Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kiilakorkotennarit jo ihan out?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, ja mielestäni aivan kammottavat hirvitykset muutenkin, MUTTA jos SINÄ pidät niistä, niin totta helkkarissa hankit sellaiset ja nautit niistä. Itsetunto, hei! Ei tarvitse orjallisesti juosta trendien perässä. Itsekin käytän monen mielestä aivan järkyttävän kamalia vaatteita varmasti (osa 70-luvulta jne. kirpparilöytöjä), mutta kun itse tykkään, niin hitonko väli muiden mielipiteillä!
Niissä nyrjähtää helposti nilkka, jos on vähänkään epätasainen alusta.
Alue: Aihe vapaa
Ihan sama. Käytän silti.