Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kiltti mies

Vierailija
28.07.2016 |

Sellainen joka ottaa huomioon, antaa hellyyttä eikä petä ja osaa ratkaista riitatilanteetkin asiallisesti, huutamatta ja haukkumatta. Joillekin ei kelpaa mutta minulle kyllä kelpaisi :) Kokemattomuus naisista tai poikuus ei haittaisi, kunhan ei ole katkera naisia kohtaan. Mieluiten nuori, 18-22 v (olen itsekin nuori niin siksi tämä ikävaatimus)
Mistä voisi löytää? Vai onko aivan mahdoton yhtälö? :/

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se minkä jonka kohdatessasi vaistomaisesti katsot muualle.

Vierailija
2/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä ensikommentti.

Ne kiltit miehet on juuri niitä miehiä jotka on teille näkymättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten tunnistaa kiltin miehen? Entä miten tehdä aloite?

-Ap

Vierailija
4/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sanoo haluavansa kiltin miehen, hän ajattelee komeaa ja itsevarmaa alfaurosta, joka on kiltti naiselle kahden kesken.

Vierailija
5/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten tunnistaa kiltin miehen? Entä miten tehdä aloite?

-Ap

Mun mielestä kiltin tunnistaa parhaiten kasvoista ja olemuksesta. Esim jos itse miehenä selaan tinderissä naisia niin yritän löytää heidän olemuksesta herkkyyttä, hyväsydämisyyttä, pientä ujoutta. Tällaisia naisia on tosin todella vähän tinderin kaltaisessa palvelussa.

Ylimielisen tai itsevarman näköisten naisten kohdalla vedän vasemmalle.

Vierailija
6/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen sanoo haluavansa kiltin miehen, hän ajattelee komeaa ja itsevarmaa alfaurosta, joka on kiltti naiselle kahden kesken.

Tässäkin aika oivallinen havainto.

Tuli tämä kuva mieleen https://img.memecdn.com/What-nerds-think-she-means-What-she-actually-me…

Vierailija
7/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisivat sitten hyviä paikkoja kilttien miesten etsimiseen? Kirjastot, puistot? Ja miten lähestyä?

Vierailija
8/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä olisivat sitten hyviä paikkoja kilttien miesten etsimiseen? Kirjastot, puistot? Ja miten lähestyä?

Huomenna alkaa Helsingin Messukeskuksessa Ropecon. Käypä siellä.

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=ropecon+2016

Vierailija
9/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haetko nyt "kilttimies", kilttimies vai kiltti mies tyyppiä?

Vierailija
10/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlannista saattaa löytyä.

Vierailija
11/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa Helsingin Messukeskuksessa Ropecon. Käypä siellä.

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=ropecon+2016

Voisin harkita sinne menemistä. Itsekin olen sen verran friikki (tykkään piirtää, kirjoittaa ja roolipelata sekä minulla on Aspergerin oireyhtymä) että ei yhtään haittaisi vaikka mieheni vähän erikoisempi tapaus olisikin :) Mutta kiitos vinkistä, jos on ilmaistapahtuma niin melko varmasti menen ellei satu tulemaan jotakin estettä.

Vierailija
12/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap miehen etsintään! :)

Vierailija
13/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulikin nätisti havainnollistettua sitä katkeruutta naisia kohtaan, mitä ap ei toivonut. Samaa henkeä löytyi myös näkymättömiä miehiä käsittelevistä parista ekasta viestistä.

Ropeconista sekä kasvojen ja olemuksen herkkyydestä kirjoittaneet vaikuttivat sen sijaan itsekin kilteiltä. He ottivat ap:n kysymyksen vakavasti ja tarjosivat vilpittömiä neuvoja, eivätkä sortuneet passiivis-aggressiiviseen naisten mitätöintiin.

Vierailija
14/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi yksi. Kiinnostaako tavata? Tosin olen 23v.

Vierailija
15/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä minä sen löysin, ei sitä mistään muualta olisi voinut löytääkään ellei olisi sattunut sikolättimäisen kerrostaloyksiönsä ovea sattumalta kolkuttelemaan. Ja ei kai niinkään, kun ei se olisi uskaltanut avata.  Ujo oli kun mikä ja aikaa vierähti tutustuessa hieman pidempikin tovi kun ei sillä ollut mitään kokemusta naisista. Loistava mies siitä kuitenkin kuoriutui kun pääsi eroon siitä orastavasta naisvihasta ja katkeruudesta ja huomasi että netin vertaiskatkerot eivät tiedäkään yhtä ainoaa totuutta maailmasta, elämästä ja naisista. 

Mutta sen vain sanon että ihan joka tyttö ei olisi jaksanut käydä sitä läpi mikä taistelu siinä oli! Itse vaan halusin juuri tämän miehen niin en osannut antaa periksikään. 

Vierailija
16/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen, mutta sulle liian vanha, saatan kyllä huutaa jos oikein vituttaa ja mulla on lapsi.

Seksistä tykkään myös.

M40v

Vierailija
17/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nettimiehet ovat tosissaan onnistuneet aivopesemään nämä nuoret tytönhupakot. Hellyyttä antava ja riidat asiallisesti ratkova mies ei ole "kiltti" vaan normaali ihminen. Mitään erityisominaisuuksia ei vaadita, että osaa elää ihmisiksi.

Vierailija
18/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi yksi. Kiinnostaako tavata? Tosin olen 23v.

Ap kysyy mistä löytää kiltti mies. No tässä sitä joku ilmoitautuu sellaiseksi. Voit syyttää vain itseäsi jos et tartu tilaisuuteen.

Vierailija
19/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava mies siitä kuitenkin kuoriutui kun pääsi eroon siitä orastavasta naisvihasta ja katkeruudesta ja huomasi että netin vertaiskatkerot eivät tiedäkään yhtä ainoaa totuutta maailmasta, elämästä ja naisista. 

Mutta sen vain sanon että ihan joka tyttö ei olisi jaksanut käydä sitä läpi mikä taistelu siinä oli! Itse vaan halusin juuri tämän miehen niin en osannut antaa periksikään. 

Palkitkaa nyt joku tämä nainen, haastatelkaa edes Iltapäivälehteen! Minä annoin yläpeukun, enempää en voi.

Lisää tällaisia tarinoita, niin saadaan arvostusta niille naisille jotka jaksavat nähdä vaivaa nostaakseen sen reppanan sieltä pimeydestä valoon. Tällainen on tuhat kertaa tehokkaampaa naisvihan torjuntaa kun ikuinen sättiminen, moittiminen ja syyllistäminen joka vaan kasvattaa sitä katkeruutta.

Vierailija
20/59 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku "tavallinen nainen" haluaisi "komean ja itsevarman alfauroksen"? Ehkäpä hänelle riittäisi "tavallinen mies" joka on kiltti naiselle kahden kesken? Vai onko tämä vain omaa projisointiasi? Itsellesi kelpaa vain täydellinen nainen, joten oletat kaikkien naisten ajattelevan samoin kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme