Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies, voiko olla totta

Vierailija
27.07.2016 |

Pääsin pian vuosi sitten lopulta irti todella huonosta suhteesta. Kevättalvella tapasin ihanan miehen. Olemme edenneet rauhallisesti, nyt kesällä olemme viettäneet pidempiä aikoja yhdessä ja juhannuksena tapasin miehen perheen mökillä. Tähän mennessä kaikki vaikuttaa todella hyvältä. Mies on ihana, todella huomioiva, kiltti ja rauhallinen, täysi vastakohta edelliselle suhteelle mistä olen todella iloinen ja kiitollinen. Voin itse paremmin kuin varmasti koko aikuisikänäni. Olen päivästä toiseen ihmeissäni, että voiko tämä todella tapahtua minulle. Noin hyvä mies, minulla. 99% prosenttia ajasta hymyilen ja olen täysillä mukana. Välillä tulee kuitenkin mieleen, ettei tämä vaan voi tapahtua minulle, joku menee pilalle joka tapauksessa. Mikä tähän auttaa? Annanko mennä vaan ja nautin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun valitat 24/7 ja sit tuut palstalle itkee kun jäät yksin. Deal?

Vierailija
2/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies varmasti ihan niin hyvä ja täydellinen ole kuin kuvittelet, mutta kyllä. Se on ihan mahdollista, että kyseessä on kuitenkin kaikilla mittareilla hyvä mies. Suurin osa on.

Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ja nauti =).

Vierailija
4/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan mistä? Toistaiseksi ei ole ollut aihetta siihen, mies on ihana.

Ap

Vierailija
5/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle! Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan normi, että seurustelun alkuvaiheessa kaikki menee ihanasti ja mies tuntuu ihanalta. Niin olen kokenut aina myös itse. Miehissä ei ole ollut mitään vikaa, mutta suhteet kaatuneet sitten johonkin muuhun myöhemmin (paitsi nykyisen kanssa). Sulla vaan on ollut paska suhde takana, niin nyt tuntuu uskomattomalta tuo mies. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan kivoja ja osaavat ottaa myös toisen tunteet huomioon. Eli nauti.

Vierailija
7/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle! Minkä ikäisiä olette?

Minä 32 ja mies 37. Ja kiitos ♡

Ap

Vierailija
8/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuitenkin varuillaan.. ne vaikuttaa aluks niin kivoilta mut sit ne huonot puolet ilmaantuu. :)

Vierailija
9/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on objektiivisesti katsoen keskitasoinen mies, niin kaikki ok. Ei ensi kertaa huomion kohteena, muttei kykyä pyöritellä haaremiakaan.

Jos on heikkotasoinen mies, niin innostuu poikkeuksellisesta huomiosta ja alkaa sikailla.

Jos on Mr Big -luokan mies, niin huvikseen pelailee ja nauttii naisten naruttamisesta ja haaremin pitämisestä. Potkaisee sinut ulos pian ja nauraa päälle.

Vierailija
12/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on objektiivisesti katsoen keskitasoinen mies, niin kaikki ok. Ei ensi kertaa huomion kohteena, muttei kykyä pyöritellä haaremiakaan.

Jos on heikkotasoinen mies, niin innostuu poikkeuksellisesta huomiosta ja alkaa sikailla.

Jos on Mr Big -luokan mies, niin huvikseen pelailee ja nauttii naisten naruttamisesta ja haaremin pitämisestä. Potkaisee sinut ulos pian ja nauraa päälle.

Top ja bottom 10-15% kannattaa välttää, muut ok.

Vierailija
13/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnitteluni sinulle ap. Olkoon tulevassa kodissanne ilo, onni, rauha, suola, leipä, kauha.

Tälläisn vanhan sanonnan kera onnea ja voikaa hyvin!

Vierailija
14/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan mistä? Toistaiseksi ei ole ollut aihetta siihen, mies on ihana.

Ap

Meidän akka ainakin valitsi tuon valituksen joka vitun asiasta parin ekan vuoden jälkeen.

Hymyillytkään ei ole vuosiin paitsi silloin kun potkaisin kotona baarijakkaraan niin että pikkuvarpaasta lähti kynsi ja murtui niveleltä.

Lapsen kanssa jotain palloa potkittiin.

Vierailija
15/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ns tavallinen, keskitasoa niin sanotusti kuten olen itsekin. Ollut pitkässä suhteessa josta on eronnut muutama vuosi sitten. Perusasiat kunnossa ja miellyttää minun silmääni kovastikin. Luin myös tuota toista ketjua jossa puhuttiin liiasta kiltteydestä ja kemian puutteesta, meillä ei kuitenkaan siitä ole kyse, sillä seksikin sujuu todella hyvin ja on varmasti parasta mitä ikinä on minun kohdalleni osunut, lisäksi sitä on todella paljon.

Kiitos onnitteluista kaikille :)

Ap

Vierailija
16/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kuitenkin varuillaan.. ne vaikuttaa aluks niin kivoilta mut sit ne huonot puolet ilmaantuu. :)

Uskon että kaikissa meissä on huonoja puolia ja jokaisessa suhteessa haasteensa. Eri asia miten niiden kanssa tulee toimeen. Tsemppiä!

Vierailija
17/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet tyytyväinen elämääsi, niin anna palaa ja huom. lakkaa lukemasta tätä palstaa. Täällä tulee elämästä vääristynyt kuva.

Vierailija
18/18 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa nyt kaiken varalta jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan