Ihana mies, voiko olla totta
Pääsin pian vuosi sitten lopulta irti todella huonosta suhteesta. Kevättalvella tapasin ihanan miehen. Olemme edenneet rauhallisesti, nyt kesällä olemme viettäneet pidempiä aikoja yhdessä ja juhannuksena tapasin miehen perheen mökillä. Tähän mennessä kaikki vaikuttaa todella hyvältä. Mies on ihana, todella huomioiva, kiltti ja rauhallinen, täysi vastakohta edelliselle suhteelle mistä olen todella iloinen ja kiitollinen. Voin itse paremmin kuin varmasti koko aikuisikänäni. Olen päivästä toiseen ihmeissäni, että voiko tämä todella tapahtua minulle. Noin hyvä mies, minulla. 99% prosenttia ajasta hymyilen ja olen täysillä mukana. Välillä tulee kuitenkin mieleen, ettei tämä vaan voi tapahtua minulle, joku menee pilalle joka tapauksessa. Mikä tähän auttaa? Annanko mennä vaan ja nautin?
Kommentit (18)
Ei se mies varmasti ihan niin hyvä ja täydellinen ole kuin kuvittelet, mutta kyllä. Se on ihan mahdollista, että kyseessä on kuitenkin kaikilla mittareilla hyvä mies. Suurin osa on.
Nauti!
Vierailija kirjoitti:
Ei kun valitat 24/7 ja sit tuut palstalle itkee kun jäät yksin. Deal?
Valitan mistä? Toistaiseksi ei ole ollut aihetta siihen, mies on ihana.
Ap
Onnea sulle! Minkä ikäisiä olette?
Se on varmaan ihan normi, että seurustelun alkuvaiheessa kaikki menee ihanasti ja mies tuntuu ihanalta. Niin olen kokenut aina myös itse. Miehissä ei ole ollut mitään vikaa, mutta suhteet kaatuneet sitten johonkin muuhun myöhemmin (paitsi nykyisen kanssa). Sulla vaan on ollut paska suhde takana, niin nyt tuntuu uskomattomalta tuo mies. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan kivoja ja osaavat ottaa myös toisen tunteet huomioon. Eli nauti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle! Minkä ikäisiä olette?
Minä 32 ja mies 37. Ja kiitos ♡
Ap
Ole kuitenkin varuillaan.. ne vaikuttaa aluks niin kivoilta mut sit ne huonot puolet ilmaantuu. :)
"Mies on ihana, todella huomioiva, kiltti ja rauhallinen"
Jos on objektiivisesti katsoen keskitasoinen mies, niin kaikki ok. Ei ensi kertaa huomion kohteena, muttei kykyä pyöritellä haaremiakaan.
Jos on heikkotasoinen mies, niin innostuu poikkeuksellisesta huomiosta ja alkaa sikailla.
Jos on Mr Big -luokan mies, niin huvikseen pelailee ja nauttii naisten naruttamisesta ja haaremin pitämisestä. Potkaisee sinut ulos pian ja nauraa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on objektiivisesti katsoen keskitasoinen mies, niin kaikki ok. Ei ensi kertaa huomion kohteena, muttei kykyä pyöritellä haaremiakaan.
Jos on heikkotasoinen mies, niin innostuu poikkeuksellisesta huomiosta ja alkaa sikailla.
Jos on Mr Big -luokan mies, niin huvikseen pelailee ja nauttii naisten naruttamisesta ja haaremin pitämisestä. Potkaisee sinut ulos pian ja nauraa päälle.
Top ja bottom 10-15% kannattaa välttää, muut ok.
Lämpimät onnitteluni sinulle ap. Olkoon tulevassa kodissanne ilo, onni, rauha, suola, leipä, kauha.
Tälläisn vanhan sanonnan kera onnea ja voikaa hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitan mistä? Toistaiseksi ei ole ollut aihetta siihen, mies on ihana.
Ap
Meidän akka ainakin valitsi tuon valituksen joka vitun asiasta parin ekan vuoden jälkeen.
Hymyillytkään ei ole vuosiin paitsi silloin kun potkaisin kotona baarijakkaraan niin että pikkuvarpaasta lähti kynsi ja murtui niveleltä.
Lapsen kanssa jotain palloa potkittiin.
Mies on ns tavallinen, keskitasoa niin sanotusti kuten olen itsekin. Ollut pitkässä suhteessa josta on eronnut muutama vuosi sitten. Perusasiat kunnossa ja miellyttää minun silmääni kovastikin. Luin myös tuota toista ketjua jossa puhuttiin liiasta kiltteydestä ja kemian puutteesta, meillä ei kuitenkaan siitä ole kyse, sillä seksikin sujuu todella hyvin ja on varmasti parasta mitä ikinä on minun kohdalleni osunut, lisäksi sitä on todella paljon.
Kiitos onnitteluista kaikille :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole kuitenkin varuillaan.. ne vaikuttaa aluks niin kivoilta mut sit ne huonot puolet ilmaantuu. :)
Uskon että kaikissa meissä on huonoja puolia ja jokaisessa suhteessa haasteensa. Eri asia miten niiden kanssa tulee toimeen. Tsemppiä!
Nyt kun olet tyytyväinen elämääsi, niin anna palaa ja huom. lakkaa lukemasta tätä palstaa. Täällä tulee elämästä vääristynyt kuva.
Kyllä se kannattaa nyt kaiken varalta jättää.