Mitkä ovat sinun omat K-ruoka edut tällä viikolla?
Mulla turkinpippurit, flora, maustettu rahka ja tuorejuusto.
mietin vain että ovatko erilaiset eri ihmisillä?
Kommentit (42)
Ei hajuakaan, kun lähettävät mun plussat kahden muuton takaiseen osoitteeseen ja vissiin ne mainokset kanssa. Anteeksi 3 muuton. Jos eivät saa maistraatista tietoja hankittua, niin lähetelkööt. Enpä enää käytäkään plussakorttia muuhun kuin tarjouksiin.
Sinkkumies
Totta kai ovat. Ne riippuvat siitä, mitä olet viime aikoina ostanut K-kaupoista. Minä ostin tässä taannoin mm. voita, koska leivoin, ja nyt tällä viikolla täsmätarjouksena minulle tuli Valion voipaketti hintaan 1.49. Muita en tähän hätään muista, mutta ne muut kolme olivat tällä kertaa tähän hetkeen tarpeettomia.
Siitä en tykkää, että menivät muuttamaan sen kaupan, josta täsmätarjoukseni saan. Ennen se oli Länsikeskuksen Citymarket, koska sinne yleensä suuntaamme viikonlopun ruokaostoksille. Yhtäkkiä se muuttui Manhattanin Supermarketiksi, koska mieheni on lähistöllä töissä ja käy lähes joka päivä ostamassa sieltä lounasruokansa, mutta se on meidän yhteisiin ostosreissuihimme asuinpaikastamme liian kaukana. Miksei Kesko voisi antaa asiakkaidensa saada täsmätarjoukset mistä kaupasta tahansa, miksi ne ovat kauppasidonnaisia, kun Plussakortti ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Tä mistä noi näkee :-/
Mulla ne tulee oma sähköpostiini, kun olen kirjautunut Citymarketin sivulla asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tä mistä noi näkee :-/
Sähköpostiin tulleesta K-kaupan mainoksesta.
Edut näkee myös K-ruoka appiksesta, jonka voi ladata puhelimeen. Latauksesta saa muuten ilmaisen Fazerin suklaarasian. Esim. Flora paketti on tuossa edusssa 0,99 ja normihinta 1,29.
Jäin vain miettimään miten K-ryhmä kerää noita ostostietoja jos sama ei muka ole mahdollista S-ryhmälle.
t ap
Irtojäätelöt, tuutit, puffetti
Grillimakkara
Kananmunat
Vital mehujuomat
Atrian laatikkoruoat 350-400g
Minulle, joka syön paljon tuoreita kasviksia. Grillimakkaraa kasvisruokailijalle 😞 Miehelle ostan joskus ja senkin yleensä Vatajaa, mutta kuitenkin. Suosin luomuruokaa, näissä tarjouksissa ei luomua ole juuri koskaan.
Kohdennettuja tarjouksia, vähän ihmettelen.
No, se on markkinointia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ovat. Ne riippuvat siitä, mitä olet viime aikoina ostanut K-kaupoista. Minä ostin tässä taannoin mm. voita, koska leivoin, ja nyt tällä viikolla täsmätarjouksena minulle tuli Valion voipaketti hintaan 1.49. Muita en tähän hätään muista, mutta ne muut kolme olivat tällä kertaa tähän hetkeen tarpeettomia.
Siitä en tykkää, että menivät muuttamaan sen kaupan, josta täsmätarjoukseni saan. Ennen se oli Länsikeskuksen Citymarket, koska sinne yleensä suuntaamme viikonlopun ruokaostoksille. Yhtäkkiä se muuttui Manhattanin Supermarketiksi, koska mieheni on lähistöllä töissä ja käy lähes joka päivä ostamassa sieltä lounasruokansa, mutta se on meidän yhteisiin ostosreissuihimme asuinpaikastamme liian kaukana. Miksei Kesko voisi antaa asiakkaidensa saada täsmätarjoukset mistä kaupasta tahansa, miksi ne ovat kauppasidonnaisia, kun Plussakortti ei ole?
Itse päätätte mikä kauppa on "omanne", ei muuta kuin tietoa hakemaan! (Jos on vaikka lomalla kauempana, voi kaupan vaihtaa sikäläiseen.)
Vierailija kirjoitti:
Edut näkee myös K-ruoka appiksesta, jonka voi ladata puhelimeen. Latauksesta saa muuten ilmaisen Fazerin suklaarasian. Esim. Flora paketti on tuossa edusssa 0,99 ja normihinta 1,29.
Jäin vain miettimään miten K-ryhmä kerää noita ostostietoja jos sama ei muka ole mahdollista S-ryhmälle.
t ap
No, pian on. Juuri eilenhän siitä uutisoitiin.
Kurkkupastillit, kaurafraiche, pata-ainespussit, parmesaani.
Vierailija kirjoitti:
Irtojäätelöt, tuutit, puffetti
Grillimakkara
Kananmunat
Vital mehujuomat
Atrian laatikkoruoat 350-400gMinulle, joka syön paljon tuoreita kasviksia. Grillimakkaraa kasvisruokailijalle 😞 Miehelle ostan joskus ja senkin yleensä Vatajaa, mutta kuitenkin. Suosin luomuruokaa, näissä tarjouksissa ei luomua ole juuri koskaan.
Kohdennettuja tarjouksia, vähän ihmettelen.
No, se on markkinointia.
Nää oli kaikille yleisesti kun oli euron päivät.
Mulle tuli mm. Pirkka choco grande jätskiä 3 e 6 kpl
Ne omat edut saa mistä tahansa K-kaupasta. Jos vaan löytyy kaupasta sitä tuotetta. Mulla ne tulee cittarista, mutta lähimarketista on saanu samaan tarjoushintaan. Ihan kaikkia tuotteita ei vaan tossa pienemmässä kaupassa ole ollut.
Jännän hyvin ne kyllä osuu. Katson siitä kännykkäsovelluksesta ne aina. Mehua, fetaa, keksejä ja kissanruokaa tällä viikolla. Kesällä noita ostanut kyllä :D
Ilmainen tonnikala ja kestokassi, tarjouksessa oli President Gold kahvi,suffelipussi,Muumimuki ja soijakastike ja joku wc paperi.
Just tänään selvittelin K-chatissa että voiko hakea mistä vaan K-kaupasta ja kyllä voi (pois lukien Neste K-asemat). Kaikkeahan ei tietenkään joka paikassa ole (CM vs. K-Market).
Itsellä henk.koht. tarjous tällä viikolla mm. Elovena kaurahiutaleet+leseet, puoliarkki talouspaperi, teet, luomu kaakaojauhe, hasselpähkinät, eli just sitä mitä ostan. Toimii siis hyvin.
Vierailija kirjoitti:
t ap
Miten ton ilmasen suklaan saa? Latasin appin mut ei näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t apMiten ton ilmasen suklaan saa? Latasin appin mut ei näy
Höh se onkin mulla ilmainen kahvi. En juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen tonnikala ja kestokassi, tarjouksessa oli President Gold kahvi,suffelipussi,Muumimuki ja soijakastike ja joku wc paperi.
Sama valikko arvottu minullekin.
En tiedä, en ole kirjautunut vuosiin, enkä halua roskapostia, plussat tuli tilille.
Mutta viimeviikolla oli kauppakuitin alennuksissa joku omaetu...en kyllä muista mikä se oli.
Mulla ksylitolipastillit, Flora margariini, Pirkka jäätelöpuikot ja Arla Ihana rahkaisa jogurtti.