Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Isällä oli tapana hokea tällaista: Onko se Virtanen (sukunimi muutettu) kotona? Tämä Virtanen oli siis ollut johtajana eräässä yrityksessä ja oli jo kuollut kun minä synnyin, mutta luulin hänen olevan elossa, kun kerran olin isän kanssa käymässä tässä yrityksessä ja isä kysyi tuon mainitun hokemansa, jota en silloin tajunnut hokemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että "suomalainen voittaa aina" tarkoittaa myös sitä. Nyttemmin on selvinnyt että suomalainen voittaa harvoin, sillä suomalainen ei voita aina edes SM-kisoissa, koska joukkueella saattaa olla ulkomaalaisvahvistuksia.
Minä luulin, että pitää sanoa Fazer, jos haluaa hyvää, kun Fazerin leipämainoksissa sanottiin: Sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää.
Kuka lienee uskotellut, että viinirypäleiden siemenet, jos ne nielaisee, kerääntyvät umpilisäkkeeseen ja kun siemeniä on riittävästi, niin lisäke tulehtuu ja pitää leikata. Sama uskomus muuten koski myös purukumeja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienee uskotellut, että viinirypäleiden siemenet, jos ne nielaisee, kerääntyvät umpilisäkkeeseen ja kun siemeniä on riittävästi, niin lisäke tulehtuu ja pitää leikata. Sama uskomus muuten koski myös purukumeja.
Minulle väitettiin, että jos purukumin nielaisee, kestää seitsemän vuotta, ennen kuin se tulee ulos.
Luulin, että jos valehtelen, nenäni kasvaa pitkäksi niin kuin Pinokkiolla.
Minut raiskattiin kun olin 8v enkä uskaltanut kertoa siitä kenellekään, koska raiskaajani sanoi, että jos totuus selviäisi, niin kaikki olisivat vihaisia MINULLE ja että MINÄ joutuisin vankilaan. Sitten olin pitkään varma, että saan lapsen.
Luulin Lumikin takia, että osa omenoista on myrkytettyjä, eikä voi mitenkään tietää, mitkä ovat ja mitkä eivät.
Luulin että kolmekymppisenä olisin naimisissa, minulla olisi hyvä työpaikka, omistusasunto ja lapsia.
Luulin, että kaikki korkeasti koulutetut ihmiset ovat hyväkäytöksisiä.
Mä olin lapsena varma, että kaikki muu elämä pysähtyy kun mä astun huoneesta ulos, että mä olen tämän planeetan ainut ajatteleva otus ja kaikki muut elää mua varten. Tämä ajatus istui niin vahvasti mun, että vieläkin välillä tuntuu siltä. Uskoin myös olevani kuolematon, tai että kun kuolen niin tapahtuu jotain erikoista, olenhan mä tämän kaiken "päähenkilö".
Luulin, että rikkailla on Roope Ankan tavoin rahasäiliö. Kysyinkin missä se on, kun kävin äitini kanssa Aurora Karamzinin museossa ja äiti kertoi tämän olleen rikas.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että voikukissa olevaa keltaista voi syödä, koska kukan nimi on voikukka.
Hih.. Itseasiassa ei kaukana totuudesta. Voikukkahan on villi yrtti ja täten syötävä kasvi myös kukka.
Luulin, että jos tasoristeyksessä vilkkuu valkoinen valo ja puomit ovat ylhäällä, se tarkoittaa automaattisesti, ettei junaa ole tulossa.
Luulin, että numero 13 tuo oikeasti huonoa onnea ja että 13. päivänä syntyneet ovat huono-onnisempia.