Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet on niin helppoja?

Vierailija
28.07.2016 |

Netissäkin varmaan suurin osa miehistä kenen kanssa juttellu niin tulis heti peittoa heiluttamaan jos vain kysyisi, Väliä sillä minkä näkönen edes olen. Miksi miesten täytyy olla niin helppoja ja ryhtyä heti hommiin, jos nainen ehdottaa? Olisi kiva jos miehetkin olisi sellaisia kun naiset, että niiltä ei niin helposti saisi(seksiä siis)

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, koska aika harvalla miehellä on juuri ollenkaan vientiä naisten keskuudessa. Itselläkin on vielä tahtomattani poikuus tallella.

M27

No mitäs olet tehnyt sen poikuutesi menettämisen eteen? Muuten kun päivitellyt asiaa vauva.fi:ssä:)?

Et sitten lukenut otsikkoa? Otsikossahan kiellettiin tekeminen. Ootte te sitten vajaaälyisiä.

Sinkkumies

Ymmärrän hyvin miksi olet sinkku. Mut hei pidän peukkuja, että ehkä ne ne vähän isommatkin aivot siellä vielä pikkuaivojen lisäksi joskus kasvaa ja vahvistuu!:)

Vierailija
22/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriosa miehistä ei lähde panemaan ketä tahansa tuntematonta, vaikka täällä yritetään niin väittää! M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, koska aika harvalla miehellä on juuri ollenkaan vientiä naisten keskuudessa. Itselläkin on vielä tahtomattani poikuus tallella.

M27

No mitäs olet tehnyt sen poikuutesi menettämisen eteen? Muuten kun päivitellyt asiaa vauva.fi:ssä:)?

Et sitten lukenut otsikkoa? Otsikossahan kiellettiin tekeminen. Ootte te sitten vajaaälyisiä.

Sinkkumies

Eli olet istunut muna kädessä kotosalla ja toivonut että joku tulisi ovesta sisään ja istuutuisi sen päälle.No se selittääkin ja paljon.

Vierailija
24/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska biologia.

Vierailija
25/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jostain syystä osunut usein kohdalle miehiä, joilta on hyvin hankala saada. No, mutta onneksi olen sinnikäs saalistajaluonne! :D

N28

Vierailija
26/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa munaa, hän tekee sen eteen jotain että sais. Eikä vollota täällä vauva.fi:ssä päivästä toiseen kuten eräät "Wää wää mulle ei annettu pillua. Naiset on niin kylmiä ja julmia.Wää!"

Vierailija
27/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa munaa, hän tekee sen eteen jotain että sais. Eikä vollota täällä vauva.fi:ssä päivästä toiseen kuten eräät "Wää wää mulle ei annettu pillua. Naiset on niin kylmiä ja julmia.Wää!"

Joo, laittaa nettiin ilmoituksen, että haluun munaa. Tunnin päästä luetaan vastaukset ja poimitaan miellyttävin seksikumppani. Miehet ja naiset pelaa tätä peliä vähän eri vaikeustasoilla.

Vierailija
28/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se kivaa että hiipuisimme pikku hiljaa pois maan päältä. Siihenhän se menisi kun molemmat sukupuolet leikkisivät niin vaikeaa että.

Vierailija
29/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, laittaa nettiin ilmoituksen, että haluun munaa. Tunnin päästä luetaan vastaukset ja poimitaan miellyttävin seksikumppani. Miehet ja naiset pelaa tätä peliä vähän eri vaikeustasoilla.

No niin ja samalla saa joku mieskin sitä pillua jos samalla nainen saa munaakin. Mikä on ongelmana? Jos ei teille heru niin sitten laskette joko vaatimustasoanne tai tyydytte lämpimään käteenne. Samoin kuin tekee naisetkin.

Vierailija
30/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ottanut naisiin kontaktia livenä ja netin kautta.

M27

Vierailija
31/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ja yksi nainen saa, 100 miestä jää ilman.

Vierailija
32/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin suhtautuisin suopeasti jos joku naispuoleinen ystäväni tai kollega töissä ehdottaisi seksin harrastamista. Jos on katseenkestävä kroppa niin en kyllä panis hanttiin lainkaan. Kärsin kovasti naisten haluttomuudesta harrastaa irtosuhteita, enkä pidä mielekkäänä niiden naisten nimittelyä, jotka suhtautuvat seksin harrastamiseen normaalina aikuisten ihmisten välisenä kanssakäymisenä. Näitä on todella vähän yleensäkään ja omassa tuttavapiirissä tasan nolla kappaletta. Minua on yritetty iskeä viimeksi vuonna 2006, joten tästä on 10 vuotta nyt aikaa. En varmasti ole perus suominaisen ihanne miestyyppiä, mutta ystävien kesken, jotka tuntee ja tykkää kuitenkin muuten persoonastani, toivoisin enemmän aktiivisuutta. Itse olen joskus ehdottanut ja ne ihmiset onkin aika tehokkaasti vähentäneet kanssakäymistä, joten varsin nihkeää on.

Sitten joku täällä palstalla vielä kysyy että miksi miehet on niin helppoja? Pitäiskö tämän saatana olla vieläkin vaikeampaa?!

Aika hyvä.

Vierailija
33/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

M27

Millaisiin naisiin? Onko ollut sinun tasoisiasi? Toisin sanoen ulkonäöltään samaa sarjaa kuin sinä ja osaatko rehellisesti arvioida oletko yhtä hyvännäköinen kuin naiset joita olet lähestynyt?Ja miten olet heitä lähestynyt? Niin ja miten usein ja mitä tietoja profiilissa?

Vierailija
34/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on niin vaikeita? Seksi on kivaa.

Mä olen ainakin todella helppo.

Ton 27-vuotiaankin päästäisin neitsyydestään vaikka samantien, jos se ei olisi joku av-trolli.

Ja nyt voi ruveta laskemaan niitä alapeukkuja joita mammat hakkaa raivoissaan, ja miettiä miksi munkin pitää oikeassa elämässä näytellä niin helvetin vaikeaa vasta viidensillä treffeillä antavaa...

Vierailija
35/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kunpa kaikki olisi paljon vaikeampaa.

Vierailija
36/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

M27

Millaisiin naisiin? Onko ollut sinun tasoisiasi? Toisin sanoen ulkonäöltään samaa sarjaa kuin sinä ja osaatko rehellisesti arvioida oletko yhtä hyvännäköinen kuin naiset joita olet lähestynyt?Ja miten olet heitä lähestynyt? Niin ja miten usein ja mitä tietoja profiilissa?[/quote

Niin ja ovatko lähestymäsi naiset olleet vapaita tai saman tyyppisiä esim. luonteeltaan tai harrastuksiltaan kuin sinä?

Vierailija
37/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten helppous johtuu siitä, että parisuhdemarkkinoilla miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Oikeasti Suomessa tavallisen naisen on mahdotonta olla sinkku, koska tarjontaa on niin paljon. 

Vierailija
38/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten helppous johtuu siitä, että parisuhdemarkkinoilla miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Oikeasti Suomessa tavallisen naisen on mahdotonta olla sinkku, koska tarjontaa on niin paljon. 

Ei se ole ollenkaan mahdotonta. Sen kuin vain kieltäytyy kaikkien miesten lähestymisistä ja kyyhöttää kotonaan vauvapalstalle kirjoittelemassa kuinka "kukaan mies ei ole ikinä koskaan milloinkaan mua yrittänyt pokata, niih". Paljonhan täällä av:lla on sellaisia naisia.

Vierailija
39/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt naisena siihen, kun valitetaan että naiset ovat vaikeita. No itelläni painaa aika paljon sellaiset asiat kuin sukupuolitaudit ja raskaus. Ehkäisystä/kumista huolimatta voi tulla molempia, jos esim. ehkäisy pettää. Joten en halua ottaa irtosuhteista sitä riskiä, että tulen jollekkin randomille raskaaksi tai saan tauteja. Olen suhteessa, mutta ihan yleisellä tasolla vastaus siihen miksi en kovin helppo olisi muulloinkaan.

Vierailija
40/73 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ylitarjonta parisuhde markkinoilla ei ole aiheuttanut kysynnän (naisten) ja tarjonnan (miesten) kohtaamista vaan naiset ovat alkaneet vaatia miehiltä yhä enemmän. Toisin sanoen naisten kriteerit miehille on korkeammalla. Tavallinen nainen voi vaatia itseään paremman miehen eikä ole syytä valita oma tasoista miestä.