Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mennä rintojenpienennykseen

eräsnainenvaan
28.07.2016 |

Eli mun ongelma on liian isot rinnat ja tarvitsen oikeasti rintojenpienennysleikkauksen. Kuppikokoa en kerro, mutta sanon sen olevan enemmän kuin F. Olen vihannut rintojani 14-vuotiaasta asti ja nyt lihomisen myötä ongelma on vielä isompi kuin ennen. Haluaisin myös laihduttaa, että rintani edes vähän pienenisivät, mutta sittenkin minulla olisi liian isot rinnat. Sen tiedän, koska tämä ongelma minulla siis oli jo hoikkana nuorena tyttönä. Minulla ei kuitenkaan ole motivaatiota laihduttaa, paitsi toivo siitä, että pääsisin leikkaukseen. Hävettää mennä ulos, kun tunnen olevani jokin luonnon oikku. Isot rintani masentavat minua ihan hirveästi ja olen jo monta vuotta pyytänyt mieheltäni lupaa mennä leikkauksen, mutta hän ei suostu siihen. Enää en jaksa edes yrittää puhua asiasta hänelle, kun hän vain sanoo, että ei jaksa kuulla asiasta. Hän on kyllä minulle kertonut syyn siihen, miksei minua päästä, mutta en jaksa enää odottaa, että olisi parempi hetki. Välillä harkitsen jopa mieheni jättämistä, koska hän ei selvästi rakasta minua tarpeeksi. Toisinaan tuntuu, että en jaksa enää edes elää. Mitä minun tulisi tehdä? Elää ja kärsiä näistä tisseistä vai jättää mun aviomies ja tehdä omalle kropalleni, mitä haluan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kroppa se on, sinun vai ääliömiehesi? Siinä vastaus.

Vierailija
2/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sun tissit. Ei miehesi. Sä teet niillä mitä lystäät. Piste. Tilaa aika konsultaatioon. Siellä vaan alustavasti jutellaan ja suunnitellaan. Sen ei ole pakko johtaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sun tissit, tee niille ihan mitä haluat.

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset miehen luvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme