Naiset haluavat hyvätuloisen miehen – eikä siinä ole mitään vikaa
Samaa asiaa jota palstalla väännetään joka päivä.
http://www.hs.fi/torstai/a1469589835090?ref=hs-mob-etusivu-popular-late…
Kommentit (7)
Varmaan naiset kuitenkin itse tietävät parhaiten, mitä haluavat vaikka se ei sopisi miehille ollenkaan.
Uskotelkaa miehet vaan noin, niin ette vahingossakaan kehitä itsessänne niitä ominaisuuksia, joita naiset oikeasti arvostaa.
Mulle on ylivoimaisesti tärkeintä komeus ja seksikkyys. Sellaisen miehen otinkin. Jatkakaa te siis vaon omalla linjallanne ja ihmetelkää, kun ei rahakaan tuo teille sitä naista ja kuinka miehen ulkonäöllä ei ole väliä...
Mä haluaisin mieluiten miehen, joka olisi pienituloisempi kuin minä, niin ei yrittäisi kukkoilla ja konrtolloida raha-asioissa. Itse olen oppinut isältäni melko rennon ja hövelin tavan käyttää rahaa ja mielelläni käytän sitä puolisooni, hänen hemmottelemiseensa yms. ja maksan isomman osan menoista, jos enemmän tienaan. Se vain, että moni mies on tuossa paljon kitsaampi ja tullut vastaan tapauksia, jotka ostelevat juttuja vain itselleen. Jos esim. menen kauppaan, kysyn, tarvitseeko kumppanille tuoda jotain. Minulle käynyt niin, että miesystävä menee kauppaan ja ostaa vaan omia juttujaan edes kysymättä, tarvitsisinko minäkin jotain ruokaa. En todellakaan haluaisi elää elämääni niin, että tällaisella tyypillä olisi isommat tulot kuin minulla. D:
Kolumnin pointti oisi ollut ihan järkevä siinä mielessä, että nainen joutuu raskauden ja synnytyksen ajaksi jäämään pois työelämästä, jolloin olisi hyvä, että koko perhe tulisi toimeen miehen tuloilla + äitiyslomarahoilla. Se, että olisi pakottava tarve saada kumppani, jonka kanssa voidaan ostaa unelmakämppä Eirasta, on mielestäni typerää ja pinnallista.
Deitti-ilmoituksissa naiset eivät ikinä listaa tulotasoa miesvaatimuksiinsa. Miten tuo kolumnin väite voi pitää paikkaansa? :)
Kyllä vähätuloiset miehetkin ovat iloisia paljon tienaavasta muijasta. Nostaahan se miehenkin elintasoa kummasti. Minusta siinä ei ole mitään väärää, että iloitsee varakkaammasta puolisosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan naiset kuitenkin itse tietävät parhaiten, mitä haluavat vaikka se ei sopisi miehille ollenkaan.
Minusta teot kertovat enemmän kuin sanat. Naisten "korupuheisiin" uskovat vain sinisilmäisimmät miehet.
Täyttä totta. Moni nainen ei halua myöntää että sillä rahalla on
iso merkitys onko mies haluttava vai ei.