Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten palauttaa LEHMÄN HERMOT

Haluan olla lehmä
28.07.2016 |

Olen perusluonteeltani rauhallinen 31-vuotias akateemisesti koulutettu nainen. Vastoinkäymisten myötä olen muuttunut hermoraunioksi, äkkipikaiseksi, puolihulluksi akaksi. Nyt on monet asiat palautuneet normaaleiksi: olen valmistunut, hyvä työ, hyvä palkka, paljon matkustamista, kaunis koti, kaunis auto, kohta tulee kissa sijaishoitoon. Asun yksin, ei lapsia. Vääriä "kavereita" ja vääriä miehiä ei enää kuvioissa. En ole enää uupunut, enkä masentunut. Kaikki ok, paitsi ei ole niitä lehmän hermoja enää. Pitäisikö ruveta joogaamaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskely auttaa!

Vierailija
2/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutkimusten mukaan lehmät rentoutuvat ja lypsävät enemmän klassista musiikkia kuunnellessaan. Ehkä voisit laittaa Mozartin soimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hormonit sotkee pääkoppaa, hirveä hillitseminen itsensä kanssa joinakin päivinä. Lääkityksellä kai saisi itsensä turraksi, mutta se ei oikein nappaa. Selektiivinen lobotomia olisi paikallaan.  ;)

Vierailija
4/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogasta on oikeasti apua,  Puolikin tuntia riittää  :)

Vierailija
5/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auerilla on hyvät hermot. Miten sellaiset saisi?

Vierailija
6/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee jotain, mihin tarvitsee kärsivällisyyttä, esim. mustikoiden poiminta monta tuntia tai joku käsityöväkerrys monta tuntia. Ensin se voi alkaa tuntua ihan oksettavan hirveältä. Näin onnistu mulla. Löysin sen kärsivällisyyden, mikä mulla oli joskus ollut.

Vierailija
7/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelien teko rauhoittaa. Käsityöt rauhoittavat. Luonnossa liikkuminen ja luonnonveden ääressä rentoutuminen auttaa. Voit myös mielessäsi kerrata kaikkia hyviä juttuja ja sanoa toistuvasti itsellesi, että kaikki on nyt hyvin.

Vierailija
8/9 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos loistavista vinkeistä, nuo ei olisi tullut mieleenkään ilman teitä.

Vierailija
9/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😠