Mistä löytää räväkän naisen joka "tykkää pitää hauskaa ja nauraa"?
Olen etsinyt kaikkialta mutta en ole löytänyt! =(
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvaili juuri vastenmielisimmän tietämäni naistyypin.
Hyväntuulinen ihminen on vastenmielinen :-o
Kertoo sinusta aika paljon.Ei, vaan "räväkkä" tyhjää puhuva ja tyhjää naurava ihminen on vastenmielinen.
Sori. Mun näytössä on joku vika, koska puuttui tuosta aloituksesta nuo "tyhjää puhuva"- ja "tyhjää naurava"- kohdat.
Tuotahan se käytännössä aina tarkoittaa.
Mieluummin tuollainenkin kuin kaltaisesi hymytön ja pahansuopa ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tätä palstaa. Jos nauraa, on wt ja jos on hillitty, on lahna-absolutisti-kuivis. Kyllä!
Täältä et, ap, ainakaan löydä etsimääsi.
Tuliko yllätyksenä, että eri ihmisillä on eri mielipiteitä ja että mammapalsta kaikesta huolimatta ei olekaan mikään Borg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvaili juuri vastenmielisimmän tietämäni naistyypin.
Hyväntuulinen ihminen on vastenmielinen :-o
Kertoo sinusta aika paljon.Ei, vaan "räväkkä" tyhjää puhuva ja tyhjää naurava ihminen on vastenmielinen.
Sori. Mun näytössä on joku vika, koska puuttui tuosta aloituksesta nuo "tyhjää puhuva"- ja "tyhjää naurava"- kohdat.
Mieluummin tuollainenkin kuin kaltaisesi hymytön ja pahansuopa ihminen.
Äläs nyt katkeroidu. Se, että ei huuda kurkku suorana kaikille kolmen pennin vitseille ei kerro pahansuopuudesta.
Sen ketjun AP joka oli uuden miesystävän ja tuttavapariskunnan kanssa mökillä 6 kaljalaatikon kanssa. On varmaan niin hemmetin hauskaa seuraa
Turussa on sellainen paikka kuin Vegas, siellä on noita "räväköitä" ja "hauskaa pitäviä" naisia.
Heidän räväkkään olemukseen ja hauskanpitoon kuuluvat viina ja tupakka ja shokkiväreillä värjätty kouvolatukka.
Onenksi olen päässyt Turusta takaisin kotikaupunkiini :D
Räkälästä
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Itse deittailen vain naisia, jotka vihaavat hauskanpitoa ja nauttivat itkemisestä.
Lähes poikkeuksetta kaikki tykkäävät pitää hauskaa ja nauraa.
Eri ihmisillä vaan on erilaisia käsityksiä siitä mikä on hauskaa.
Sun pitäis ap määritellä mitä hauskanpito sinun mielestäsi on. Vasta sitten voidaan sanoa mistä löydät hauskan naisesi.
Räväkkä kuulostaa kyllä äänekkäältä ja värikkäältä vähän maskuliiniselta naiselta. Siltä joka arvostelee muita kärkkäästi ja nauraa hekottaa omille jutuilleen. Vai tarkoitatko räväkällä jotain muuta?
Jännittävää, miten räväkkä on näin paskasti latautunut sana Suomessa. Englannin vastikkeet ovat flamboyant ja sassy, jotka ovat molemmat positiivisia termejä ihmiselle, joka on värikäs, uljas ja normeista (edukseen/neutraalisti) erottuva ja sanavalmis eikä jää muiden kynnysmatoksi. Täällä automaattisesti siiderin tai alekaljan turvottama vittupää. Onko tämä nyt sitä suomalaista lammasmentaliteettia, ettei saa erottua muista tai "luulee olevansa jotain" ja kyläläiset ovat talikot ja soihdut tanassa palauttamassa kylään rauhaa? t. autisti, joka ei tajua
Vierailija kirjoitti:
Jännittävää, miten räväkkä on näin paskasti latautunut sana Suomessa. Englannin vastikkeet ovat flamboyant ja sassy, jotka ovat molemmat positiivisia termejä ihmiselle, joka on värikäs, uljas ja normeista (edukseen/neutraalisti) erottuva ja sanavalmis eikä jää muiden kynnysmatoksi. Täällä automaattisesti siiderin tai alekaljan turvottama vittupää. Onko tämä nyt sitä suomalaista lammasmentaliteettia, ettei saa erottua muista tai "luulee olevansa jotain" ja kyläläiset ovat talikot ja soihdut tanassa palauttamassa kylään rauhaa? t. autisti, joka ei tajua
Se negatiivinen mielikuva johtuu siitä että nämä räväkät vittuilevat muille. Mitä hiljaisempi ja rauhallisempi ilkeilyn kohteensa on, sitä isommalla vaihteella räväkkä vittuilee.
Eikä niistä tyypeistä oikeasti pidetä siellä ulkomaillakaan.
Yksi huippuesimerkki räväkästä naisesta on honey boo boon äiti.
Vierailija kirjoitti:
Parempi englannin kielinen vastine räväkälle on brash tai impudent.
Pirteä ja eloisa ovat niitä myönteisiä suomalaisia termejä. Eivätkä ne suinkaan kuvaa räväkkää henkilöä
Ei sellaista naista ole olemassakaan.
Jostain syystä kaikki naiset mitkä olen tuntenut ovat osoittautuneet huumorintajuttomiksi tiukkapipoiksi millä mikään ei ole ikinä hyvin.
T.M40v
Sellaisia naisia, jotka tykkäävät pitää hauskaa ja nauraa löytyy nyt melkein mistä tahansa. Räväköistä naisista sen sijaan en osaa sanoa, mutta eiköhän niitä löydy esim. lähiöräkälän terassilta tai jostain keskustan halvasta kaljabaarista.
Vierailija kirjoitti:
Bitchy olisi parempi sana kuvaamaan sitä mitä räväkkä tarkoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se negatiivinen mielikuva johtuu siitä että nämä räväkät vittuilevat muille. Mitä hiljaisempi ja rauhallisempi ilkeilyn kohteensa on, sitä isommalla vaihteella räväkkä vittuilee.
Eikä niistä tyypeistä oikeasti pidetä siellä ulkomaillakaan.
Yksi huippuesimerkki räväkästä naisesta on honey boo boon äiti.
Honey boo boon äiti on minulle tuntematon käsite. En myöskään ole ymmärtänyt assosioida räväkkyyttä kuvailemaasi käytökseen. Olen vain huomannut, että moista käytöstä ilmenee naisilta, jotka kuvailevat itseään "Oon vähän pikku-Myy". Pitänee googlailla tätä honey boo boon synnyttäjää.
Lähiräkälä sieltä haet jonkun sairaan läskin norsun.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä