Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kiltti mies

Vierailija
28.07.2016 |

Sellainen joka ottaa huomioon, antaa hellyyttä eikä petä ja osaa ratkaista riitatilanteetkin asiallisesti, huutamatta ja haukkumatta. Joillekin ei kelpaa mutta minulle kyllä kelpaisi :) Kokemattomuus naisista tai poikuus ei haittaisi, kunhan ei ole katkera naisia kohtaan. Mieluiten nuori, 18-22 v (olen itsekin nuori niin siksi tämä ikävaatimus)
Mistä voisi löytää? Vai onko aivan mahdoton yhtälö? :/

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi yksi. Kiinnostaako tavata? Tosin olen 23v.

Ap kysyy mistä löytää kiltti mies. No tässä sitä joku ilmoitautuu sellaiseksi. Voit syyttää vain itseäsi jos et tartu tilaisuuteen.

Ap ei listannut muita vaatimuksiaan. Pitkä, komea, hyvätuloinen ja lisäksi kiltti.

Vierailija
22/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen sanoo haluavansa kiltin miehen, hän ajattelee komeaa ja itsevarmaa alfaurosta, joka on kiltti naiselle kahden kesken.

Miksi joku "tavallinen nainen" haluaisi "komean ja itsevarman alfauroksen"? Ehkäpä hänelle riittäisi "tavallinen mies" joka on kiltti naiselle kahden kesken? Vai onko tämä vain omaa projisointiasi? Itsellesi kelpaa vain täydellinen nainen, joten oletat kaikkien naisten ajattelevan samoin kuin sinä?

Juu juu, tavisnaiset ei haluaa komeaa ja itsevarmaa miestä, vaan ruman ja epävarman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se, joka tulee baarissa laittamaan kouran reidelle ja kysyy lähteekö jatkoille 

Vierailija
24/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä jeesustelijat, jotka etsivät mukavaa, reilua ja hellää miestä, tarkoittavat pitkää, komeaa, lihaksikasta, rikasta miestä

Vierailija
25/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä. Mistä päin olet? Itse olen Helsingistä. Jos se ei ole ongelma niin olisiko sinulla antaa jotain yhteystietoa, esim sähköpostia tmv?

-Ap

Vierailija
26/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä. Mistä päin olet? Itse olen Helsingistä. Jos se ei ole ongelma niin olisiko sinulla antaa jotain yhteystietoa, esim sähköpostia tmv?

-Ap

Ja pahoittelut että kesti vastata. En ollut koneella hetkeen niin jäi ketju seuraamatta

-Ap

Vierailija
27/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakatotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava mies siitä kuitenkin kuoriutui kun pääsi eroon siitä orastavasta naisvihasta ja katkeruudesta ja huomasi että netin vertaiskatkerot eivät tiedäkään yhtä ainoaa totuutta maailmasta, elämästä ja naisista. 

Mutta sen vain sanon että ihan joka tyttö ei olisi jaksanut käydä sitä läpi mikä taistelu siinä oli! Itse vaan halusin juuri tämän miehen niin en osannut antaa periksikään. 

Palkitkaa nyt joku tämä nainen, haastatelkaa edes Iltapäivälehteen! Minä annoin yläpeukun, enempää en voi.

Lisää tällaisia tarinoita, niin saadaan arvostusta niille naisille jotka jaksavat nähdä vaivaa nostaakseen sen reppanan sieltä pimeydestä valoon. Tällainen on tuhat kertaa tehokkaampaa naisvihan torjuntaa kun ikuinen sättiminen, moittiminen ja syyllistäminen joka vaan kasvattaa sitä katkeruutta.

Typerys tuo nainen on. Kai joku saa jotain sairasta tyydytystä siitä että alkaa sitä reppanaa hyysätä ja hoivata kuin pikkulasta. Tunteepa itsensä tarpeelliseksi ja kasvattaa sitten lisää avuttomia lapsia yhteiskunnan riesaksi.

Ja naisviha saa rehottaa minun puolestani ihan vapaasti, jos sen kitkeminen vaatisi äidiksi ryhtymistä miehille joiden pitäisi olla aikuisia. Laitetaan niitä sitten vankilaan jos alkavat liikaa riehua. Ei ole minun huoleni. Kyllä ne naisvihaajat ovat ihan itse vastuussa elämänsä pilaamisesta.

Vierailija
28/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen sanoo haluavansa kiltin miehen, hän ajattelee komeaa ja itsevarmaa alfaurosta, joka on kiltti naiselle kahden kesken.

Miksi joku "tavallinen nainen" haluaisi "komean ja itsevarman alfauroksen"? Ehkäpä hänelle riittäisi "tavallinen mies" joka on kiltti naiselle kahden kesken? Vai onko tämä vain omaa projisointiasi? Itsellesi kelpaa vain täydellinen nainen, joten oletat kaikkien naisten ajattelevan samoin kuin sinä?

Ehkäpä jollekin riittäisikin, mutta ne jotkut tuppaavat olemaan aika harvassa. Mulla on kaveripiirissä useita sinkkumiehiä, jotka ovat kilttejä ja huomaavaisia. Eipä ole naista näkynyt.

Joojoo, "eivät ole löytäneet Sitä Oikeaa vielä".

Vierailija
29/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Helsinki myös. No vaikka tässä: muiko@yopmail.com

Vierailija
30/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä minä sen löysin, ei sitä mistään muualta olisi voinut löytääkään ellei olisi sattunut sikolättimäisen kerrostaloyksiönsä ovea sattumalta kolkuttelemaan. Ja ei kai niinkään, kun ei se olisi uskaltanut avata.  Ujo oli kun mikä ja aikaa vierähti tutustuessa hieman pidempikin tovi kun ei sillä ollut mitään kokemusta naisista. Loistava mies siitä kuitenkin kuoriutui kun pääsi eroon siitä orastavasta naisvihasta ja katkeruudesta ja huomasi että netin vertaiskatkerot eivät tiedäkään yhtä ainoaa totuutta maailmasta, elämästä ja naisista. 

Mutta sen vain sanon että ihan joka tyttö ei olisi jaksanut käydä sitä läpi mikä taistelu siinä oli! Itse vaan halusin juuri tämän miehen niin en osannut antaa periksikään. 

Onneksi joka tyttö ei tuohon ryhdykään. Ei aikuisesta ihmisestä voi ottaa vastuuta. Sinäkin saat huolehtia tuosta nyt loppuikäsi kuin omaishoitaja. Jos ei missään pärjännyt itse aikaisemminkaan, ei pärjää tulevaisuudessakaan.

Vierailija
31/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Taidettiin poistaa syystä tai toisesta. Helsingistä myös siis. muiko(at)yopmail.com

Vierailija
32/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paradoksi että suurin osa "kilttimiehistä" pääsisi naisvihastaan ja eroon muuttuisi oikeasti kiltiksi kunhan vain joku hellä ja ymmärtäväinen nainen soisi heille huomiotaan parisuhteen muodossa.

Vierailija
33/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakatotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava mies siitä kuitenkin kuoriutui kun pääsi eroon siitä orastavasta naisvihasta ja katkeruudesta ja huomasi että netin vertaiskatkerot eivät tiedäkään yhtä ainoaa totuutta maailmasta, elämästä ja naisista. 

Palkitkaa nyt joku tämä nainen, haastatelkaa edes Iltapäivälehteen! Minä annoin yläpeukun, enempää en voi.

Lisää tällaisia tarinoita, niin saadaan arvostusta niille naisille jotka jaksavat nähdä vaivaa nostaakseen sen reppanan sieltä pimeydestä valoon. Tällainen on tuhat kertaa tehokkaampaa naisvihan torjuntaa kun ikuinen sättiminen, moittiminen ja syyllistäminen joka vaan kasvattaa sitä katkeruutta.

Typerys tuo nainen on. Kai joku saa jotain sairasta tyydytystä siitä että alkaa sitä reppanaa hyysätä ja hoivata kuin pikkulasta. Tunteepa itsensä tarpeelliseksi ja kasvattaa sitten lisää avuttomia lapsia yhteiskunnan riesaksi.

Ja naisviha saa rehottaa minun puolestani ihan vapaasti, jos sen kitkeminen vaatisi äidiksi ryhtymistä miehille joiden pitäisi olla aikuisia. Laitetaan niitä sitten vankilaan jos alkavat liikaa riehua. Ei ole minun huoleni. Kyllä ne naisvihaajat ovat ihan itse vastuussa elämänsä pilaamisesta.

Itse olet hirveä, pahuutta täynnä oleva nainen. Vihaat heikkoja miehiä, jotka eivät ole sinulle edes ihmisiä, joten totta kait vihaat tapauksia missä heikko mies on armeliaasti nostettu kuopasta ja annettu hänelle mahdollisuus.

Vihaatko kaikkia muitakin tapauksia, jossa pahantekijästä on muutoksen kautta kuoritunut hyväntekijä?

Vierailija
34/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paradoksi että suurin osa "kilttimiehistä" pääsisi naisvihastaan ja eroon muuttuisi oikeasti kiltiksi kunhan vain joku hellä ja ymmärtäväinen nainen soisi heille huomiotaan parisuhteen muodossa.

Voi kun nämä sankarit vaan tajuaisivat toteuttavansa omaa ennustustaan päivittäin.

Vierailija
35/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tutustunut moneen kilttiin nuoreen mieheen animeharrastukseni kautta. :D

Vierailija
36/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin miehen tunnistaa siitä että hän lähestyy ihanan ujosti hymyillen, ottaa asiat rennosti ja huumorilla. Koskettelee hellästi käsivarttasi keskustelun lomassa, ja pian vain päädytte kahdestaan johonkin sivummalle. Koska miehestä kuvastuu sellainen lämpö ja luotettavuus, tavoistasi poiketen lähdetkin jatkoille hänen asunnolleen. Koska teillä vain on sitä kemiaa, asiat vain tapahtuvat.

Tällainen ihana mutta vaatimaton mies luonnollisesti pelkää sitoutumista koska ei koe itseään kaltaisesi ihanan naisen veroiseksi, joten hän ujouttaan välttelee puhteita vakavammasta suhteesta.

Sitten joku ihana päivä, aivan yllättäen, järkytyt kun paljastuu että tällä ihanalla miehellä olikin viisi muuta panoa ringissään.

Vierailija
37/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raakatotuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet hirveä, pahuutta täynnä oleva nainen. Vihaat heikkoja miehiä, jotka eivät ole sinulle edes ihmisiä, joten totta kait vihaat tapauksia missä heikko mies on armeliaasti nostettu kuopasta ja annettu hänelle mahdollisuus.

Vihaatko kaikkia muitakin tapauksia, jossa pahantekijästä on muutoksen kautta kuoritunut hyväntekijä?

Minua ei kyllä liikuta pätkääkään sinun mielipiteesi minusta. Kyllä, vihaan heikkoja miehiä ja naisia, jotka eivät viitsi tehdä mitään itse vaan roikkuvat muissa, koko elämänsä kerjäten ja tarviten kaikkea. Mikään ei noille riitä, aina ovat uhreja ja ressukoita joita koko maailman kuuluu heidän mielestään hyysätä. Sen sijaan että kävelisivät omilla jaloillaan, heittäytyvät toisen kannettavaksi joka puolestaan uupuu taakan alle. Eikä puhettakaan että alkaisivat sitten puolestaan ottaa vastuuta. Ei ikinä. Sitten huudetaan vain vielä äänekkäämmin, miten heitä täytyy auttaa.

Onneksi noita ei ole paljon, kuolisimme sukupuuttoon. Ja sitten vielä kehtaavat ulista niille, jotka osaavat hoitaa asiansa omin voimin.

Vierailija
38/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuako niillä tekee

Vierailija
39/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki joku mieshuora. mene gambiaan

Vierailija
40/59 |