Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa yllätysjuhlista sankareille?

Vierailija
28.07.2016 |

Niin. Ollaan järjestämässä yllätyssynttäreitä.
Miten kertoa tästä tilaisuudesta sankareille?
Kyseessä vanhemmat ihmiset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä olemaan sinä päivänä kotona, siistit vaatteet, mutta muuten ei saa valmistautua. Se verran on reilua varoittaa. 

Vierailija
2/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä. Ellet tarkoita sitä kuinka kovaa huudatte sen SURPRISE kun pomppaatte sohvan takaa vanhusten tullessa vesijumpasta kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, kerrot, että heille järjestetään yllätysjuhlat. Vai tarkoititko, että miten saada sankarit paikalle yllätysjuhliin?

Vierailija
4/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. Yleensä niistä ei kerrota etukäteen halaistua sanaa muille kuin kutsuvieraille ja päivänsankari saadaan huijattua paikalle jollain peitetarinalla.

Vierailija
5/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt kysymystä. Yleensä niistä ei kerrota etukäteen halaistua sanaa muille kuin kutsuvieraille ja päivänsankari saadaan huijattua paikalle jollain peitetarinalla.

No varmaan juuri se peitetarina oli kysymyksen aihe.... Eli miten saada se sankari paikalle.

Mutta vastausta kysymykseen en osaa sanoa...

Vierailija
6/6 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksit jonkun muun pienemmän jutun mihin muka ollaan yhdessä menossa tai joku teille tulossa.

Esim mun polttareille mies auttoi mun ystäviä siten että meille oli muka tulossa pappi käymään kotona juttelemaan tulevasta hääseremoniasta - eli olin kotona ja asiallisesti vierasta odottaen, vieraat olikin vaan sit vähän muita.

Tai mun vauvajuhlat oli olevinaan tupperware-kutsut mun ystävän luona.

Jos ideointiapua kaipaat niin kerro vähän lisää ketä nää ihmiset on sulle, mitä juhlitaan jne..