa.
Söin just riisiä, kasviksia ja kanapihvin.
Kebab on oksettavan pahaa! Rasvaista rustomaista limanauhaa. Hyi!
Tänään syödään tortilineja mädin ja smetnan kera. Lisukkeena sinihomejuustoa ja juomaksi valkoviini.
Miksi syötte pizzaa tai kebabia kun kivoja ravintoloita joissa buffet ja ihanaa kotiruokaa?
Mäkin oon yksin kotona!!! Ei ole mitään ees mielitekoja vaikka nyt ois mahis syödä rauhassa :) Kohta kauppaan, en taida kebabia ottaa. Mitä sitä ostas? Vuohenjuustoa vähän tekis mielin mutta en jaksas paistaa esim salaattiin. Isot murheet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syötte pizzaa tai kebabia kun kivoja ravintoloita joissa buffet ja ihanaa kotiruokaa?
Ei oo kaikilla rahaa niihin "kivoihin" ravintoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaikilla rahaa niihin "kivoihin" ravintoloihin.
Ei ne buffetit ainakaan lounasaikaan sen kalliimpia ole kuin rullakebabit tai ne kebab-lautasannokset. Tosin kilon takeaway-kebabista syö kaksi päivää, kun ravintolassa syönti on vain se yksi ateria.
Islamisaatio ei ole koskaan maistunut näin hyvältä!
munakasta ja äidin keräämiä kanttarelleja :D
Buuhaa wt