Onko paikalla muita masokisteja? Miten "leikitte" yksin ollessanne?
Elän liitossa, jossa en saa tätä puolta itsestäni toteutettua kunnolla. Mieheni on ihana ihminen ja yrittää parhaansa mukaan toteuttaa halujani, mutta koen että se ei ikäänkuin tule luonnostaan hänellä enkä siksi uskalla vaivata häntä enempää kertomalla toiveitani lisää. Tunnen usein itseni idiootiksi ja yritän toistella pääni sisällä että seksi ja seksuaalisuus on "vain yksi osa-alue elämässä", kuten palstalla usein sanotaan. Mutta...se vaan pahentaa oloa.
Vinkkejä siis siihen, miten voisi tyydyttää itse itsensä tällä saralla? En saa mitään siitä että satutan itse itseäni jossei mukana ole jonkinlainen valta-asetelma, joten ei sellaisia ehdotuksia kiitos. :)
Kommentit (9)
Entäs jos hankkisit Masterin, joka alistaa sinua netin välityksellä. Olen harrastanut tätä usein. Olen siis itse mies, joka käskee naista.
Karkea kuramatto perseenalle, tiputtele kuumaa stereaania pillusi ja rintojen päälle, hommaat nahkaisen hapsuruoskan. Läimit sillä jokapaikkaan kyllä tuntuu saaneeltaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Karkea kuramatto perseenalle, tiputtele kuumaa stereaania pillusi ja rintojen päälle, hommaat nahkaisen hapsuruoskan. Läimit sillä jokapaikkaan kyllä tuntuu saaneeltaM50+.
Siis itseäni en piiskaa, ruoski, kynttiläjutskat niitä pääsee vaimoni nauttimaanM50+.
Sitä voisi kokeilla jotain webbikamera dominoijaa jos koet, että se on vielä parisuhteen sallima juttu. Toki kannattaa olla sitten joku kypärä tai kommandopipot ja lasit päällä, ettei tule vahingossa julkkikseksi. Milovana nimisellä sivulla on joitakin ohjeita itsensä kuritukseen englanniksi, vaikka se on enemmän miehille ja runkkaukseen suuntautunut. Koen itse, että jonkun pitää alistaa, jotta voi alistua, eli mulla ei omat leikit oikein toimi.
Saattaa tulla kahtena tai aiempi meni sensuroiduksi, kun laitoin orjattaren iloksi joitakin tuhmia sanoja mukaan. Siistimpi varmaan tulee läpi.
Puhu miehelle. Tiedät kyllä aiheesta varmasti jo aika paljon. Nännin puristimet varmaan käytössä. Teippaa tai sido sellainen hitachi tai muu kunnon päristin haaroväliisi. Chili kastikkeet antaa iloa pitkäksi aikaaa genitaali alueille. Kynttilän kanssa yksin sängyssä ei kannata sitten missään solmussa leikkiä. Kaikenlaisia nahkaremmin pätkiä tuulettimissa tai potakoneissa olen nähnyt ruoskinta koneen rakeenuspohjana. Hieromasuihku ja kylmää/kuumaa vettä. Kunhan ei polta itseänsä tai hanki virtsarakon tulehdusta.
Sellasia pieniä kuppaus pumppuja voi laittaa iholle. Teippailet itseäsi ja revit irti. Neiti pistää nyt töpinäksi. Sähkökärpäslätkä nänneihin saattaisi olla kiva. Kuminauha on yllättävän kova ase jos laitat vaikka riisitikkuun ja läpsäyttelet haluamiisi paikkoihin (saattaa jättää ikävän näköisiä verenpurkaumia ihoon, että hiukan varovaisuutta). Eiköhän näillä jo jotain askarreltavaa luulisi noin kiimaisen kuolapepun keksivän.
Jos nettimasteria hakee, niin deitti.fi sivulta voi löytyä
Kuramatosta tuli mieleen rouherukkaset joita mies piti kädessään ja raapi minua joka paikasta noin 10 v sitten. Sain voimakkaita orkkuja
Selvennän vähän tuota viestini alkua.
Olemme olleet pitkään yhdessä ja ei, en ole jättämässä miestäni vaikka tilanne onkin tällä saralla mitä on. Hän tosiaan yrittää parhaansa sängyssä, mutta...en tiedä. Kaikki menee aina samalla kaavalla ja vaikka pidänkin kovasti hänen rajuista otteistaan, ne eivät riitä minulle. Esim. jos ollaan kahden tunnin ajan harrastettu seksiä ja hän on piiskannut, sitonut minut ja minua on naitu kaikkiin aukkoihin, en koe olevani tyydytetty. Mies on aivan puhki tietysti tässä vaiheessa ja sangen tyytyväinen. Jos pyydän tai vihjaan kehollani seksin aikana että kaipaan kipua lisää tms., niin toki hän sitä antaa parhaansa mukaan. Silti se ei vaan..riitä. Tyydytä. Henkinen puoli jää jotenkin vajaaksi.
Olen hävennyt tätä puolta itsessäni koko ajan ja siksikään en kehtaa sanoa että haluaisin niin paljon enemmän. Luen joskus netissä fantasioita ym. aiheesta ja usein aito reaktioni on, että kiihottumisen lisäksi alan itkemään. Tulee niin surullinen olo, kun ei voi saada samaa omalle kohdalleen.