Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pahoinpiteli, mitä nyt?

Vierailija
28.07.2016 |

Lyhykäisyydessään: Riidan alkaessa huitaisin miestäni kengällä päähän suutuksissani. Tämän jälkeen mies raivostui ja heitti minut maahan. Sain n. 5-10 iskua päähäni kovapohjaisesta kengästä (converse), jolloin päässä näkyi tähtiä iskun voimasta. Lisäksi mies potki ja raahasi minua väkivalloin lattioita pitkin, yrittäen heittää minut asunnosta ulos. Mies heitti puukon n. 40-46 cm päähän minusta eteisen välioveen, en tiedä yrittikö oikeasti osua minuun. Tämän jälkeen uhkasi vielä puukolla kylkeäni vasten.. Väkivaltainen repiminen jatkui, jonka jälkeen mies meni vain nukkumaan. Mies oli vahvassa humalassa.
Näkyviä vammoja en saanut, vain pieniä mustelmia siellä täällä. Päässä tuntuu pari isompaa kuhmua, sekä olo on heikko.. Mies on jo muutama vuosi sitten pahoinpidellyt, josta on lääkäri otti kuvat. Rikosilmoitusta en silloin tehnyt..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus NYT. Eroa NYT. Tuo pahenee vain tuosta.

Vierailija
2/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti itsekin mitä tehdä.

Ei noin toimita, oli sitten kuinka humalassa tahansa. Mikään ei oikeuta kajoamaan toiseen (okei, eikä paukauttamaan kengälläkään)

Tuollainen toiminta toistuu. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähet vittuun sieltä ja vähän äkkiä. Sanoohan sen järkikin. Toisaalta miksi sinäkin aloitit huitaisemalla kengällä, siinäkin olisi voinut käydä pahemmin.

Vierailija
4/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jännis <3

Vierailija
5/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tulee vaan pahenemaan ellet lähde. Niin kävi minulle.

Vierailija
6/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka on kantensa valinnut. Hommaa pyssy niin saat tasoitusta seuraavaan känniin! Ja ota terävämpi aloite!

Vierailija
8/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitit.

Vierailija
9/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka mieheltä anteeksi ja lupaa olla parempi vaimo.

Vierailija
10/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsit sitä, itse aloittamalla lyömällä miestä kengälläpäähän.

Ehkä nyt opit jotain.....

Vierailija
11/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ IHMETTÄ AV MAMMAT KIRJOITATTE TÄNNE??? Huhhuh

Vierailija
12/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhykäisyydessään: Riidan alkaessa huitaisin miestäni kengällä päähän suutuksissani. Tämän jälkeen mies raivostui ja heitti minut maahan. Sain n. 5-10 iskua päähäni kovapohjaisesta kengästä (converse), jolloin päässä näkyi tähtiä iskun voimasta. Lisäksi mies potki ja raahasi minua väkivalloin lattioita pitkin, yrittäen heittää minut asunnosta ulos. Mies heitti puukon n. 40-46 cm päähän minusta eteisen välioveen, en tiedä yrittikö oikeasti osua minuun. Tämän jälkeen uhkasi vielä puukolla kylkeäni vasten.. Väkivaltainen repiminen jatkui, jonka jälkeen mies meni vain nukkumaan. Mies oli vahvassa humalassa.

Näkyviä vammoja en saanut, vain pieniä mustelmia siellä täällä. Päässä tuntuu pari isompaa kuhmua, sekä olo on heikko.. Mies on jo muutama vuosi sitten pahoinpidellyt, josta on lääkäri otti kuvat. Rikosilmoitusta en silloin tehnyt..

40-46cm...  oikeinko mittasit mittanauhalla?  no, ensikerran varmaan parempi sihti miehellä.

Vierailija
13/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aiemmin pahoinpidellyt sinua. Nyt kun hän oli vahvassa humalassa ja teille tuli riitaa, sinä löit häntä??? Enpä olisi itse uskaltanut! (Vai onko sinullakin tapana juoda niin paljon että arvostelukyky menee?)

Jos viina tekee pahansisuiseksi, sitä pitää välttää; humalaan asti juominen on muutenkin typerää.

Kunhan tilanne on rauhoittunut, ettekä kumpikaan ole humalassa, nälkäisiä, väsyneitä tms. on aika pohtia yhdessä mitä te oikein (yhteis)elämältänne haluatte ja miten sen saavuttaa.

Vierailija
14/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit itse väkivaltainen ja mies vastasi väkivallalla. Unelmapari.

Vierailija
15/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Kerrot tietenkin, mitä itse teit ja sen jälkeen listaat kaikki tapahtumat.

Riskinä on, että mies tapaa sinut seuraavalla kerralla. 

Vierailija
16/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän aloitit.

Meno hc-wt! :DD

Vierailija
17/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös vaikka miehesi lupaisi kuun taivaalta selvinpäin ollessaan niin kännissä hän ei tule KOSKAAN hillitsemään itseään. Alkoholi vie estot ja alkoholin kanssa väkivaltaisesti käyttäytyvän ihmisen seurassa on sama kuin istuisi tikittävän pommin päällä.

Vierailija
18/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot pariskunnathan tappelee aina, pian toiselta lähtee henki, harva jää perään itkemään.

Vierailija
19/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärin puheilla ja hanki lääkärintodistus olemassa olevista vammoista. sitten poliisin puheille sen todistuksen kanssa. Rikosilmoitus. Sitten harkintaa peliin. Jos päätät hakea eroa, niin esim. kunnallisen oikeusavustajan puheille. Lähde kun vielä kykenet. Kohta sinut on rusikoitu niin, ettei sinulla ole enää energiaa eikä omaa tahtoa lähteä siitä tuhoisasta suhteesta. Ja hae itsellesi keskusteluapua.

Vierailija
20/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteleeko siellä ap:na se ex-miss Helsinki vai mikä lie olikaan. Joko teit rikosilmoituksen ja kävit lääkärissä? Jos et, niin miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan