Olisi ihanaa olla sidottuna, usean miehen pantavana
Kommentit (23)
Oi kyllä! Mustien iso melaisten miesten. Paljaana niin että he pumppaisivat minut täyteen spermaa vuoron perään ja sitten oma suomalainen mieheni nuolisi tämän kermapiirakan puhtaaksi. Paikat kostuu kun tätä ajattelee!
Ihan suomalaisten miesten pantavana haluaisin olla. En keidenkään tummaihoisten matujen :/ Eww. Ällöttää ajatuskin.
Mene seksipalstalle, tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin ollut....
M28
Ai neljän miehen pantavana?
Voisitteko te seksiriippuvaiset lutkat mennä tuonne seksipalstalle lätisyttämään niitä visvaisia vittujanne
Taitaa olla niin iso reikä että kestää monen miehen panon samalla kertaa
Vieläkö jaksat suoltaa tätä paskaa tänne? Mene vaikka ulos pyydystämään pokemoneja.
Ap taitaa olla sama poika joka on tehtaillut jo parin tunnin ajan aloituksia siitä miten paskoja naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin menee tunteisiin :DD
Nii :D ja sulla menee musta kyrpä vittuun, aivan hulahtaa helposti
Jouduin viime keväänä 5 mustan miehen raiskaamaksi. Siinä ei ole mitään seksikästä. Kiroan jokaisen syvimpään helvittiin. En ole toipunut enkä ehkä koskaan voin olla ... enää kenenkään kanssa... koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhh, en ole ap, joten vittuakos mulle alat? Kunhan vain ihmettelen millaisen vastaanoton aivan yleinen fantasia täällä sai. Ei ap ole tietääkseni sanonut toteuttavansa tuota? Joten en ymmärrä miten tuollaisten asioiden haaveilu tekisi hänestä muka lutkan tai löysäpilluisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhh, en ole ap, joten vittuakos mulle alat? Kunhan vain ihmettelen millaisen vastaanoton aivan yleinen fantasia täällä sai. Ei ap ole tietääkseni sanonut toteuttavansa tuota? Joten en ymmärrä miten tuollaisten asioiden haaveilu tekisi hänestä muka lutkan tai löysäpilluisen?
Tuo edellinen ei vain ymmärrä että tiukka löytyy ja se vaan kostuu niin paljon että mela varmasti sujahtaa helposti. Katkera se vaan on kun ite ei ole saanut yhtään mitään muuta kun omia sormia.
Tuollaisia on kiva fantasioida, mutta tosielämässä harva haluaa kokea.
En ymmärrä tätä moralisoinnin määrää täällä. Jos joku haluaa seksiä useamman miehenn kanssa, on se täysin kirjoittajan oma asia. Minäkin haluaisin sitä. Se olisi upeaa! Homot eivät ole yhtä rajoittuneita kuin heterot, onneksi.
M35
Musta taas olis kiva olla usean naisen kanssa yhtä aikaa. Kauniiden ja hoikkien naisten, jotka olisivat myös sen verran bi-curious, että hoitelisivat myös toisiaan sillä aikaa kun itse hoidan yhtä kerrallaan. Tämä on tietenkin vain fantasia, ja täysin toteuttamiskelvoton. koska todellisuudessa mieskuntoni kestää noin parikymmentä työntöä eli montaa minuuttia ei tytöille olisi meikäläisestä iloa. Kauniita naisia on lisäksi vaikea löytää, varsinkaan pantavannäköistä bi-tyttöä, saati sellaisia, jotka haluaisi minun kanssani yhtään mitään.
Jännää sikäli, että vaikka ap voi olla vaikka millainen siiderivalas, hänen on todennäköisesti täysin mahdollista saada oma fantasiansa toteutettua. Vaikkapa juuri näiden vok-asukkien kanssa. Jotenkin vähän epäreilua, että tässäkin asiassa suominaiselle avautuu tämmöiset apajat, kun asia voisi ihan hyvin olla myös toisin päin. Kyllä olisi katkeraa puhe suominaisilta, jos meikäläinen viettäisi maahantulijanaisten kanssa villejä orkkioita.
Turta ja tunnoton kirjoitti:
Jouduin viime keväänä 5 mustan miehen raiskaamaksi. Siinä ei ole mitään seksikästä. Kiroan jokaisen syvimpään helvittiin. En ole toipunut enkä ehkä koskaan voin olla ... enää kenenkään kanssa... koskaan.
Joo sä jouduit. :D
Missä on lähin Vok? Järjestyy kyllä.