Huomaatko nainen, jos hänen kanssa jutellessaan vilkuilee myös rintoja?
Siis että väliaikaisesti tsekkaa eikö jää mölläämään.
Kommentit (37)
Huomaa. Annan anteeksi sen, kun ei sille voi mitään. Jos söpö tyyppi vilkaisee niin naurattaa vaan
Itse esimerkiksi kaupan kassana kiinnitän tähän huomiota, kärjistäen voisi sanoa että nyt ainakin kesällä ainoat miehet jotka ei katso on ala-asteen alkupuolella olevia naperoita tai ramadania viettäviä vanhempia muslimimiehiä. Toiset tietenkin luulee katsovansa hyvin huomaamattomasti mutta harva sen pystyy kokonaan peittämään.
No tietenkin sen huomaa, sen takia alan nykimään sitä kaulusta ylöspäin, kun huomaan äijän vilkuilevan "huomaamattomasti" rintoja. Tai sitten alan räpläämään kaulakorua, että kädellä vähän peittää näkymiä.
Ei huomaa, jos katsoo syrjäsilmällä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa. Annan anteeksi sen, kun ei sille voi mitään. Jos söpö tyyppi vilkaisee niin naurattaa vaan
Juuri näin. Jokaisen pitäisi ymmärtää, että vilkuilu on normaalia heteomiehen käytöstä ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta.
No ei sitä balconettea sen takia pueta, että silmiin katsottaisiin.
Huomaa. Ja huomaa samalla, kun miehen pupillit laajenee ja ajatus katkeaa, suukin voi loksahtaa.
No mitä luulet? Totta kai huomaa, laskeehan sun katse aika pitkän matkan. Ja jos yrität vain vilkaista, niin se erottuu myös erittäin selvästi. Tällöin mukana on usein vielä pikkuisen syyllinen ilmekin.
Huomaa.
Pyydäpä vaikka kaveriasi näyttämään. Tuijottelette toisianne silmiin ja sitten kaveri vilkaisee sinun "tissejä".
Kyllä sen aina huomaa, mutta ei minua pieni vilkaisu haittaa jos ei ihan tuijottamaan jää. Saatan itsekin vilkaista nopeasti hyvännäköisen naisen rintoja tai pyllyä ilman sen kummempia miettimättä (olen bi).
Jos hienovaraisesti tai nopeasti katsoo, niin ei välttämättä huomaa, eikä haittaa. Kyllä minä itsekin saatan näin heteronaisena vilkaista muiden rintamusta jos niissä on jokin katseenvangitsija (esim. pääntien leikkaus, paidan kuvio), eihän sellaista voi olla nopeasti tsekkaamatta. Ja sitten tulee hiukan nolo olo :D
Näin miehenä voin sanoa ettei nainen välttämättä huomaa. Itse ainakin sivusiömällä katselen rintoja jos nainen katsoo muualle välillä. Ei tätä voi mitenkään huomata 😊
Vierailija kirjoitti:
Huomaa. Ja huomaa samalla, kun miehen pupillit laajenee ja ajatus katkeaa, suukin voi loksahtaa.
Ja kuola valuu, polvet notkahtaa, osa menettää tajuntansa jne. On ne eläimiä, piru vie!
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa, jos katsoo syrjäsilmällä.
Vinkki pelimieheltä pelimiehille ;)
Hyi että se on ahdistavaa!!! Laitan kädet aina puuskaan jos huomaan että kytätään.
70F
No huomaa tietenkin!