Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja asuinpaikka

Vierailija
28.07.2016 |

Olemme seurustelleet viisi vuotta ja asuneet tästä ajasta neljä vuotta pienessä kaupungissa joka on myös kotipaikkakuntamme. Meillä molemmilla oli tahto päästä pikku kaupungin piireistä pois ja muuttaa isompaan kaupunkiin, joten muutimme vuosi sitten pk seudulle. Täällä on enemmän töitä ja myös opiskelumahdollisuuksia. Puolison pitää asuinalueestamme täällä, mutta kaipaa silti pikku kaupunkiin takaisin ihmisten ja harrastuksensa takia jonka "joutui" jättämään. Ei ole vielä saanut uutta kaveripiiriä täällä. Itse olen saanut muutaman kaverin täältä enkä kaipaa pikku paikkakunnalle takaisin, tuntuisi että takaisin vaan ajassa taakse päin. Puoliso siis näkee näitä vanhoja kavereitaan n.kerran kk, mutta haluaisi että ihmiset olisivat lähempänä ja voisi nähdä useammin. Olen yrittänyt ehdottaa uusia harrastuksia myös täällä ym. mutta aloitus tuntuu hankalalta. Onko jonkun suhde päättynyt tällaisen takia? Etäsuhteeseen emme halua emmekä pysty. Hän katkeroitunut täällä ja minä jos joudun maitojunalla palaamaan takaisin. Kumman Tässä pitäisi joustaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä olemme koko elämämme asuneet pienellä paikkakunnalla. Nyt mieheni on kuitenkin lähdössä töihin pk-seudulle. Minun täytyy vielä jäädä puoleksi vuodeksi töihin kotipaikkakunnallemme. Tarkoitus olisi seurata miestä pk-seudulle oman työpestini loputtua. Ongelma on kuitenkin se, että suorastaan kammmoksun ajatusta pk-seudulla asumisesta. Mieheni ja minä olemme ajautuneet todella isoihin ristiriitoihin tämän asian takia. Hän on menossa, minä tahtoisin jäädä.

En haluaisi menettää parisuhdettani, mutta loppupeleissä sitä on kuitenkin ajateltava myös itseään. Voi olla, että jätän pikkukaupungin taakseni tai voi olla, että laitan sormuksen laatikkoon ja jään.

Mutta ahdistus on kieltämättä tällä hetkellä suuri.

Vierailija
2/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gou kirjoitti:

Mieheni ja minä olemme koko elämämme asuneet pienellä paikkakunnalla. Nyt mieheni on kuitenkin lähdössä töihin pk-seudulle. Minun täytyy vielä jäädä puoleksi vuodeksi töihin kotipaikkakunnallemme. Tarkoitus olisi seurata miestä pk-seudulle oman työpestini loputtua. Ongelma on kuitenkin se, että suorastaan kammmoksun ajatusta pk-seudulla asumisesta. Mieheni ja minä olemme ajautuneet todella isoihin ristiriitoihin tämän asian takia. Hän on menossa, minä tahtoisin jäädä.

En haluaisi menettää parisuhdettani, mutta loppupeleissä sitä on kuitenkin ajateltava myös itseään. Voi olla, että jätän pikkukaupungin taakseni tai voi olla, että laitan sormuksen laatikkoon ja jään.

Mutta ahdistus on kieltämättä tällä hetkellä suuri.

Nää ristiriidat on kyllä kieltämättä kamalia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset