Kysy mitä vain vakavasti sairaalta bulimikolta
Jep, yritän pamauttaa tällä itseni jälleen parantumispolulle. Vastaan täysin rehellisesti kysymyksiin
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani syömään?
Syömävammane :DDDD
Jopas oli nokkela letkautus!
Vierailija kirjoitti:
Miten oot noin laiha
Lue otsikko ja ymmärrät
bulimiatappaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot noin laiha
Lue otsikko ja ymmärrät
Miten saat oksennettua kaiken ulos, kun yleensä bulimikot on läskejä kun ne ei saa kaikkee ulos
Vierailija kirjoitti:
bulimiatappaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot noin laiha
Lue otsikko ja ymmärrät
Miten saat oksennettua kaiken ulos, kun yleensä bulimikot on läskejä kun ne ei saa kaikkee ulos
Siihen pisteeseen on tultu. Ruuansulatuksen hidastuminen, "oikea" tapa oksentaa, "oikeat" ruuat, "kokemus", kaikki muu paska auttanut.
Bulimiasta voi parantua, itse oon jo oikein mallikkaalla parantumisen tiellä! Avainsana on opetella rakastamaan ja hyväksymään itseään sellaisena kuin on, lopettaa laihdutukset, oman kehon mollaamiset ja inhoamiset, tuoda rakkautta tilalle ja hankkii elämäänsä muuta sisältöä, kuin ulkonäkö jutut. Hankalin juttu mielestäni on ollut alkaa kohdata niitä kipeältä tuntuvia tunteita ja ajatuksia sekä traumoja, joita on tän bulimia käyttäytymisen takana. Itse osaan jo vähän olla omien tunteideni ja ajatuksieni kanssa, kuten aikuinen, kestää omaa pahaa oloa, ilman ahmimisia tai muuta syömishäiriökäyttäytymistä, eli ilman niiden tunteiden tukahduttamista tai karkuun juoksemista.
Miten oot noin laiha