Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan pulassa asian kanssa

Kiwi
27.07.2016 |

Moi! Olen 20-vuotias tyttö. Olen raskaana viikolla 30. Asun vanhempieni kanssa vielä, mutta heille en ole kertonut raskaudesta koska tiedän ettei he tule sitä hyväksymään. Äitini ja isäni nyt epäilevät minun olevan raskaana koska mahani on vähän kasvanut , mutta ei ole todellakaan iso. En vain pysty kertomaan heille raskaudesta, koska asia vaivaa minua todella paljon ja pelkään että he pakottavat minut laittamaan lapseni adoptioon vaikka tiedän ettei heillä ole oikeutta siihen. He varmaan heittävät minut pihalle, mutta minä en vain pysty luopumaan omasta lapsestani jota ollaan poikaystävän kanssa odotettu innolla. Asia vaivaa koko aika ja itkettää kun mietin miten tämän kerron heille. En halua stressata raskaudessa yhtään , mutta tämä asia saa minut ahdistuneeksi. Äiti ja isä ovat kysyneet minulta ,että saatanko mahdollisesti olla raskaana, mutta en vain pysty kertomaan koska tiedän mikä riita siitä tulee olemaan. Mitä pitäisi tehdä tämä tulee ilmi kuitenkin aika pian kun ei tätä raskautta kauan peitellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lusikka kauniisti vaan käteen ja kerrot vanhemmillesi. Olet täysi-ikäinen, joten vastaat omista asioista. Varmaan joudut uutta osoitetta alkaa etsimään, jos vanhempasi ovat kerrotun kaltaisia. Mutta leppyvät, kun näkevät pienokaisen, kyllä sellainen sulattaa, vauva siis, vaikka ikiroudan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän