Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikä :( Olin jo pääsemässä yli ihastuksestani koska en ole nähnyt häntä aikoihin

Vierailija
26.07.2016 |

Ja luulin että näkisimme vasta loppuvuodesta seuraavan kerran ja iloitsin että olisin silloin jo varmasti hyvinkin yli hänestä. Mutta nyt joudunkin tapaamaan hänet jo ensi viikolla :( Tunnen kuinka tunteet vyöryää takas ja ihastumien alkaa taas voimistumaan. Tää on niiiin perseestä :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusheilako se siellä? 😙

Vierailija
2/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you..... :<

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä...neuvoja miten käyttäytyä, ettei ihastus näy ilmeistä ja katseesta?

Vierailija
4/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä...neuvoja miten käyttäytyä, ettei ihastus näy ilmeistä ja katseesta?

Mä yritän ainakin vaan vältellä katsekontaktia.

Ap

Vierailija
6/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusheilako se siellä? 😙

Oliskin edes heila, tällä miehellä ei oo mitään hajua mun tunteista. Ja hyvä niin.

Vierailija
7/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demissä nämä

Vierailija
8/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demissä nämä

Aikuisetko ei ihastu, kuin vasta sitten alttarilla?

Vierailija
9/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori beibe, en voi sille mitään, että olen niin kuuma pala lihaa.

Vierailija
10/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi siitä ihastuksesta pitää päästä yli? Tai peittää se välttelemällä toisen katsetta? Miksei voi vaan antaa itsensä olla ihastunut?

Vierailija
11/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on yrittää peittää. Varsinkin, jos on siinä niin surkea kuin minä. Se on sitten vain noloa, kun toinen näkee ilmeistä, olemuksesta, eleistä kuitenkin, että olen ihan rakastunut, vaikka kuinka yrittäisin muuta väittää. Parempi myöntää suoraan.

Vierailija
12/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi siitä ihastuksesta pitää päästä yli? Tai peittää se välttelemällä toisen katsetta? Miksei voi vaan antaa itsensä olla ihastunut?

Siksi että:

-Olen naimisissa.

-Ihastus ja minä ei vaan yksinkertaisesti voitaisi olla pari, edes silloin jos olisin sinkku.

-Hänkin taitaa olla naimisissa.

-Tää tuntuu ihan kamalalta.

Vierailija
13/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitä on yrittää peittää. Varsinkin, jos on siinä niin surkea kuin minä. Se on sitten vain noloa, kun toinen näkee ilmeistä, olemuksesta, eleistä kuitenkin, että olen ihan rakastunut, vaikka kuinka yrittäisin muuta väittää. Parempi myöntää suoraan.

Mä kyllä mielestäni peitän sen ihan hyvin. Silloin kun tapaamme, olen ihan normaalisti. Ujosti mutta normaalisti. Ujo olen siis ihan muutenkin. Vasta tapaamisen jälkeen kun olen omissa oloissa, se kamala tunne tulee.

Vierailija
14/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska torjutuksi tuleminen sattuu.

Itselläni vähän samanlainen tilanne. Näin ihastukseni pari kuukautta sitten viimeksi ja kaksi viikkoa sitten olin jo siirtymässä uusille apajille, kun yhtäkkiä häneltä tuli viesti, että hän haluaa tavata. Ilahduin tietysti kovasti ja nyt olen taas korviani myöten retkussa, mutta pelottaa, että tapaamista ei ehkä tulekaan. Toisaalta odotan tapaamista, mutta toisaalta järki sanoo, että täytyisi pitää jalat maassa eikä odottaa liikaa mahdollista tapaamista.

Vierailija
15/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulin että näkisimme vasta loppuvuodesta seuraavan kerran ja iloitsin että olisin silloin jo varmasti hyvinkin yli hänestä. Mutta nyt joudunkin tapaamaan hänet jo ensi viikolla :( Tunnen kuinka tunteet vyöryää takas ja ihastumien alkaa taas voimistumaan. Tää on niiiin perseestä :(

Voisi asia olla huonomminkin.

Entäs jos olisit ihastunut palavasti vaikka synnytyslääkäriin, tietämättä hänen ammatistaan? Unelmoisit joka päivä hänen kohtaamisestaan -- kunnes tapaisit hänet mennessäsi synnyttämään.

Tuo voisi olla karmalta aikamoinen bitch slap.