Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan Kanadaan loppuvuodesta

Vierailija
28.07.2016 |

En muista, koska olisin viimeksi ollut näin onnellinen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olen aina onnellinen kun joku lopulta tajuaa muuttaa tästä maasta pois. Kanada on yksi parhaista; mukavat ihmiset, hyvä elintaso koulutetulle, kuin USA ilman huonoja puolia ja elintasoeroja.

Vierailija
2/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti ihan helvetin kateellinen 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin voisin. Sodan alta pois.

Vierailija
4/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta löysit työpaikan?

Vierailija
5/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voisin toivottavasti järkätä muuton ulkomaille joskus tulevaisuudessa.:)

Vierailija
6/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin, itä- vai länsipuolelle? Muutatko yksin? Entä pysyvästi vai määräajaksi?

Vierailija
7/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa <3 Minullakin on aikeissa muutto sinnepäin mutta vielä tänä vuonna ei onnistu. 

Minne olet asettumassa? Itse olen menossa Vancouveriin heti kunhan saan asiat järjestykseen. 

Vierailija
8/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta löysit työpaikan?

Otin yhteyttä useisiin farmasian alan työpaikkoihin, en siis varsinaisesti etsinyt miltään tietyltä sivustolta :)

-ap

Vierailija
10/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maa!!

Vierailija
11/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kanada on varmaan paras maa mitä maa päällään kantaa. 

Vierailija
12/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-ATH kirjoitti:

Minne päin, itä- vai länsipuolelle? Muutatko yksin? Entä pysyvästi vai määräajaksi?

Länsipuolelle. Muutan aviomieheni kanssa. Tarkoitus olisi muuttaa pysyvästi. Katsotaan, kuinka asiat lähtevät rullaamaan.

-ap

Vierailija
13/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itse vielä viimeistelen opintoja mutta olen jo aloittanut henkisen prosessin maasta poistumisesta. Jotenkin sisällä kihelmöi joka kerta kun saan myytyä turhaa tavaraa pois ja saan kasvatettua muuttorahastoa. Kanada on yksi parhaista maista suomalaiselle muuttaa, itse pohdin vielä sen ja Australian välillä, luultavasti kuitenkin päädyn Kanadaan koska pidän vuodenajoista kaikesta huolimatta. 

Vierailija
14/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet työluvat molemmille?

Vierailija
15/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Itse vielä viimeistelen opintoja mutta olen jo aloittanut henkisen prosessin maasta poistumisesta. Jotenkin sisällä kihelmöi joka kerta kun saan myytyä turhaa tavaraa pois ja saan kasvatettua muuttorahastoa. Kanada on yksi parhaista maista suomalaiselle muuttaa, itse pohdin vielä sen ja Australian välillä, luultavasti kuitenkin päädyn Kanadaan koska pidän vuodenajoista kaikesta huolimatta. 

Austalia on noista huonompi vaihtoehto vaaleaihoiselle suomalaiselle myös siksi, koska pitäisi koko suojautua huolellisesti auringolta. 

Vierailija
16/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadaa minäkin olen puolivakavissani miettinyt. Myös Isoa-Britanniaa ja Irlantia, mutta saas nähdä, millaiseksi tilanne lähivuosina kehittyy niin EU:n kuin pakolaisasioiden tiimoilta.

Onnea sinulle kuitenkin! On aina hienoa, kun joku saa asioita oikeasti tehdyksi, eikä vain haaveile :D

Vierailija
17/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Austalia on noista huonompi vaihtoehto vaaleaihoiselle suomalaiselle myös siksi, koska pitäisi koko suojautua huolellisesti auringolta. 

Olen asunut Australiassa aiemmin ja koin, että auringolta suojautuminen ei ole mikään suuri tekijä päätöksenteossa :D Varsinkin jos vertaa esim. asumisen hintaa, palvelujen saatavuutta, ihmisten sosiaalisuutta ja yleistä asenneilmapiiriä siihen, että vapaapäivinä voitelee itsensä kunnon aurinkovoiteella ennen kun lähtee rannalle. 

Totta on se, että koko Australian aikuisväestöstä 2/3 saa elinaikanaan ihosyövän, mutta siitäkin huolimatta arki Siilinjärvellä on minulle henkilökohtaisesti suurempi tragedia kuin kasvanut syöpäriski. Elämä on valintoja.

Vierailija
18/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta on se, että koko Australian aikuisväestöstä 2/3 saa elinaikanaan ihosyövän

No aivan varmasti ei ole totta. Mieti vähän mitä puhut. 67% saa ihosyövän?? Ei taida olla sinulla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
19/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet työluvat molemmille?

Olemme saaneet :)

Toivon teille kaikille ihan superisti onnea, olette sitten suunnittelemassa muuttoa tai haaveilemassa siitä.

Ootte ihania

Vierailija
20/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta on se, että koko Australian aikuisväestöstä 2/3 saa elinaikanaan ihosyövän

No aivan varmasti ei ole totta. Mieti vähän mitä puhut. 67% saa ihosyövän?? Ei taida olla sinulla kaikki muumit laaksossa.

Two in three Australians will be diagnosed with skin cancer by the time they are 70, with more than 434,000 people treated for one or more non-melanoma skin cancers in Australia each year. Non-melanoma skin cancer is more common in men, with almost double the incidence compared to women.

http://www.cancer.org.au/about-cancer/types-of-cancer/skin-cancer.html

En ota kantaa muumien asioihin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan